★Julidamenes Skravletråd★

God helg! <3
Her starter ikke helgen så veldig bra da mannen kom hjem med matforgiftning! :/ Har spist kylling som ikke var gjennomstekt han :p
Synes synd i han :(
 
God helg! <3
Her starter ikke helgen så veldig bra da mannen kom hjem med matforgiftning! :/ Har spist kylling som ikke var gjennomstekt han :p
Synes synd i han :(

God helg ja :)

Huff, stakkars. Mannen hadde matforgiftning forje helg etter å spist kebab på gatekjøkken. Mye dårlig mat rundt om tydligvis. :( Han tipset mattilsynet så kanskje mannen din burde gjort det også? :)
 
Nå måtte jeg lete lenge for å finne skravletråden.
Skal på tapasjentekveld i dag. Alle tar med et par retter hver. Vi er tre som er gravide så fler av oss som har med gravidvennlig mat:) gleder meg! Men nå må jeg komme igang med foccaciaen og brokkolisalaten jeg skal lage.

Ha en fin lørdag jenter!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Tjohei, har ikke vært inne her siden torsdag, og kjente at jeg måtte logge meg på så snart vi kom inn døra i sta. Tyder vel på at jeg trives her på juliforumet med dere jenter :) Vært på hyttetur, så har ikke hatt mulighet til å følge med på omverdenen. Det er jo godt det også da, men jeg tror jeg er mer glad i å følge med på alt og alle rundt meg. Vel, vel, nå er jeg tilbake, hvertfall ;)
 
Velkommen tilbake :) Høres veldig kjekt ut med hyttetur :) Er godt å få koblet av litt inni mellom :)
Håper du fikk slappet av og kost deg på hytteturen :)
 
Velkommen tilbake :) Høres veldig kjekt ut med hyttetur :) Er godt å få koblet av litt inni mellom :)
Håper du fikk slappet av og kost deg på hytteturen :)
Takk for det :) Joda, fikk kost meg masse med familien og gode venner. Men det er også veldig intenst å være på tur med en annen familie også som man må ta hensyn til. Så kjenner at det var deilig å komme hjem igjen også :)
 
For litt siden syns jeg at jeg kjente spark på utsiden for første gang! :D Jeg har morkaka foran så jeg har bare kjent spark den siste uken, og husker ikke fra sist hvor lang tid det tok fra jeg kjente spark/bevegelser første gang til jeg kjente de utenpå. Nå er det bare å prøve å time det riktig så mannen også får kjenne, det har tidligere vært vanskeligere å få til ;)
 
Vært på kontroll hos jordmor i dag. Alt så fint ut, og svarene på glukosebelastningstesten var bra. Må allikevel på en ny kontroll i uke 32 (pga overvekt), men det er vel greit å bli fulgt opp da. Jeg har jo fått en del vann i kroppen, men det var det visst ikke så mye å gjøre med. Men hun hadde hørt at stangselleri kunne hjelpe, så kanskje jeg skulle prøve det :)
 
Vært på kontroll hos jordmor i dag. Alt så fint ut, og svarene på glukosebelastningstesten var bra. Må allikevel på en ny kontroll i uke 32 (pga overvekt), men det er vel greit å bli fulgt opp da. Jeg har jo fått en del vann i kroppen, men det var det visst ikke så mye å gjøre med. Men hun hadde hørt at stangselleri kunne hjelpe, så kanskje jeg skulle prøve det :)
Absolutt kjekt å bli fulgt opp, selv om det ikke er noe spennende med den glukosebelastningstesten. Har selv vært igjennom den og får også lov til å komme tilbake i uke 29 tror jeg det var.

Skulle den stangsellerien knaskes rå? I så fall får vann være vann i denne kroppen, stangselleri spiser jeg kun hvis den er godt kamuflert ;)
 
Absolutt kjekt å bli fulgt opp, selv om det ikke er noe spennende med den glukosebelastningstesten. Har selv vært igjennom den og får også lov til å komme tilbake i uke 29 tror jeg det var.

Skulle den stangsellerien knaskes rå? I så fall får vann være vann i denne kroppen, stangselleri spiser jeg kun hvis den er godt kamuflert ;)
Hehe, det sa hun ikke noe om. Er ikke ofte jeg spiser det selv, men har jo spist det i div salater og når jeg har fått servert grønsaker og dip hos ei venninne en gang (det var faktisk ikke så ille det, altså).
 
Passe på å drikke nok vann, i alle fall... Ellers tviholder kroppen på alt den kan av væske! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært på kontroll hos jordmor i dag. Alt så fint ut, og svarene på glukosebelastningstesten var bra. Må allikevel på en ny kontroll i uke 32 (pga overvekt), men det er vel greit å bli fulgt opp da. Jeg har jo fått en del vann i kroppen, men det var det visst ikke så mye å gjøre med. Men hun hadde hørt at stangselleri kunne hjelpe, så kanskje jeg skulle prøve det :)

Jeg har fått dilla på stangselleri (av alle ting) de siste par ukene..Passer bra hvis det hjelper mot vann i kroppen da :p
 
Jeg har fått dilla på stangselleri (av alle ting) de siste par ukene..Passer bra hvis det hjelper mot vann i kroppen da :p

Heldig du e som har fått dilla på det å Tycker om det. Specielt visst de hjelper mot vann i kroppen.
Eg som ikke liker det. Får sækert prøva noe annet
 
Dagen min var på vei i negativ retning. Jeg jobber på kontor i tilknytning til en butikk og når det ikke er andre i butikken forventes det at jeg passer butikken. Vanligvis en grei jobb, det er lite folk innom i "normal kontortid". I dag har jeg vært alene det meste av dagen (hun jeg mener skal passe butikken har vært i kjelleren og pakket varer som skal ut av huset) og det har ramlet inn folk. Så det jeg ser på som normal lunsjtid kom og gikk og jeg kom meg ikke vekk fra butikken og humøret sank i takt med tiden.

Heldigvis reddet mannen min dagen! Butikken ligger i forbindelse med en veikro og da han var ferdig for dagen på kjøkkenet (ca 13.30) kom han innom meg med en tallerken med fiiine snitter! Skikkelig luksuslunsj i dag :) Nå har jeg spist to av tre snitter og har faktisk fått spise i fred *bank i bordet*. Det hjalp på humøret :D
 
Skal på kontroll hos jordmor i dag. Spennende å se hvor mye man har vokst på en måned.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
I dag skal hele familien ut på tur i skogen og opp på en lokal fjellknaus (bor på Østlandet så kan vel ikke kalles en topp ;) ). Litt spent på hvordan det blir, begynner å merke på kroppen at jeg har en passasjer. Dessuten må vi belage oss på å bære toåringen det siste stykket, noe som betyr bæremeis på en av oss og ryggsekk med ved og pølser og drikke på den andre. Det er foreldrene i barnehagen som arrangerer, så vi blir en liten gjeng på tur. Morsomt for eldste at det skjer noe med andre barn tenker jeg. Uten mannen hadde jeg ikke turt å bli med på den turen... Men det blir sikkert koselig! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp