☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Spennende! Jeg har bare kommet til CD7 og forventer ikke el før på CD14-15. Ennå leeeenge å vente. Men jakten har startet - for sikkerhets skyld [emoji12]. Første dag med temping i dag. Det går jo supersakte! En prikk liksom. [emoji13]

Haha- jeg vet. Begynte med el-testene igjen i dag.. forventer EL på lørdag, CD13[emoji1317]
 
..synes faktisk denne ventetiden mellom TR og EL er verre enn etter EL og i dpo.. det er så vakuum liksom..

Enig. Det er ingenting å gjøre, ingenting å teste, ingen symptomer og leeeeenge til dpo-land. Jeg forventer ikke el før torsdag i neste uke [emoji43]
 
Enig. Det er ingenting å gjøre, ingenting å teste, ingen symptomer og leeeeenge til dpo-land. Jeg forventer ikke el før torsdag i neste uke [emoji43]
Æ skal liksom ha el omkring lørdag..æ har lyst å teste nå..bare fordi det føles sånn ømt ut down there, æ tenker.. hmm.. Kanskje mensen sist ikke var det..men noe annet.( men testa jo når mens var ferdig og det var jo ikke noe. [emoji43][emoji33][emoji16]. .. teste gal..Ja:)[emoji23]
 
Æ skal liksom ha el omkring lørdag..æ har lyst å teste nå..bare fordi det føles sånn ømt ut down there, æ tenker.. hmm.. Kanskje mensen sist ikke var det..men noe annet.( men testa jo når mens var ferdig og det var jo ikke noe. [emoji43][emoji33][emoji16]. .. teste gal..Ja:)[emoji23]

Har du lange sykluser da siden du havner med ikm i uke 37? Hvis man kjenner etter i disse prøvetider, kan man innbille seg nesten hvasomhelst. Til og med at det er testen det er noe galt med, for man er jo åpenbart gravid
 
Har rundt 31-32 dager

Det forklarer saken! Jeg er helt uerfaren på sykluser. Min har alltid vært til å stille klokken etter - 28 dager og null minutter liksom. Har ikke viet en tanke til at det kan variere [emoji85] Høres litt deilig ut med lange sykluser når man ikke prøver å bli gravid da.
 
Det forklarer saken! Jeg er helt uerfaren på sykluser. Min har alltid vært til å stille klokken etter - 28 dager og null minutter liksom. Har ikke viet en tanke til at det kan variere [emoji85] Høres litt deilig ut med lange sykluser når man ikke prøver å bli gravid da.
Joda, satte pris på det før. Da kunne jeg også ha nesten 3 mnd mellom hver.. men når man prøver på bolle i ovnen.. så e det kjipt:) men fornøyd med at den nu e litt kortere en 3 mnd. :)
 
Joda, satte pris på det før. Da kunne jeg også ha nesten 3 mnd mellom hver.. men når man prøver på bolle i ovnen.. så e det kjipt:) men fornøyd med at den nu e litt kortere en 3 mnd. :)

Da er vi i samme båt. Lange sykluser er fint og flott det, når man ikke prøver ja[emoji85] Da er det bare fryktelig plagsomt... Føler alle andre får flere sjangser ila året pga korte sykluser mens med meg går alt treigt.
 
De strimmeltestene skal man da på sen formiddag/ettermiddag. Er de cb digital test? Jeg bruker monitor og da skal det taes om morgenen, kanskje det er det samme med digitaltest?

Det er cb digital jeg har kjøpt, så kanskje det er det samme ja! Det er 10 i pakka, så kanskje jeg tar et par på ettermiddag i de mest sannsynlige dagene. Da bør jeg vel være sikker!
 
Det er cb digital jeg har kjøpt, så kanskje det er det samme ja! Det er 10 i pakka, så kanskje jeg tar et par på ettermiddag i de mest sannsynlige dagene. Da bør jeg vel være sikker!
Lurt :) Med monitor får man bare en sjanse per dag til testing, men med digital så kan man jo gjøre det flere ganger :) Bruker strimmel i tillegg, for stoler ikke helt på monitoren enda, siden den ikke får max hver pp.
 
I svarte satan så emo jeg skal bli i dagene før EL.. jeg ler meg ihjel av meg selv.. griner omtrent av "mot i børstet" fordi jeg blir rørt..
 
Lurt litt på dette med eggløsning . På den ene appen som jeg har , så står det nå.. eggløsning 26august. Neste mensen 14 september. Eggløsning er da ca 12 dager etter første dag siste mens. Mens når æ Google eggløsning og tider, så får jeg at jeg skal ha det mye seinere..hmmm..har litt lengre perioder, dvs ca 31 dager mellom mens. Når ville dere ha beregnet at eggløsning er ?
 
Lurt litt på dette med eggløsning . På den ene appen som jeg har , så står det nå.. eggløsning 26august. Neste mensen 14 september. Eggløsning er da ca 12 dager etter første dag siste mens. Mens når æ Google eggløsning og tider, så får jeg at jeg skal ha det mye seinere..hmmm..har litt lengre perioder, dvs ca 31 dager mellom mens. Når ville dere ha beregnet at eggløsning er ?

Jeg har 31-32 dagers syklus og får positive EL tester CD 17/18/19!
 
Jeg har 31-32 dagers syklus og får positive EL tester CD 17/18/19!
For jeg mener å ha lest at el kommer ca 14 dager før mens.. at man sånn kan regne seg bakover.. så da syns æ at æ burde ha el rundt 31 aug istedenfor 26.. har ikke testa med sånn el tester før, vurdere kanskje å kjøpe noe sånn
 
For jeg mener å ha lest at el kommer ca 14 dager før mens.. at man sånn kan regne seg bakover.. så da syns æ at æ burde ha el rundt 31 aug istedenfor 26.. har ikke testa med sånn el tester før, vurdere kanskje å kjøpe noe sånn

Om du ikke merker EL, så kan det være lurt å teste etter den ja! Jeg merker ikke EL, så jeg er helt avhengig av å teste[emoji5]
 
Back
Topp