★Julidamenes Skravletråd★

Gu jeg er sliten etter og vært på jobb i dag. Vurdere nesten å gå å sove :p jeg er ikke plaget av kvalme men veldig trøtt og ont i bekken. .. og ene knæet. Starte så tillig med ont bak i ryggen og stråling ned foten og når æ skal stå opp fra en stol så kjennes som halebeinet blir igjen. Og ømt å sitte på halebeinet:/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gu jeg er sliten etter og vært på jobb i dag. Vurdere nesten å gå å sove :p jeg er ikke plaget av kvalme men veldig trøtt og ont i bekken. .. og ene knæet. Starte så tillig med ont bak i ryggen og stråling ned foten og når æ skal stå opp fra en stol så kjennes som halebeinet blir igjen. Og ømt å sitte på halebeinet:/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sover hver ettermiddag jeg, og helst også deler av pausen min på jobb. Så kudos hvis du klarer å holde deg våken hele dagen i strekk! ;)

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
Ja klare og holde mæ oppe te seinest 21.00.
I dag er jeg dårlig, spydd før æ dro på jobb... skjelven nå. Og ont i hode.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå er eg tillbacka. Har ikkje vart så mye aktiv hær på forum siden 24/11- da me har vart i sverige hos familjen. Kom hjem igår. De va gott å kommatillbacks.
 
Da var det slutt på friheten... I dag har jeg kun vært en tur i ishallen med mann og datter, og har bare gått litt rundt utenfor vantet og sittet på tribunen. Og bekkenet er helt ødelagt! Har kjempevondt på begge sidene bak, og strålesmerter helt ned i leggen. Blir nok en rekvisisjon når jeg skal til legen på torsdag, ja. :( Og så jeg som hdde håp om å jobbe så mye som mulig fram til termin. Jaja. :) Enkelte ting kan man ikke forandre på.
 
Da var det slutt på friheten... I dag har jeg kun vært en tur i ishallen med mann og datter, og har bare gått litt rundt utenfor vantet og sittet på tribunen. Og bekkenet er helt ødelagt! Har kjempevondt på begge sidene bak, og strålesmerter helt ned i leggen. Blir nok en rekvisisjon når jeg skal til legen på torsdag, ja. :( Og så jeg som hdde håp om å jobbe så mye som mulig fram til termin. Jaja. :) Enkelte ting kan man ikke forandre på.
Uff så trasig :-( Vanskelig for andre å forestille seg hvor vondt bekkensmerter kan gjøre, men det er skikkelig trasig!
Du får ta det rolig å lytte til kroppen din! Får være litt egoistisk denne perioden av livet :-) Har du prøvd trening i basseng med ekstra varmt vann? Det har pleid å hjelpe for meg :-)
 
Uff så trasig :-( Vanskelig for andre å forestille seg hvor vondt bekkensmerter kan gjøre, men det er skikkelig trasig!
Du får ta det rolig å lytte til kroppen din! Får være litt egoistisk denne perioden av livet :) Har du prøvd trening i basseng med ekstra varmt vann? Det har pleid å hjelpe for meg :)
Ja, jeg kommer il å melde meg på det så snart jeg kommer i behandling. De jeg har gått hos siden forrige svangerskap har bra tilbud på trening i sal og basseng både før og etter fødsel. :) Kommer nok til å ta en telefon i løpet av uka. ;)
 
Hva holder dere andre damer på med i dag da? Og hvordan er formen? :-)
Jeg har sovet så utrolig godt i natt, og ingen av de andre barna kom inn til oss i løpet av natten så både jeg og mannen var skikkelig uthvilte da vi våknet! Lenge siden vi har hatt en hel natts sammenhengende søvn :-)
Har vært skikkelig flink på formiddagen å fått vasket både klær og kopper, ryddet litt i huset og spist en god frokost :-) Nå må jeg ut å stelle i fjøset, slappe av litt, og gjøre meg klar for senvakt på jobb :-)
 
Er hjemme fra jobb i dag, har vært skikkelig kvalm og dårlig i magen siden fredag kveld... Bedre i dag, men orket ikke gå på jobb. Kjedelig å bare ligge på sofaen, men jeg orker ikke noe annet heller. Blæh! :confused:
 
Vært hos legen. Tok nettopp en Phenegan - da jeg gjorde det for noen år siden reagerte jeg på den så er veldig spent. Håper den virker for jeg orker bare ikke mer kvalme :(
 
I dag har jeg sovet leeenge, så har ikke rukket så mye:p gått tur med hunden og fått kokt noen egg til eggsalat, den siste dillen:p farlig godt det:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har også sovet lenge i dag, og har egentlig vansker med å våkne helt. Har vært en kjapp tur ute og handlet gymsokker og badehette til guttungen, ellers har jeg ikke gjort en pøkk. I kveld starter korøvelsene opp igjen, så håper formen tar seg opp etter hvert :)
 
Har sovet lenge jeg og, våknet for en time siden!! :o er så lei av kvalmen, og at det blir verre på jobb at jeg ikke fikk meg til å dra dit i dag, men ble hjemme i stedet. Trengte tydeligvis litt mer søvn :p kvalmen har begynt å slippe, men altså ikke på jobb.. irriterende og veeeldig slitsomt! Skal høre med legen etter 20% sykemelding for en liten stund fremover...

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
I dag har jeg sovet leeenge, så har ikke rukket så mye:p gått tur med hunden og fått kokt noen egg til eggsalat, den siste dillen:p farlig godt det:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hørtes fristende ut. Hvordan lager du det? Lyst til å dele oppskriften? :)
 
Er så enkelt som 6 hardkokte egg, 1 pk ekte majones(litt mindre om man vil ha den tørr) purreløk, salt og pepper, alt etter eget ønske:) jeg synes også det er godt med reker i, men hadde ikke det i hus nå:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er så enkelt som 6 hardkokte egg, 1 pk ekte majones(litt mindre om man vil ha den tørr) purreløk, salt og pepper, alt etter eget ønske:) jeg synes også det er godt med reker i, men hadde ikke det i hus nå:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Suragurk er også veldig godt oppi:)
Har vært på jobb i dag som første dag etter ferien. Det var rimelig slitsomt, men kom igjennom. Veldig spent på hvordan det blir utover i uka. Har ikke beveget meg så mye i jula. Blitt mest sofa pga av kvalmen. Gått mye på jobben i dag så kjenner det litt i bekkenet nå. Håper det bare er fordi jeg har leet meg så lite og plutselig mye.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Hadde en skikkelig dårlig natt med en 4 åring som ikke ville sove, og ryggen og bekkenet verket som bare det. Leverte henne i BHG og gikk hjem og sov noen timer. Så reiste meg og min mann på barnashus for å se på vogner. De hadde jo januarsalg nå så vi har lurt en stund på om vi skulle kjøpe TFK, men de var helt utsolgt for mørk blå som vi ville ha. De hadde bare en vogn ut av de som var på tilbud igjen, men det var i sånn skikkelig blå, og det vil jeg ikke kjøpe nå hvis det skulle vise seg å bli en jente. Skikkelig skuff :( Er ikke interessert i å bruke 10000,- på vogn, så vi får se om det ikke dukker opp noe brukt eventuelt. :)
 
Er så enkelt som 6 hardkokte egg, 1 pk ekte majones(litt mindre om man vil ha den tørr) purreløk, salt og pepper, alt etter eget ønske:) jeg synes også det er godt med reker i, men hadde ikke det i hus nå:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Dette er kjempegodt! Jeg liker i tillegg å ha oppi paprika og litt lake fra sylteagurk. :)
 
Back
Topp