☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Åh så str
Forrige syklus hadde jeg mye EL-slim rundt EL (trodde jeg), men da TR skulle komme 14 dager senere fikk jeg igjen EL-slim og TR kom 14 dager etter det igjen! Tror egget prøvde å slippe, for så å vente 2 uker til av en eller anna grunn:p
Åh så stressende :nailbiting: nei det håper jeg ikke skjer, det føles fortsatt "rart" og er små ubehagelig så satser på EL snart:wacky:
 
Åh så str

Åh så stressende :nailbiting: nei det håper jeg ikke skjer, det føles fortsatt "rart" og er små ubehagelig så satser på EL snart:wacky:

Ja, det var kjipt! Var jo sikker på at jeg var gravid, men så var det bare syklusen som fortsatt var på bærtur etter SA i april... Satser på at EL er rett rundt hjørnet for deg<3
 
Da har jeg vært hos gyn i dag og han så et egg på 15mm:-D Han sa at egget vanligvis er 18mm ved EL, og at det vokste ca 1mm i døgnet, så han anslo at jeg har EL om 3 dager! Blir spennende det her<3 Hvor ofte er det best å legge inn aksjer egentlig? Må lage en strategi:-p

Stilig! Da er det bare å kjøre på! Burde være nok med annenhver dag, men strengt tatt er det vel bare å kjøre på så mye dere orker de neste 3-4 dagene [emoji56][emoji1303]
 
Har lest at hyppig sædavgang hos menn gir mindre sjanse for DNA-skade på sædcellene, men det kan godt være en myte... ikke stress. Lag baby når dere har lyst [emoji1303]
 
Jeg har jo hamstret 40 tester, og har 39 igjen etter forrige runde... spørst om jeg klarer å holde meg helt til 10 dpo. [emoji85] Hvis jeg klarer å vente så lenge, kommet jeg sikkert til å teste hver gang jeg er på do, til det er tomt for tester [emoji56]
Da har du nok av tester å ta av :D
Har hamstret litt tester jeg også :) Brukte faktisk 10 tester på 4-5 dager forrige pp (begynte å teste 10dpo da også).
 
Da har jeg vært hos gyn i dag og han så et egg på 15mm:-D Han sa at egget vanligvis er 18mm ved EL, og at det vokste ca 1mm i døgnet, så han anslo at jeg har EL om 3 dager! Blir spennende det her<3 Hvor ofte er det best å legge inn aksjer egentlig? Må lage en strategi:-p
Artig at de kan se at ett egg er på vei ned.. tenk vist det blir en baby av det. Da så du det før det rakk å bli baby. :)
 
Når skal man egentlig lese av en el-test? Jeg har bare fått vareprøver, så mangler pakningsvedlegg og bruksanvisning... ser uansett ikke særlig positiv ut ennå. Kjekt å se to streker på en pinne uansett da [emoji7]. Får teste på nytt i morgen tidlig eller ettermiddag alt etter som demensen tillater [emoji85]
 
Når skal man egentlig lese av en el-test? Jeg har bare fått vareprøver, så mangler pakningsvedlegg og bruksanvisning... ser uansett ikke særlig positiv ut ennå. Kjekt å se to streker på en pinne uansett da [emoji7]. Får teste på nytt i morgen tidlig eller ettermiddag alt etter som demensen tillater [emoji85]
De jeg bruker (grønne testene fra tostreker.no) så skal de ikke leses av etter 5 minutter. Men syns ikke alltid at de er tørket noe særlig så tar det gjerne et par minutter ekstra :)
 
Når skal man egentlig lese av en el-test? Jeg har bare fått vareprøver, så mangler pakningsvedlegg og bruksanvisning... ser uansett ikke særlig positiv ut ennå. Kjekt å se to streker på en pinne uansett da [emoji7]. Får teste på nytt i morgen tidlig eller ettermiddag alt etter som demensen tillater [emoji85]

Strimlene jeg har må leses av innen 10 min om jeg ikke husker feil[emoji846]
 
De jeg bruker (grønne testene fra tostreker.no) så skal de ikke leses av etter 5 minutter. Men syns ikke alltid at de er tørket noe særlig så tar det gjerne et par minutter ekstra :)

Det er de jeg har fått. Da er det ikke pos test i kveld i hvertfall. Men el er ikke forventet før onsdag/torsdag, så jeg prøver igjen i morgen [emoji1303]
 
Det er de jeg har fått. Da er det ikke pos test i kveld i hvertfall. Men el er ikke forventet før onsdag/torsdag, så jeg prøver igjen i morgen [emoji1303]
Lykke til med videre testing og håper positiv test kommer snart :)
 
Back
Topp