☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Da har jeg vært hos gyn i dag og han så et egg på 15mm:-D Han sa at egget vanligvis er 18mm ved EL, og at det vokste ca 1mm i døgnet, så han anslo at jeg har EL om 3 dager! Blir spennende det her<3 Hvor ofte er det best å legge inn aksjer egentlig? Må lage en strategi:p

Ca annenhver dag vet jeg i hvertfall at man skal kunne teffe :) Her går det i ca hver tredje
 
bc20c35764413dbbbd522dc14f5db0eb.jpg

Hva tenker dere om denne, er den negativ igjen nå i kveld ? [emoji4]

0c87b7f0888b8b6fe1c9b94d41715297.png

Hadde en temperaturen hadde steget i dag tidlig også [emoji4]
 
bc20c35764413dbbbd522dc14f5db0eb.jpg

Hva tenker dere om denne, er den negativ igjen nå i kveld ? [emoji4]

0c87b7f0888b8b6fe1c9b94d41715297.png

Hadde en temperaturen hadde steget i dag tidlig også [emoji4]
Så vidt negativ :)
 
Bare negative el tester så langt her. Forventer el fredag, så er vel ikke så rart[emoji85] venteeer
 
Men tempen økte jo i går morgen og da var jo testen fremdeles positiv og negativ i går kveld [emoji4] første pp jeg temper nå så litt usikker på hvordan det skal være [emoji85]
Har også hatt en sånn, med at tempen økte dagen før EL var, så ff satte el på andre dag med tempstigning. Bare fortsett å tempe. Ikke alltid jeg er like klok på når ff mener jeg har el, men følger den og testene og de bruker som regel å være enige :)
 
Jaha.. da sier FF at jeg plutselig er 3 dpo..[emoji849][emoji848] det skjønner jeg ingenting av. Den mener altså at EL var lørdag, men jeg hadde positiv test først søndag og negativ igjen i går.. hva ville dere stolt mest på? Jeg har ikke fått tempet nøye/til samme tid.. jeg håper mest at el-testene stemmer,- hvis FF har rett har vi overhodet ikke truffet med aksjer [emoji849][emoji24]
 
Jaha.. da sier FF at jeg plutselig er 3 dpo..[emoji849][emoji848] det skjønner jeg ingenting av. Den mener altså at EL var lørdag, men jeg hadde positiv test først søndag og negativ igjen i går.. hva ville dere stolt mest på? Jeg har ikke fått tempet nøye/til samme tid.. jeg håper mest at el-testene stemmer,- hvis FF har rett har vi overhodet ikke truffet med aksjer [emoji849][emoji24]

Hadde jeg vært deg da så hadde jeg stolt på testene!:) Som du sier så har du ikke fått tempet til samme tid så da kan det jo være at det har blitt noe kluss der:) Jeg er sikker på at dere har fått lagt inn aksjer til rett tid[emoji1]
 
Jaha.. da sier FF at jeg plutselig er 3 dpo..[emoji849][emoji848] det skjønner jeg ingenting av. Den mener altså at EL var lørdag, men jeg hadde positiv test først søndag og negativ igjen i går.. hva ville dere stolt mest på? Jeg har ikke fått tempet nøye/til samme tid.. jeg håper mest at el-testene stemmer,- hvis FF har rett har vi overhodet ikke truffet med aksjer [emoji849][emoji24]

Åååh, så kjedelig:-/ Krysser fingrene for at du har rett!
 
Jeg brygger på noe:-/ Vond hals og tett nese! Vet sykdom kan utsette EL, men tror nok EL blir i morra eller torsdag uansett siden jeg så moden folikkel på ul i går:-) men kan virus i kroppen gjøre at man blir mindre fruktbar? Bare så ikke jeg håper for mye denne PP
 
Hadde jeg vært deg da så hadde jeg stolt på testene!:) Som du sier så har du ikke fått tempet til samme tid så da kan det jo være at det har blitt noe kluss der:) Jeg er sikker på at dere har fått lagt inn aksjer til rett tid[emoji1]

Du er god- takk! Jeg synes også det virker mest fornuftig.. lh-hormonet som slår ut på testene stiger jo FØR el, så det virker mest logisk..
 
Positiv EL test :) og max på monitoren
IMG_4045.JPG
 
Back
Topp