☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Ja, jeg sier ikke nei takk til tidligere el[emoji6] er bare at det ikke har skjedd før, bruker å ha el mellom cd 15 og cd 17 til vanlig så det kom litt brått på[emoji85] ikke har jeg kjent noe sympomer heller[emoji848] jaja, er glad vi har startet med aksjene tidlig denne pp[emoji1319]

Hurra for tidlig el når aksjene er riktig!! Da er det bare å samle inn testene og vente til tålmodigheten er brukt opp [emoji1303]
 
5 DPO[emoji173]️ en liten blastocyst er plassert i livmoren min[emoji3][emoji3] første egget tålte ikke opptiningen, men det som ble satt inn så veldig bra ut[emoji173]️
 
5 DPO[emoji173]️ en liten blastocyst er plassert i livmoren min[emoji3][emoji3] første egget tålte ikke opptiningen, men det som ble satt inn så veldig bra ut[emoji173]️

Gratulerer som preggis da! Spennende å starte med "check" på at egget er befruktet. Da er det "bare" festingen og videre utvikling igjen. Satser på at du får pos tester veeeldig snart! Weeee - jeg gleder meg på dine vegne!
 
Sååå spennende[emoji1][emoji1]

Gratulerer som preggis da! Spennende å starte med "check" på at egget er befruktet. Da er det "bare" festingen og videre utvikling igjen. Satser på at du får pos tester veeeldig snart! Weeee - jeg gleder meg på dine vegne!

Jepp, blir spennende dette[emoji3][emoji3] hehe, noen fordeler må man ha[emoji12] spent på hvor lenge testene mine får ligge i skapet[emoji23] tusen takk[emoji8]
 
Er kanskje 1dpo nå.. og føler meg såå uggen, akkurat som om jeg holder på å bli forkjøla, og litt vondt i magen. Tenkte kanskje at æ hadde hatt el.tidligere.. Så måtte self.ta en test..haha.. helt blenda hvit.. jaja.. test gal ..ja :) skal prøve å holde meg til...neste onsdag før neste test...
 
Sånn uggen blir jeg når jeg har eggløsning. Kjennes ut som jeg får feber og veldig øm og oppblåst i magen. Hadde blitt steike overrasket om du hadde klart positiv test 1 dpo [emoji1303]
 
Ååååh, så spennende[emoji7] Når kan du forvente å slå ut på test?

Forrige innsett fikk jeg ganske klar positiv 6 dager etter innsett, altså 11 dpo[emoji5] får se hvor lenge jeg klarer å drøye testing denne gangen[emoji12]
 
Forrige innsett fikk jeg ganske klar positiv 6 dager etter innsett, altså 11 dpo[emoji5] får se hvor lenge jeg klarer å drøye testing denne gangen[emoji12]

Kjenner at jeg blir skikkelig gira på dine vegne[emoji1] Gleder meg sånn til du skal teste[emoji1][emoji1]
 
Kjenner at jeg blir skikkelig gira på dine vegne[emoji1] Gleder meg sånn til du skal teste[emoji1][emoji1]

Hehe, artig[emoji5][emoji5] jeg gleder meg også!![emoji5][emoji5] problemet er at jeg jobber to døgn fra 12 dpo til 14 dpo, og kan nesten ikke drive med testing der[emoji12] så jeg er usikker på hvordan jeg skal løse dette[emoji12]
 
Hehe, artig[emoji5][emoji5] jeg gleder meg også!![emoji5][emoji5] problemet er at jeg jobber to døgn fra 12 dpo til 14 dpo, og kan nesten ikke drive med testing der[emoji12] så jeg er usikker på hvordan jeg skal løse dette[emoji12]

Testing kan gjøres nårsomhelst, hvorsomhelst! En bitteliten strimmel eller ti får lett plass i bh-en, trusa, sokken, i et bind... Go for IT!! Dessuten er det lov å teste FØR 12 dpo [emoji1303]
 
Testing kan gjøres nårsomhelst, hvorsomhelst! En bitteliten strimmel eller ti får lett plass i bh-en, trusa, sokken, i et bind... Go for IT!! Dessuten er det lov å teste FØR 12 dpo [emoji1303]

Hehe, veit det[emoji12] er heller reaksjon om den er negativ som er kjip når man bor på jobb i to døgn[emoji12] og det å ikke få dele gleden med mannen om den er positiv[emoji173]️
 
Hehe, veit det[emoji12] er heller reaksjon om den er negativ som er kjip når man bor på jobb i to døgn[emoji12] og det å ikke få dele gleden med mannen om den er positiv[emoji173]️

Ser den... men å holde seg til 14 dpo? Bøyer meg i støvet [emoji1320][emoji854]
 
Hehe, veit det[emoji12] er heller reaksjon om den er negativ som er kjip når man bor på jobb i to døgn[emoji12] og det å ikke få dele gleden med mannen om den er positiv[emoji173]️

Jeg hadde helt garantert ikke klart å la være å teste før jeg måtte på jobb da[emoji85][emoji85]
 
Jeg hadde helt garantert ikke klart å la være å teste før jeg måtte på jobb da[emoji85][emoji85]

Kan teste 11 dpo og morgenen før jeg drar 12 dpo evt, har 17 mil reisevei til jobb[emoji12]
 
Kan teste 11 dpo og morgenen før jeg drar 12 dpo evt, har 17 mil reisevei til jobb[emoji12]

Ja det hadde jeg gjort[emoji1]
Og om de viser negativ så vet du jo at det fortsatt kan være for tidlig og teste igjen når du kommer hjem[emoji108]
17 mil ja[emoji15][emoji15] Det er ett godt stykke...
 
Back
Topp