☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Lurt litt på dette med eggløsning . På den ene appen som jeg har , så står det nå.. eggløsning 26august. Neste mensen 14 september. Eggløsning er da ca 12 dager etter første dag siste mens. Mens når æ Google eggløsning og tider, så får jeg at jeg skal ha det mye seinere..hmmm..har litt lengre perioder, dvs ca 31 dager mellom mens. Når ville dere ha beregnet at eggløsning er ?

Ville også trodd at den økte lengden på syklusen skyldes tiden mellom tr og el, og ikke mellom el og tr (eller ikm som vi håper det blir). El-tester høres lurt ut. Lykke til!
 
Liten oppdatering herfra[emoji5] vært på kontroll idag etter 12 dager på hormoner.. slimhinna så glimrende ut og ingen follikler i eggstokkene!

På onsdag blir det innsett av en liten blastocyst, så ikm/testdato blir 13/09[emoji5] men ryker nok på en test senest helga før, da er jeg 14/15 dpo[emoji12]
 
Liten oppdatering herfra[emoji5] vært på kontroll idag etter 12 dager på hormoner.. slimhinna så glimrende ut og ingen follikler i eggstokkene!

På onsdag blir det innsett av en liten blastocyst, så ikm/testdato blir 13/09[emoji5] men ryker nok på en test senest helga før, da er jeg 14/15 dpo[emoji12]

Ojojoj... spennende!!
 
CD9 - tre prikker på temp-grafen. [emoji13] vakuum i syklusen. Mandag eller tirsdag tenkte jeg å begynne el-test jakten. Aksjeleggingen går sin gang. Heldigvis er det HELG og finvær. Da flyr nok tiden av sted :)
 
Rusler saaaakte ut igjen.... Drittkropp altså.
 
Liten fremgang i stimuleringen. Så blir nok ikke uttak til uken om det blir uttak i det hele tatt :(

Så utrolig kjedelig! Begynner å skjønne at ivf er ganske kompliserte greier. Får så utrolig vondt av deg. Sender over en stoooor klem og masse lykkeønsker om at det MÅ gå din vei snart! Forhåpentligvis allerede neste uke... jeg krysser fingrene[emoji1303]
 
Jøsses i dag har jeg litt brunlig utflod?? Hva kommer det av. Aldri hatt før sånn noen dager før el? Hmm
 
Ingen tegn til EL, som er forventet i morgen.. pleier å ha to dager med positiv EL-test i forkant og alle er neg sålangt...[emoji849] Kroppen min pleier å være relativt pålitelig, men nå forbereder jeg meg på en pp i uvisshet.. kjedelig. Dessuten fikk vi svar på mannes sædanalyse i går med ordlyden "...sterkt nedsatt spermiemobilitet og redusert fertilitetspotensiale, redusert sjanse for å oppnå graviditet ved samleie". Så denne helgen startet jo bra[emoji22]. Lei av at dette skal være mer mas enn kos akkurat nå- beklager sytinga..
 
Så utrolig kjedelig! Begynner å skjønne at ivf er ganske kompliserte greier. Får så utrolig vondt av deg. Sender over en stoooor klem og masse lykkeønsker om at det MÅ gå din vei snart! Forhåpentligvis allerede neste uke... jeg krysser fingrene[emoji1303]

Ja, der er det :( Takk ❤️
 
Ingen tegn til EL, som er forventet i morgen.. pleier å ha to dager med positiv EL-test i forkant og alle er neg sålangt...[emoji849] Kroppen min pleier å være relativt pålitelig, men nå forbereder jeg meg på en pp i uvisshet.. kjedelig. Dessuten fikk vi svar på mannes sædanalyse i går med ordlyden "...sterkt nedsatt spermiemobilitet og redusert fertilitetspotensiale, redusert sjanse for å oppnå graviditet ved samleie". Så denne helgen startet jo bra[emoji22]. Lei av at dette skal være mer mas enn kos akkurat nå- beklager sytinga..

