Kan teste 11 dpo og morgenen før jeg drar 12 dpo evt, har 17 mil reisevei til jobb[emoji12]
Jeg stemmer for det! Vi trenger noen som kan stå øverst på listen over gravide denne ikm-uken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan teste 11 dpo og morgenen før jeg drar 12 dpo evt, har 17 mil reisevei til jobb[emoji12]
Ja det hadde jeg gjort[emoji1]
Og om de viser negativ så vet du jo at det fortsatt kan være for tidlig og teste igjen når du kommer hjem[emoji108]
17 mil ja[emoji15][emoji15] Det er ett godt stykke...
Jeg stemmer for det! Vi trenger noen som kan stå øverst på listen over gravide denne ikm-uken...
Hei folkens Tror jeg hører til her med dere! Plutselig har syklusen min forandret seg, fra 32/33dager til 28. Forstod i alle fall ingenting når jeg fikk opp smiley på EL testen i morges cd14 :O Har tydeligvis blitt SYKT gjennomsnittlig
Vet dere hva smileyen betyr? At EL er i dag, eller må jeg se an i morgen tidlig om det ikke er smiley og da blir EL i morgen?
TakkVelkommen[emoji1] Er det fast eller blinkende smiley?
Takk
Den var fast, tror ikke det er blinkende smiley på den testen. Er de rosa clearblue digital det var bare en tom runding i går morgen og en smiley i dag
Velkommen inn hitHei folkens Tror jeg hører til her med dere! Plutselig har syklusen min forandret seg, fra 32/33dager til 28. Forstod i alle fall ingenting når jeg fikk opp smiley på EL testen i morges cd14 :O Har tydeligvis blitt SYKT gjennomsnittlig
Vet dere hva smileyen betyr? At EL er i dag, eller må jeg se an i morgen tidlig om det ikke er smiley og da blir EL i morgen?
Tusentakk satser på at jeg får negativ på EL testen i morgen tidlig da, så da sier vi:Velkommen inn hit
Når er ikm, og ellers annen info du vil legge til?
Aha, trooooor fast smiley betyr at EL kan forventes innen 48 timer[emoji4]
Gyn anslo jo EL i dag eller i morra, men har fortsatt blinkende smiley på testen[emoji85] Bør vel stole mest på gyn da? Svømmerne ligger hvertfall og venter[emoji1360] Det hjalp forresten å legge madrassen på gulvet[emoji23]
Hurra for tidlig el når aksjene er riktig!! Da er det bare å samle inn testene og vente til tålmodigheten er brukt opp [emoji1303]
Ja, denne pp føler jeg virkelig har gått min vei, med både tidlig el og aksjer i fleng, måtte det bare fortsette[emoji6] Satser på gullegg og en stor dose tålmodighet, ryker nok på en test 8 dpo, da skal vi reise til Oslo på kjærestetur så greit å vite om man kan kose seg med et glass vin eller ikke[emoji6]
Satser på det, så vi får tid til å legge inn aksjer i dag og i morgen ble ikke noe i går, men hadde jeg visst om denne smileyen kan du banne på at vi hadde hatt oss i går. Søren asså
Ja, denne pp føler jeg virkelig har gått min vei, med både tidlig el og aksjer i fleng, måtte det bare fortsette[emoji6] Satser på gullegg og en stor dose tålmodighet, ryker nok på en test 8 dpo, da skal vi reise til Oslo på kjærestetur så greit å vite om man kan kose seg med et glass vin eller ikke[emoji6]
Spennende! Satser på at det er innafor uansett[emoji6]
Viktig med test før denslags festiviteter ja. Her mangler det ikke på aksjer, men lurer litt på hvor det egget har tatt veien. Burde vært på vei ut i dag, seinest i morgen, men det er jo første skikkelige syklus etter MA, så er forberedt på at den kan være litt uvanlig...