☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Ja det hadde jeg gjort[emoji1]
Og om de viser negativ så vet du jo at det fortsatt kan være for tidlig og teste igjen når du kommer hjem[emoji108]
17 mil ja[emoji15][emoji15] Det er ett godt stykke...

Det er sant[emoji5][emoji5]
 
Jeg stemmer for det! Vi trenger noen som kan stå øverst på listen over gravide denne ikm-uken...

Det hadde vært veeeldig koselig ja[emoji173]️[emoji173]️
 
Hei folkens :) Tror jeg hører til her med dere! Plutselig har syklusen min forandret seg, fra 32/33dager til 28. Forstod i alle fall ingenting når jeg fikk opp smiley på EL testen i morges cd14 :O Har tydeligvis blitt SYKT gjennomsnittlig :-P
Vet dere hva smileyen betyr? At EL er i dag, eller må jeg se an i morgen tidlig om det ikke er smiley og da blir EL i morgen?
 
Hei folkens :) Tror jeg hører til her med dere! Plutselig har syklusen min forandret seg, fra 32/33dager til 28. Forstod i alle fall ingenting når jeg fikk opp smiley på EL testen i morges cd14 :O Har tydeligvis blitt SYKT gjennomsnittlig :-P
Vet dere hva smileyen betyr? At EL er i dag, eller må jeg se an i morgen tidlig om det ikke er smiley og da blir EL i morgen?

Velkommen[emoji1] Er det fast eller blinkende smiley?
 
Hei folkens :) Tror jeg hører til her med dere! Plutselig har syklusen min forandret seg, fra 32/33dager til 28. Forstod i alle fall ingenting når jeg fikk opp smiley på EL testen i morges cd14 :O Har tydeligvis blitt SYKT gjennomsnittlig :p
Vet dere hva smileyen betyr? At EL er i dag, eller må jeg se an i morgen tidlig om det ikke er smiley og da blir EL i morgen?
Velkommen inn hit :)
Når er ikm, og ellers annen info du vil legge til?
 
Aha, trooooor fast smiley betyr at EL kan forventes innen 48 timer[emoji4]

Satser på det, så vi får tid til å legge inn aksjer i dag og i morgen :D ble ikke noe i går, men hadde jeg visst om denne smileyen kan du banne på at vi hadde hatt oss i går. Søren asså :-P :-P
 
Hurra for tidlig el når aksjene er riktig!! Da er det bare å samle inn testene og vente til tålmodigheten er brukt opp [emoji1303]

Ja, denne pp føler jeg virkelig har gått min vei, med både tidlig el og aksjer i fleng, måtte det bare fortsette[emoji6] Satser på gullegg og en stor dose tålmodighet, ryker nok på en test 8 dpo, da skal vi reise til Oslo på kjærestetur så greit å vite om man kan kose seg med et glass vin eller ikke[emoji6]
 
Ja, denne pp føler jeg virkelig har gått min vei, med både tidlig el og aksjer i fleng, måtte det bare fortsette[emoji6] Satser på gullegg og en stor dose tålmodighet, ryker nok på en test 8 dpo, da skal vi reise til Oslo på kjærestetur så greit å vite om man kan kose seg med et glass vin eller ikke[emoji6]

Viktig med test før denslags festiviteter ja. Her mangler det ikke på aksjer, men lurer litt på hvor det egget har tatt veien. Burde vært på vei ut i dag, seinest i morgen, men det er jo første skikkelige syklus etter MA, så er forberedt på at den kan være litt uvanlig...
 
Ja, denne pp føler jeg virkelig har gått min vei, med både tidlig el og aksjer i fleng, måtte det bare fortsette[emoji6] Satser på gullegg og en stor dose tålmodighet, ryker nok på en test 8 dpo, da skal vi reise til Oslo på kjærestetur så greit å vite om man kan kose seg med et glass vin eller ikke[emoji6]

Får håpe du har rett[emoji7] Jeg har INGEN følelse om noe som helst denne pp[emoji85] Håper du tester positiv 8dpo[emoji173] men kan jo være du tester senere positivt, så er kanskje riski å stole på negativ test da?
 
Viktig med test før denslags festiviteter ja. Her mangler det ikke på aksjer, men lurer litt på hvor det egget har tatt veien. Burde vært på vei ut i dag, seinest i morgen, men det er jo første skikkelige syklus etter MA, så er forberedt på at den kan være litt uvanlig...

Ja, og jeg må si det hadde vært utrolig koselig å kunne overraske mannen med positiv test når vi er helt for oss selv på tur[emoji16] Godt at aksjelegingen er i boks da, så håper jeg gullegget finne veien ut ganske fort[emoji6] Det tok 6 uker etter sa'en min før ny el, så kjenner til at syklusen kan tulle litt etterpå[emoji848] Masse lykke til[emoji175]
 
Back
Topp