Det var da et kjedelig resultat å få på en prøve. Det står ikke "umulig" heller, så håp er det alltid. Fulgte det med noe råd om plan videre? Angående el og sykluser, har jeg ingen gode råd utover tålmodighet. Jeg er akkurat ferdig med første mens etter MA i juli. Later som om syklusen er sitt vante jeg, og at el kommer ca torsdag i neste uke, men har hørt og lest så mye om sykluser tullerusk-modus etter MA, så jeg stålsetter meg for at dette kan ta tid...
 
Ingen tegn til EL, som er forventet i morgen.. pleier å ha to dager med positiv EL-test i forkant og alle er neg sålangt...[emoji849] Kroppen min pleier å være relativt pålitelig, men nå forbereder jeg meg på en pp i uvisshet.. kjedelig. Dessuten fikk vi svar på mannes sædanalyse i går med ordlyden "...sterkt nedsatt spermiemobilitet og redusert fertilitetspotensiale, redusert sjanse for å oppnå graviditet ved samleie". Så denne helgen startet jo bra[emoji22]. Lei av at dette skal være mer mas enn kos akkurat nå- beklager sytinga..

Uff, skjønner veldig godt hvordan det er å få den beskjeden, vi fikk den samme ifjor! Et lite tips som vi fikk av Medicus.. mannen din bør prøve dobbel dose sink & c-vitamin (gevita, boks med grønn og hvit etikett) og møllers omega total! Mannen min tok i over 3 mnd og prøven ble betydelig bedre[emoji5] vi måtte likevel ha ICSI, men er jo verdt å prøve[emoji5]
 
CD10 (tosifret!) i dag. Det går saaakte fremover. I følge FF starter de fertile dagene mine i morgen, men jeg har allerede sendt av gårde vakter, litt sånn i tilfelle egget prøver å luske seg avgårde tidligere enn forventet. Mandag tenkte jeg å begynne med el-tester. Har bare fem stk da, så håper de rekker å bli pos og så neg før alle er brukt opp [emoji1303]. Begynner å innse at tålmodighet ikke er min sterkeste side [emoji85]
 
CD10 (tosifret!) i dag. Det går saaakte fremover. I følge FF starter de fertile dagene mine i morgen, men jeg har allerede sendt av gårde vakter, litt sånn i tilfelle egget prøver å luske seg avgårde tidligere enn forventet. Mandag tenkte jeg å begynne med el-tester. Har bare fem stk da, så håper de rekker å bli pos og så neg før alle er brukt opp [emoji1303]. Begynner å innse at tålmodighet ikke er min sterkeste side [emoji85]

Spennende dager fremover da[emoji1][emoji1] happy humping!![emoji8][emoji8] ivf er noe driiit, men kjenner det også er veldig godt å slippe el-tester, juice og div hjelpemidler denne gangen!!
 
Spennende dager fremover da[emoji1][emoji1] happy humping!![emoji8][emoji8] ivf er noe driiit, men kjenner det også er veldig godt å slippe el-tester, juice og div hjelpemidler denne gangen!!

Det høres spennende ut med ivf også, mye venting uansett... blir nok det på oss også hvis jeg mister en gang til, eller hvis ikke det blir to streker ila denne pp eller neste. Krysser fingrene for at dette er siste pp for oss begge! [emoji94]
 
Jeg er skikkelig oppblåst. Masse luft i magen[emoji85] Det kan vel være ett tegn på at el er på vei det?[emoji120]
 
Det høres spennende ut med ivf også, mye venting uansett... blir nok det på oss også hvis jeg mister en gang til, eller hvis ikke det blir to streker ila denne pp eller neste. Krysser fingrene for at dette er siste pp for oss begge! [emoji94]

Blir ikke no mindre venting med ivf hvertfall, og sikkert mange PP'er å prøve selv før oppstart om dere ikke går privat! Men er heelt sikker på at det ikke blir nødvendig for dere, spira sitter snart sjø[emoji8][emoji8] jeg har trua!!!
 
Back
Topp