☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Jeg hadde drept monitoren! [emoji13] Er på CD13 og dør sakte mens jeg venter på pos el-test... Håper du får max eller null eller hva det er du venter på - veldig snart!!
Jeg venter på max. Det ser ut til at jeg må vente. Kanskje monitoren ikke klarer å snappe det opp i sin første PP.
 
Jeg venter på max. Det ser ut til at jeg må vente. Kanskje monitoren ikke klarer å snappe det opp i sin første PP.

Har dessverre ingen erfaring med monitor, så der må du få hjelp fra noen andre. Jeg tester ut temping denne måneden, men tror ikke jeg har talent [emoji851] Blir ikke mye rett strek i hvertfall
 
Hvis jeg må til ivf skal jeg definitivt ha en fryst en. Fem dager rabatt tas imot med takk!! [emoji1303]

Hehe, du kan hoppe til 5 dpo ved ferskforsøk også! Da er den dyrket til blastocyst og sjansene for graviditet er større enn eks firedelt egg etter to dager[emoji12] men er absolutt en fordel med litt rabatt[emoji23]
 
Jeg skjønner ikke de strektestene jeg[emoji28] Hvordan fungerer de?

Det vil (for de aller fleste) alltid komme to streker. Men den er ikke positiv før teststreken er sterkere enn kontrollstreken :) Det er også noen som ikke får kjempe sterk kontrollstrek. Men jeg har brukt disse eltestene i flere pp så jeg vet at jeg får ganske sterk strek ved el[emoji106]
 
Hei dere :-) har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.

Vet ikke lenger hvilken pp vi er i. 21 kanskje.
Har prøvd i 1,5 år og er nå i kø for inseminasjon og ivf. Og skal fortsette med femar/letrozol frem til det. Har gått på femar siden desember og har da tydligvis ikke fungert.

Blir nok ikke gravid denne pp heller, men sniker meg inn litt da :-)

Glad sau, pp 21?, b2, el 28/8, ikm 12.9 :-)

Ønsker alle lykke til. :-)

Krysser alt jeg har for at dere skal få bli gravide igjen denne pp<3 Tok det lang tid å bli gravid med første? Er ikke lett å gå sånn å vente:-/
 
Det vil (for de aller fleste) alltid komme to streker. Men den er ikke positiv før teststreken er sterkere enn kontrollstreken :) Det er også noen som ikke får kjempe sterk kontrollstrek. Men jeg har brukt disse eltestene i flere pp så jeg vet at jeg får ganske sterk strek ved el[emoji106]

Åja, takk! Nyttig å vite:-) Må kanskje ha noen runder før man blir kjent med hvordan man selv slår ut da? Bruker CB digital denne PP, men det blir fort ruinert av i lengden med den prisen! Satser på at jeg kun trenger å bruke denne pakka da *håååpe*
 
Åja, takk! Nyttig å vite:-) Må kanskje ha noen runder før man blir kjent med hvordan man selv slår ut da? Bruker CB digital denne PP, men det blir fort ruinert av i lengden med den prisen! Satser på at jeg kun trenger å bruke denne pakka da *håååpe*

Ja det kan være lurt å bli kjent med hvordan testene slår ut på seg selv:) Men jeg håper du slipper det!!:D

Jeg har også brukt cb sine eltester tidligere, men det blir dyrt i lengden[emoji85] Så jeg gikk over til strimmeltestene fra tostreker.no [emoji4] Ikke fullt så dyrt og fungerer kjempe bra for meg.

Krysser fingrene for at du slipper kjøpe inn flere eltester[emoji120]
 
Kan jeg hive meg innpå her. Trodde på at syklusen skulle være 29 dager sånn som sist, men sidel EL ikke har skjedd enda er det her jeg hører hjemme:p
Pp2. EL 31.aug (?) Ikm 14 sept
Velkommen inn hit til oss :) Lykke til denne pp :)
 
Kan jeg hive meg innpå her. Trodde på at syklusen skulle være 29 dager sånn som sist, men sidel EL ikke har skjedd enda er det her jeg hører hjemme:P
Pp2. EL 31.aug (?) Ikm 14 sept

[emoji1303][emoji1303][emoji1303] Vi blir supermange med ikm denne dagen! Kjedelig med forlenget syklus, men velkommen over hit!! Vi skal jo alle videre til mai-forum uansett [emoji94]
 
Så gøy! Da er det bare den spennende ventetiden igjen [emoji12]. Min test var fortsatt negativ i ettermiddag, så får vel neppe el før torsdag. Bare å smøre seg med resten av den tålmodigheten jeg ikke har
Lykke til :) ikke så enkelt med den tålmodigheten :p
 
Jeg er så redd for at vi ikke har fått lagt inn nok aksjer jeg nå[emoji85] I og med at testen ble svakere igjen i kveld. Men får håpe det holdt med i går[emoji4][emoji120]
 
Jeg er så redd for at vi ikke har fått lagt inn nok aksjer jeg nå[emoji85] I og med at testen ble svakere igjen i kveld. Men får håpe det holdt med i går[emoji4][emoji120]

Du trenger jo strengt tatt kun én eneste soldat, så det burde holde!! Lykke til med nedtellingen... jeg venter fortsatt på gullegget [emoji13]
 
I går var æ sikker på at æ hadde eggløsning .. så hadde på følelsen at lillesøster/lillebror ble til i går. Krysser fingrene.. og tar dobbel dose med folat (leste en plass at det kunne hjelpe)
 
Back
Topp