☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Nesten hver dag fram til nå, men neste pp som jeg håper ikke blir noe av må vi spare litt, da vi fikk beskjed forrige uke om at mannen har nedsatt kvalitet på svømmerne..

Jeg håper for dere[emoji1] Det må klaffe for oss alle denne pp[emoji120][emoji173]️
 
I dag og i går , litt sånn hoven øm følelse i eggleder området .. mulig at det er eggløsning??!. Så håper vi traff med aksjene i går. Krysser fingrene. Aksjer hver kveld eller annen hver dag er det passe ??

Ja det skal da holde i massevis det :)
I de første pp var vi redd for å "bruke opp" sjangsene våre så vi prøvde med hver tredje dag.
Men nå tenker vi ikke på det.
Vi har ikke vært på sånn sjekk hos legen enda, men om det ikke klaffer denne mnd heller så blir vi å kontakte lege for en sjekk av oss begge.
Vi har jo klart og bli gravid før men endt med SA.
Så vi vet hvertfall at det fungerer i det minste.
 
4e8d02d7b14571c746f5ebef1c54a3a8.jpg

Dagens eltest. Nærmer seg positiv nå. Litt igjen bare[emoji1][emoji106]
 
Hurra for 1 dpo i morgen! Jeg har ingen god grunn til å ha veldig trua denne pp, men hodene våre er fantastiske sånn- jeg er optimist allikevel [emoji16] Testen var positiv i går formiddag og neg i dag med aksjeinnlegg i går kveld, så håper vi traff bra med det[emoji1317]
d576b3a34c8bedb233389838b1239870.jpg

Krysser fingrene[emoji173]
 
To dager med sirkel på EL-test, og i dag blinkende smilefjes:-) Hvor mange dager bruker dere å ha blinkende smilefjes før det faste smilefjeset dukker opp? Jeg skal til gyn senere i dag også, så da ser han vel at EL er rett rundt hjørnet?:-)
 
Hei!

Er det noen som vet noe om eggløsning eller smerter rundt eggløsning en uke før tiden ?
Beregnet EL er 3.september, men jeg har kjent de siste to dagene at det er smått smerter i venste eggestokk og innimellom i livmoren :confused004
Jeg hadde en kjempe rar menstruasjon med bare to dager ordentlig blødning og resterende 4 dager med brun utflod, så lurer på om det har endret noe ?

Jeg har merket at rundt eggløsning kommer dette tykke slimet (beklager TMI), men det har ikke kommet noe ennå ettersom jeg vil tro det kommer rundt EL dagen som skal være 3.september.
 
Hei!

Er det noen som vet noe om eggløsning eller smerter rundt eggløsning en uke før tiden ?
Beregnet EL er 3.september, men jeg har kjent de siste to dagene at det er smått smerter i venste eggestokk og innimellom i livmoren :confused004
Jeg hadde en kjempe rar menstruasjon med bare to dager ordentlig blødning og resterende 4 dager med brun utflod, så lurer på om det har endret noe ?

Jeg har merket at rundt eggløsning kommer dette tykke slimet (beklager TMI), men det har ikke kommet noe ennå ettersom jeg vil tro det kommer rundt EL dagen som skal være 3.september.
Kanskje du får EL litt tidligere? Om man kan få EL smerter opp til en uke før forventet EL er sikkert mulig. Egget/eggene gjør jo seg klar så man kjenner jo litt. Jeg har selv hatt litt ubehag rundt eggstokkene, og forventet el er rundt 1.-2.sep. EL slimet kom i dag(til ca rett tid), og utifra testene så kommer kanskje el før tiden denne gangen.
 
Kanskje du får EL litt tidligere? Om man kan få EL smerter opp til en uke før forventet EL er sikkert mulig. Egget/eggene gjør jo seg klar så man kjenner jo litt. Jeg har selv hatt litt ubehag rundt eggstokkene, og forventet el er rundt 1.-2.sep. EL slimet kom i dag(til ca rett tid), og utifra testene så kommer kanskje el før tiden denne gangen.

Takk for svar. Det er virkelig ikke så lett å ikke bli smått obs på alle "nye" ting man kjenner nå som vi prøver :angelic: , jeg har jo bare latt sånt være før.

Ja, kanskje jeg får EL litt før eller bare legger merke til dette "nye" , vi hopper nå på hverandre her og der så det skal bli bebis snart:) Jeg får vente og se om slimet kommer før neste uke.
 
Takk for svar. Det er virkelig ikke så lett å ikke bli smått obs på alle "nye" ting man kjenner nå som vi prøver :angelic: , jeg har jo bare latt sånt være før.

Ja, kanskje jeg får EL litt før eller bare legger merke til dette "nye" , vi hopper nå på hverandre her og der så det skal bli bebis snart:) Jeg får vente og se om slimet kommer før neste uke.

