☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Blir ikke no mindre venting med ivf hvertfall, og sikkert mange PP'er å prøve selv før oppstart om dere ikke går privat! Men er heelt sikker på at det ikke blir nødvendig for dere, spira sitter snart sjø[emoji8][emoji8] jeg har trua!!!

Håper du er sanntrodd! Det blir privat hvis vi går for ivf, så ventetiden blir nok ikke så lang. Mer at det må koordineres så det passer med jobb. Jeg er så dårlig på venting [emoji51]
 
Det var da et kjedelig resultat å få på en prøve. Det står ikke "umulig" heller, så håp er det alltid. Fulgte det med noe råd om plan videre? Angående el og sykluser, har jeg ingen gode råd utover tålmodighet. Jeg er akkurat ferdig med første mens etter MA i juli. Later som om syklusen er sitt vante jeg, og at el kommer ca torsdag i neste uke, men har hørt og lest så mye om sykluser tullerusk-modus etter MA, så jeg stålsetter meg for at dette kan ta tid...

Du er god, takk[emoji813]️ det stod bare at vi må bestille ny time, så da får vi sikkert litt råd og veiledning når vi skal dit. Fikk positiv el-test i dag hvertfall da, så da var hvertfall det en unødvendig bekymring. [emoji1317]
c6675168230b4c2759dbe4fdee1937c1.jpg
 
Uff, skjønner veldig godt hvordan det er å få den beskjeden, vi fikk den samme ifjor! Et lite tips som vi fikk av Medicus.. mannen din bør prøve dobbel dose sink & c-vitamin (gevita, boks med grønn og hvit etikett) og møllers omega total! Mannen min tok i over 3 mnd og prøven ble betydelig bedre[emoji5] vi måtte likevel ha ICSI, men er jo verdt å prøve[emoji5]

Tusen tusen takk! Setter kjempepris på alle råd vi kan få nå.. merkelig, for jeg har liksom lagt all "skyld" på meg for at det ikke har klaffet til nå og tok egentlig for gitt at alt var ok med han.. skulle bare ta prøven for å kvittere det ut liksom. Hvordan var prosessen med ICSI synes du?
 
Du er god, takk[emoji813]️ det stod bare at vi må bestille ny time, så da får vi sikkert litt råd og veiledning når vi skal dit. Fikk positiv el-test i dag hvertfall da, så da var hvertfall det en unødvendig bekymring. [emoji1317]
c6675168230b4c2759dbe4fdee1937c1.jpg

Weeee, da er du straks over i de spennende dpo-dagene! Jeg har bare kommet til CD11, så må nok vente ytterligere 4 dager på el. Har fått hele fem prikker på temp-grafen min. Tror ikke jeg har helt dreisen på dette. Grafen ligner mer på en dårlig liggestol enn en baseline. Blir kaldere og kaldere for hver dag. Fortsetter det sånn når jeg frysepunktet før el...
 
Tusen tusen takk! Setter kjempepris på alle råd vi kan få nå.. merkelig, for jeg har liksom lagt all "skyld" på meg for at det ikke har klaffet til nå og tok egentlig for gitt at alt var ok med han.. skulle bare ta prøven for å kvittere det ut liksom. Hvordan var prosessen med ICSI synes du?

Jeg gjorde akkurat det samme.. ustabile sykluser, fikk masse kviser etter pilleslutt som helt tydelig er hormonelt! Var helt bombe sikker på at det var meg, så vi fikk et skikkelig sjokk og mannen min tok det forferdelig tungt!

Prosessen med Ivf/ICSI er tung, både fysisk og ikke minst psykisk, men jeg håper etterhvert at jeg kan si at det var verdt det! Når det gjelder å få barn så gjør jeg hva som helst!! Er veldig takknemlig for at det er hjelp å få! Håper det klaffer for oss nå, blir tredje innsettet på 6 mnd!
 
