★Julidamenes Skravletråd★

Har så dårlig samvittigehet over mannen jeg. Jeg er konstant sur og svarer iallefall altid surt selv om jeg ikke ønsker det! Tenker bare ikke over det før surmulingen popper ut kjeften haha!
Føler meg som den sure bikkja som går å suttrer hele tiden :(

Ønsketenking om å være super glad og sprudlende er ikke så lett det tydeligvis! :P
Glade tanker sendes din vei Nabie :-)
Jeg er trøtt og klar i dag. La meg alt for sent i natt etter å ha vært på kveldsbesøk til en nabo, og i dag har de 3minste ungene hatt fri fra barnehagen..... Vi dro på lunchbesøk til en annen nabo som også var hjemme me barn i dag, og det bør ganske mye liv og støynivå med 2 skravledamer og 7 unger fra 2-9år :-p Gleder meg til å få lagt kaosgjengen i kveld sånn at jeg kan legge meg på sofaen å kose med mini i magen :-)
Å så klarte jeg ikke å unngå fristelsen til å handle litt på ebay lenger heller, så nå venter jeg spent på fine wallstickers til å pynte barnerommene med :-)
 
Har så dårlig samvittigehet over mannen jeg. Jeg er konstant sur og svarer iallefall altid surt selv om jeg ikke ønsker det! Tenker bare ikke over det før surmulingen popper ut kjeften haha!
Føler meg som den sure bikkja som går å suttrer hele tiden :(

Ønsketenking om å være super glad og sprudlende er ikke så lett det tydeligvis! :P

Uffda :/ Prøv å puste rolig inn og ut en gang før du svarer, kanskje det hjelper? Og forklar mannen at du ikke vil være sur, du er bare veldig hormonell! :p
 
Jeg tror jeg blir stresset av å se fødeavdelingen sverige.. får kynner etter kynner her jeg sitter!:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum av å se fødeavdelingen sverige.. får kynner etter kynner her jeg sitter!:p


Haha de förstår eg gott. nei du där vill eg ikkje se på. :-)
 
Fader så lei jeg er!! Nå har jeg prøvd å få kontakt med helsestasjonen i kommunen daglig i 3 uker og fremdeles ikke fått svar!!! Det er 3 jm her, ei snakker nesten ikke norsk, ei er ei h*rpe uten like og siste jm er ei skikkelig dame, men er på jobb 2-3 ganger i uka bare:( har prøvd alle 3, men ingen kontakt i det heletatt! Og ja, jeg vet det kanskje har vært enklere å ta turen innom, men det skal da for pokker være mulig å få tak i de pr. tlf!!:p det var dagens syt fra meg;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fader så lei jeg er!! Nå har jeg prøvd å få kontakt med helsestasjonen i kommunen daglig i 3 uker og fremdeles ikke fått svar!!! Det er 3 jm her, ei snakker nesten ikke norsk, ei er ei h*rpe uten like og siste jm er ei skikkelig dame, men er på jobb 2-3 ganger i uka bare:( har prøvd alle 3, men ingen kontakt i det heletatt! Og ja, jeg vet det kanskje har vært enklere å ta turen innom, men det skal da for pokker være mulig å få tak i de pr. tlf!!:p det var dagens syt fra meg;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

UFF de var vanskligt å få tag i de. De kan väl Ringa å e de höra av seg. Att de ringer deg opp. Så gör eg iallafall nät eg ringer in.
 
UFF de var vanskligt å få tag i de. De kan väl Ringa å e de höra av seg. Att de ringer deg opp. Så gör eg iallafall nät eg ringer in.
Problemet er jo at de ikke ringer opp igjen.. jeg ringer jo så lenge at jeg synes det blir ekkelt:/ nei huff, synes dette er kjedelig.. jeg er sikkert alene om å ikke ha jm enda:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Problemet er jo at de ikke ringer opp igjen.. jeg ringer jo så lenge at jeg synes det blir ekkelt:/ nei huff, synes dette er kjedelig.. jeg er sikkert alene om å ikke ha jm enda:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er det et hovednr. eller annet tlf.nummer til helsestasjonen du kan prøve? Evt. ville jeg ringt kommunen og spurt hvorfor i all verden man ikke får svar på helsestasjonen... Eller bare gå innom! :p

Hvis det finnes privat jordmortilbud i din kommune kan du kanskje vurdere det? Jeg går privat, får så god oppfølging der. Det koster vanligvis litt, jeg betalte 300 kr (kun første gang, etter dette er alle kontroller gratis).
 
Jeg har prøvd de nummerene jeg har funnet:p blir vel så jeg går innom neste uke. Evt fredag denne uka;p
Jeg har ikke hørt om private jm-tilbud her. Bor langt ute i ei bittelita bygd;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Problemet er jo at de ikke ringer opp igjen.. jeg ringer jo så lenge at jeg synes det blir ekkelt:/ nei huff, synes dette er kjedelig.. jeg er sikkert alene om å ikke ha jm enda:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei de va konstig att du ikkje svarar da..
Ring kommunen
 
OUL imorgen kl 08:00! Kribler så i magen.. Gruer meg mest :(
Denne gangen har jeg enn så følelse over at noe ikke stemmer og håper virkelig at det viser en frisk og vellskapt baby i magen!
Er veldig spent på kjønn også da, men tror nok det blir en liten rakker igjen på oss til tross for at absolutt alle går å trur det er jente denne gangen ;)
 
OUL imorgen kl 08:00! Kribler så i magen.. Gruer meg mest :(
Denne gangen har jeg enn så følelse over at noe ikke stemmer og håper virkelig at det viser en frisk og vellskapt baby i magen!
Er veldig spent på kjønn også da, men tror nok det blir en liten rakker igjen på oss til tross for at absolutt alle går å trur det er jente denne gangen ;)


De går nog fint imon ska du se. Lycka till
 
Jeg synes det er så gøy å se det gå fremover, at vi er gruppa som nå ivrig snakker om oul! Føler plutselig at vi har kommet et godt stykke på vei :) neste blir vel når september begynner å fylles opp :D

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
 
Endelig har jeg fått kontakt med jm!:-D fikk time allerede på fredag, så nå blir det to spennende dager fremover:) oul i morgen, jm fredag;) gleeeder meg!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Så bra att du har fått time. Lycka till
 
Endelig har jeg fått kontakt med jm!:-D fikk time allerede på fredag, så nå blir det to spennende dager fremover:) oul i morgen, jm fredag;) gleeeder meg!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var bra! Lykke til på oul og hos jm! :)
 
Idag kom min første sykemelding, Huff det va litt trassig egentlig. Men bekken og magen er nok glad for d:)
 
Idag kom min første sykemelding, Huff det va litt trassig egentlig. Men bekken og magen er nok glad for d:)
Det er nok lurt å høre på legen og la kroppen få mindre belastning, selv om tankene gjerne vil noe annet :)
 
Ble vekket av guttungen som sto ved senga og sang bursdagssang til meg :D Han hadde stått opp alene og pynta seg med fin-skjorte og tegna en fin tegning til meg <3 hjertegull <3
 
Ble vekket av guttungen som sto ved senga og sang bursdagssang til meg :D Han hadde stått opp alene og pynta seg med fin-skjorte og tegna en fin tegning til meg <3 hjertegull <3

Så hærlig :Heartred Gratulerer så mye med dagen :)
 
Fredag!!! God helg, jenter :)
 
Back
Topp