Jeg pleier å ha smerter og el-slim noen dager før positiv el-test :) lykke til :)
 
Føler bare at 11 dager før er litt i drøyeste laget, men kanskje det er et veldig fruktbart egg ;)

Takker for det :) Håper på at det blir blå streker og smilefjes om ikke lenge :)





Rettelse det er jo bare 6 dager til forresten, ikke 11 ... Ja da er det bare å kjøre på om det er EL smerter jeg kjenner :joyful:
 
Last edited:
Neeei - nå har demensen satt inn allerede før jeg er gravid! Har holdt meg på jobb i hele dag fordi jeg skulle el-teste etter jeg kom hjem. Hva skjer? Jeg halloer inn døren som vanlig, går opp trappen og inn på do som vanlig og tisser i do som vanlig... At det går an!!! Jadda, da er det bare å drikke på og holde seg noen timer til - for nå MÅ jeg få testet noe snart. CD 12 i dag og el er forventet onsdag/torsdag. Tempingen viser en graf på stø kurs mot frysepunktet, så den stoler jeg ikke på et sekund. Enda godt vi har lagt opp til ekstra sikring med tettpakking av små soldater på eggvandringens vei, sånn i tilfelle egget lurer seg ut i kaoset mellom testemetodene [emoji851]
 
Neeei - nå har demensen satt inn allerede før jeg er gravid! Har holdt meg på jobb i hele dag fordi jeg skulle el-teste etter jeg kom hjem. Hva skjer? Jeg halloer inn døren som vanlig, går opp trappen og inn på do som vanlig og tisser i do som vanlig... At det går an!!! Jadda, da er det bare å drikke på og holde seg noen timer til - for nå MÅ jeg få testet noe snart. CD 12 i dag og el er forventet onsdag/torsdag. Tempingen viser en graf på stø kurs mot frysepunktet, så den stoler jeg ikke på et sekund. Enda godt vi har lagt opp til ekstra sikring med tettpakking av små soldater på eggvandringens vei, sånn i tilfelle egget lurer seg ut i kaoset mellom testemetodene [emoji851]


Hehe, føler med deg :hilarious:
Dere får bare lade opp der det passer, så skal du se dere treffer.
 
Føler bare at 11 dager før er litt i drøyeste laget, men kanskje det er et veldig fruktbart egg ;)

Takker for det :) Håper på at det blir blå streker og smilefjes om ikke lenge :)

Forrige syklus hadde jeg mye EL-slim rundt EL (trodde jeg), men da TR skulle komme 14 dager senere fikk jeg igjen EL-slim og TR kom 14 dager etter det igjen! Tror egget prøvde å slippe, for så å vente 2 uker til av en eller anna grunn:-p
 
Neeei - nå har demensen satt inn allerede før jeg er gravid! Har holdt meg på jobb i hele dag fordi jeg skulle el-teste etter jeg kom hjem. Hva skjer? Jeg halloer inn døren som vanlig, går opp trappen og inn på do som vanlig og tisser i do som vanlig... At det går an!!! Jadda, da er det bare å drikke på og holde seg noen timer til - for nå MÅ jeg få testet noe snart. CD 12 i dag og el er forventet onsdag/torsdag. Tempingen viser en graf på stø kurs mot frysepunktet, så den stoler jeg ikke på et sekund. Enda godt vi har lagt opp til ekstra sikring med tettpakking av små soldater på eggvandringens vei, sånn i tilfelle egget lurer seg ut i kaoset mellom testemetodene [emoji851]

Oi, så kjipt:-p Veldig spennende da<3
 
Dagens EL test. Kanskje EL kommer før tiden denne pp?? Ikke langt igjen til positiv :)
IMG_4042.JPG
 
Det er helt klart noe på gang der! Før du vet ordet av det, er du i dpo-ventemodus. Dødens uke de første 7 dagene dpo. Ingenting å teste, og en evig jakt på symptomer som kaaaanskje er der [emoji56]
EL er egentlig ikke forventet før fredag/lørdag så vel tidlig å få så sterk test, får se når den kommer :) Sier ikke nei til tidligere EL og lengre lf ;)
Første test ryker 10dpo her, så det blir mye å kjenne på symptomer som kan/kan ikke være noe :p
 
EL er egentlig ikke forventet før fredag/lørdag så vel tidlig å få så sterk test, får se når den kommer :) Sier ikke nei til tidligere EL og lengre lf ;)
Første test ryker 10dpo her, så det blir mye å kjenne på symptomer som kan/kan ikke være noe :p

Jeg har jo hamstret 40 tester, og har 39 igjen etter forrige runde... spørst om jeg klarer å holde meg helt til 10 dpo. [emoji85] Hvis jeg klarer å vente så lenge, kommet jeg sikkert til å teste hver gang jeg er på do, til det er tomt for tester [emoji56]
 
Back
Topp