Weeee, da er du straks over i de spennende dpo-dagene! Jeg har bare kommet til CD11, så må nok vente ytterligere 4 dager på el. Har fått hele fem prikker på temp-grafen min. Tror ikke jeg har helt dreisen på dette. Grafen ligner mer på en dårlig liggestol enn en baseline. Blir kaldere og kaldere for hver dag. Fortsetter det sånn når jeg frysepunktet før el...

Haha- bra sammenligning. Jeg får ikke helt dreisen på temping jeg heller.. jobber treskift, så får ikke målt til samme tidspunkt.. men jeg måler allikevel bare for å føle at jeg gjør noe
 
Jeg gjorde akkurat det samme.. ustabile sykluser, fikk masse kviser etter pilleslutt som helt tydelig er hormonelt! Var helt bombe sikker på at det var meg, så vi fikk et skikkelig sjokk og mannen min tok det forferdelig tungt!

Prosessen med Ivf/ICSI er tung, både fysisk og ikke minst psykisk, men jeg håper etterhvert at jeg kan si at det var verdt det! Når det gjelder å få barn så gjør jeg hva som helst!! Er veldig takknemlig for at det er hjelp å få! Håper det klaffer for oss nå, blir tredje innsettet på 6 mnd!

Uff, det høres ikke veldig fristende ut nei.. hadde håpet å slippe det, men det spørs vel iom at det står "sterkt redusert".. søren ass- at det skal være så vanskelig! Håper virkelig det klaffer for dere denne pp[emoji1317]
 
Nå begynner eltesten å nærme seg positiv her. Streken kommer tydelig frem før konstrollstreken men ikke sterkere farge enda :) Jeg tok meg ett glass øl på festival i går, håper ikke det ødelegger så veldig på el[emoji28]
 
Haha- bra sammenligning. Jeg får ikke helt dreisen på temping jeg heller.. jobber treskift, så får ikke målt til samme tidspunkt.. men jeg måler allikevel bare for å føle at jeg gjør noe

Jeg måler til samme tid hver dag, men vi har en liten som kommer ruslende til vår seng ganske ofte. Og da blir det mye armer og bein og lite dyne de nettene, så antall timer med kontinuerlig søvn før klokka ringer kl 6 er høyst varierende... Blir spennende å se om det kommer noe hopp i tempen, eller om ff blir sjakk matt av den noe kreative grafen min.
 
Hurra for 1 dpo i morgen! Jeg har ingen god grunn til å ha veldig trua denne pp, men hodene våre er fantastiske sånn- jeg er optimist allikevel [emoji16] Testen var positiv i går formiddag og neg i dag med aksjeinnlegg i går kveld, så håper vi traff bra med det[emoji1317]
d576b3a34c8bedb233389838b1239870.jpg
 
Hurra for 1 dpo i morgen! Jeg har ingen god grunn til å ha veldig trua denne pp, men hodene våre er fantastiske sånn- jeg er optimist allikevel [emoji16] Testen var positiv i går formiddag og neg i dag med aksjeinnlegg i går kveld, så håper vi traff bra med det[emoji1317]
d576b3a34c8bedb233389838b1239870.jpg

Da er nedtellingen til testedagene i gang. Ingen grunn til å være negativ når du har truffet bra i aksjemarkedet. Rart med de hodene. Holder oppe håpet selv etter at det begynner å bli obvious at det ikke har gått [emoji13]
 
Hurra for 1 dpo i morgen! Jeg har ingen god grunn til å ha veldig trua denne pp, men hodene våre er fantastiske sånn- jeg er optimist allikevel [emoji16] Testen var positiv i går formiddag og neg i dag med aksjeinnlegg i går kveld, så håper vi traff bra med det[emoji1317]
d576b3a34c8bedb233389838b1239870.jpg

Woho:D Krysser fingrene!:)
 
I dag og i går , litt sånn hoven øm følelse i eggleder området .. mulig at det er eggløsning??!. Så håper vi traff med aksjene i går. Krysser fingrene. Aksjer hver kveld eller annen hver dag er det passe ??
 
Back
Topp