★Julidamenes Skravletråd★

Feirer fraværet av kvalme med en skikkelig frokost! Masse blåbær, eple og banan i tyrkisk matyogurt! :D
Ser ikke så delikat ut slik det er framstilt her, kanskje, men er kjempegodt!
ImageUploadedByBV Forum1387101402.526979.jpg
 
Jeg blir bare kvalmere og kvalmere for hver dag som går. Trodde jeg skulle slippe unna jeg, men det ser ikke slik ut nå. Håper virkelig det er forbigående. Men skal vel egentlig ikke klage, med tanke på alle dere som har hengt over doskålen i ukesvis.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sitter her på jobb nå og har akkurat lest igjennom hele skravletråden :p (Lite å gjøre på jobb idag)

Ser at jeg må bli flinkere til å skravle her inne :)

Er idag enten 8+2 eller 9+2, håper å få en av de bekreftet når jeg skal til legen på fredag. Han har UL ;)
 
Huff, håper du blir bedre snart Celite:)

Er det dumt av meg å kutte folatpilla og de andre vitaminene? Hver gang jeg har tatt de den siste uka kommer de i retur i løpet av 30 min:( er ikke kvalm eller noe, jeg må bare plutseli spy... er 11+1 og har tatt de regelmessig frem til nå, men har ikke fått i meg noe fra pillene de siste dagene siden de kommer i retur så fort...

taster fra den lille hvite^^,

Hva med å kutte ut de andre tablettene først og prøve å bare ta folaten. Kanskje du ikke får den i retur. Jeg tenker iallefall at den er viktigere. Jeg har bare tatt den nå, og forrige gang tok det lang tid før jeg begynte på noe. Det gikk bra.
 
Hva med å kutte ut de andre tablettene først og prøve å bare ta folaten. Kanskje du ikke får den i retur. Jeg tenker iallefall at den er viktigere. Jeg har bare tatt den nå, og forrige gang tok det lang tid før jeg begynte på noe. Det gikk bra.
Den var ikke dum:p kan prøve det å se hvordan det går;)

taster fra den lille hvite^^,
 
Huff, håper du blir bedre snart Celite:)

Er det dumt av meg å kutte folatpilla og de andre vitaminene? Hver gang jeg har tatt de den siste uka kommer de i retur i løpet av 30 min:( er ikke kvalm eller noe, jeg må bare plutseli spy... er 11+1 og har tatt de regelmessig frem til nå, men har ikke fått i meg noe fra pillene de siste dagene siden de kommer i retur så fort...

taster fra den lille hvite^^,

Så ikke denne før noen andre plutselig svarte på tråden - men tusen takk, håper virkelig jeg og ;)

Ta de dagene du klarer i alle fall, har dessverre fått i meg VELDIG få av dem selv, for de har kommet i retur så godt som alle gangene. Venninnen min har hatt samme problem vet jeg, men alt har sett bra ut på UL i uke 11 hos oss begge så får håpe det går bra :-)
 
Jeg føler at jeg har vært litt sløv her inne de siste dagene, så nå har jeg brukt alt for lang tid på å lese meg opp på sist nytt og det har fortsatt ikke blitt noe juleforberedelser i dag. Jeg som har utsatt og utsatt i det siste. Mangler fortsatt energi til å gjøre ting på kveldene... Og jeg orker ikke bake mye før ungene er i seng, syns det er litt slitsomt med de som skal hjelpe til hele tiden. Da må det heller være planlagt at vi skal bake sammen.
 
Jeg fascineres av hvor mye og hvor høyt magen min kan rumle når jeg spiser frokost! Høres ut som om jeg ikke har fått mat på flere år :p

-Appen
 
Ultralyd ikvell. Gleder meg men gryer meg för det.. Har ikke barnvakt till gutten så han må väl bli med.. Stress..
 
Var hos jordmor i dag som jeg skrev om på egen tråd, og den dama fikk virkelig satt fart på sakene i motsetning til legen som ikke hadde sendt inn papirene etter at jeg var på kontroll hos han sist uke - fikk OUL på sykehuset i Drammen allerede i morgen.

Tingen er at jeg VET kroppen har hoppet over en syklus og er ikke så langt på vei, men jordmor sa at de måtte forholde seg til siste mens :-)
 
Var hos jordmor i dag som jeg skrev om på egen tråd, og den dama fikk virkelig satt fart på sakene i motsetning til legen som ikke hadde sendt inn papirene etter at jeg var på kontroll hos han sist uke - fikk OUL på sykehuset i Drammen allerede i morgen.

Tingen er at jeg VET kroppen har hoppet over en syklus og er ikke så langt på vei, men jordmor sa at de måtte forholde seg til siste mens :)
ÅÅÅ, det gikk kjapt! Blir spennende da, Celite :) Lykke til i morgen!
 
Var hos jordmor i dag som jeg skrev om på egen tråd, og den dama fikk virkelig satt fart på sakene i motsetning til legen som ikke hadde sendt inn papirene etter at jeg var på kontroll hos han sist uke - fikk OUL på sykehuset i Drammen allerede i morgen.

Tingen er at jeg VET kroppen har hoppet over en syklus og er ikke så langt på vei, men jordmor sa at de måtte forholde seg til siste mens :-)
Blir jo egentlig litt spennende å høre hva de mener termin blir da. Tenker at du kanskje blir innkalt til ny oul om noen uker hvis du selv har rett om kroppen din og terminen (noe jeg vel antar at du har best greie på av de innvolverte parter ;) )
 
Som sakt så var eg på privat ul igår. Var längre på vei än eg trodde . E 12+1 idag. Allt såg fint ut. Livlig baby dær inne. Trodde de kunde vara jenta. Jippi kjekt de smilar eg stort till. Men får væl se på ordinær ul om noen uker.
 
Som sakt så var eg på privat ul igår. Var längre på vei än eg trodde . E 12+1 idag. Allt såg fint ut. Livlig baby dær inne. Trodde de kunde vara jenta. Jippi kjekt de smilar eg stort till. Men får væl se på ordinær ul om noen uker.
Det må være litt deilig å bli satt fram på termin. Vi er vel alle innerst inne bittelitt utålmodige etter å treffe mageboerene våre, og nå skal du i teorien slippe å vente fullt så lenge ;)
 
Det må være litt deilig å bli satt fram på termin. Vi er vel alle innerst inne bittelitt utålmodige etter å treffe mageboerene våre, og nå skal du i teorien slippe å vente fullt så lenge ;)

Ja var ju bara 3 dagar længre æn det min beregning var.. Men kjekt å veta att allt e Oki.
 
Back
Topp