☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Ca hvilken dag får dere positiv el test? Ved ca 28 dagers syklus. Vet det er individuelt da men[emoji85]

Hadde forventa positiv test snart, men skjer ingenting. Er på cd14 i dag og har kjent på litt ubehag i mage/rygg og vært oppblåst i dag. Men negativ test. Hmm.. bruker cb digital. Hvis jeg ser på strekene inni testen er test streken veldig svak. Kjenner jeg blir stressa for at jeg ikke har el?
Har som regel en syklus på 27 dager, får EL på cd15/16. Har også fått på cd17 men da har syklusen blitt et par dager lenger.
 
Det hadde vært så koselig!! Kjærestetur og masse tid til å drømme sammen[emoji7] Krysser fingrene for at du får positiv test!! Du kan jo ta med noen på turen også da[emoji6] Jeg testet positiv 10 dpo på en søndag sist, og det var veldig koselig å vekke mannen med nyheten når vi hadde tid til å snakke om det, og at ingen av oss måtte rett på jobb[emoji7] Mista dessverre den spiren, men håper på å få overraske han med positiv test snart igjen[emoji173]

Tusen takk for det[emoji175] Det blir nok med noen tester i bagasjen tenker jeg[emoji6] Drømmesenario om jeg kan vekke han med positiv test alså, da får vi god tid til å prate og glede oss sammen uten å stresse[emoji7] Så leit å høre at du har mistet, måtte gullegget slippe og spiren sitte denne pp for dere[emoji175]
 
Har som regel en syklus på 27 dager, får EL på cd15/16. Har også fått på cd17 men da har syklusen blitt et par dager lenger.

Ok! Da får jeg se om det slår ut de nærmeste dagene. Prøver å teste både morgen og kveld de dagene det er mest sannsynlig å få positiv test, men den er like blank i dag.
 
Ok! Da får jeg se om det slår ut de nærmeste dagene. Prøver å teste både morgen og kveld de dagene det er mest sannsynlig å få positiv test, men den er like blank i dag.

Jeg er like frustrert som deg! Har også vanligvis 28-dagers syklus. I går var jeg på cd15 og neg el-test. Gjør et siste testforsøk i ettermiddag. Etter det bare antar jeg at el må ha vært...
 
Ååååh, jeg går nesten på veggen her av spenning[emoji85] Har ikke hat noen som helst følelse denne PP, og nå føler jeg plutselig alt på en gang!!! Usikker på om vi har lagt inn nok aksjer hvis EL er i dag, fikk ikke lagt inn noen i går[emoji53] Men la inn på onsdag kveld... Prøver virkelig å ikke stresse med det, og i går hadde vi ikke sex fordi vi kjente at vi ikke ville stresse med det, men så blir jeg stressa av det også[emoji23] Og jeg som har vært sååååå rolig frem til nå!![emoji849]
 
Ikke noe mer el slim i dag..

Har jeg allerede hatt el da ? (syklusdag 13) :smiley-angelic001

Aner ikke, men jeg har nesten ikke hatt EL slim denne syklusen (eller så er det vanskelig å se når vi har hyppig sex), selvom jeg vet at jeg hadde EL i går eller i dag[emoji6] Vet ikke når EL slimet skal komme egentlig jeg..
 
Aner ikke, men jeg har nesten ikke hatt EL slim denne syklusen (eller så er det vanskelig å se når vi har hyppig sex), selvom jeg vet at jeg hadde EL i går eller i dag[emoji6] Vet ikke når EL slimet skal komme egentlig jeg..

Det var da fælt så vanskelig alt dette med prøving skulle være da :wacky:
 
Ååååh, jeg går nesten på veggen her av spenning[emoji85] Har ikke hat noen som helst følelse denne PP, og nå føler jeg plutselig alt på en gang!!! Usikker på om vi har lagt inn nok aksjer hvis EL er i dag, fikk ikke lagt inn noen i går[emoji53] Men la inn på onsdag kveld... Prøver virkelig å ikke stresse med det, og i går hadde vi ikke sex fordi vi kjente at vi ikke ville stresse med det, men så blir jeg stressa av det også[emoji23] Og jeg som har vært sååååå rolig frem til nå!![emoji849]

Spennende [emoji1]! El for 2 dager siden her (tror jeg) og sitter med samme tanker, om vi la inn nok.. herlighet vanskelig IKKE stresse [emoji33]!! Hihi
 
Ååååh, jeg går nesten på veggen her av spenning[emoji85] Har ikke hat noen som helst følelse denne PP, og nå føler jeg plutselig alt på en gang!!! Usikker på om vi har lagt inn nok aksjer hvis EL er i dag, fikk ikke lagt inn noen i går[emoji53] Men la inn på onsdag kveld... Prøver virkelig å ikke stresse med det, og i går hadde vi ikke sex fordi vi kjente at vi ikke ville stresse med det, men så blir jeg stressa av det også[emoji23] Og jeg som har vært sååååå rolig frem til nå!![emoji849]

Er det ikke det ene man tenker på så er det noe annet, hvordan blir barn til om man ikke skal stresse men så stresser man med å prøve å ikke stresse.... :joyful:
Prøver å roe meg med at så lenge vi får lagt inn annenhver til hver tredje dag skal jeg ikke gjøre så alt for mye mer.
 
Ååååh, jeg går nesten på veggen her av spenning[emoji85] Har ikke hat noen som helst følelse denne PP, og nå føler jeg plutselig alt på en gang!!! Usikker på om vi har lagt inn nok aksjer hvis EL er i dag, fikk ikke lagt inn noen i går[emoji53] Men la inn på onsdag kveld... Prøver virkelig å ikke stresse med det, og i går hadde vi ikke sex fordi vi kjente at vi ikke ville stresse med det, men så blir jeg stressa av det også[emoji23] Og jeg som har vært sååååå rolig frem til nå!![emoji849]

Hahahaha kjenner meg sånn igjen :-P
"Tar det som det kommer", "gidder ikke å stresse", "ingen pliktsex her i gården nei" er velkjente kommentarer jeg sier til meg selv og venninner. Men gosh så stress det blir i hodet av å "ikke stresse" :D
 
Ok! Da får jeg se om det slår ut de nærmeste dagene. Prøver å teste både morgen og kveld de dagene det er mest sannsynlig å få positiv test, men den er like blank i dag.
Kan hende du har kortere lf, eller en veldig kort lh topp som ikke kommer med på testene.
Jeg kan få svake tester og tenke at det er noen dager til EL før den plutselig blir mye sterkere, og så positiv.
Lykke til og håper EL er rett rundt hjørnet :)
 
Ikke noe mer el slim i dag..

Har jeg allerede hatt el da ? (syklusdag 13) :smiley-angelic001
Jeg følger ikke med på EL slim. Usikker på om jeg har det og, sånn synlig i trusa i alle fall. Men det er like normalt å ikke finne det, som å finne det har jeg forstått :) Vanskelig å se forskjell på det og sæd og seksuell opphisselse!
 
Jeg følger ikke med på EL slim. Usikker på om jeg har det og, sånn synlig i trusa i alle fall. Men det er like normalt å ikke finne det, som å finne det har jeg forstått :) Vanskelig å se forskjell på det og sæd og seksuell opphisselse!

Jeg har veldig merkbart el slim så det var det jeg fikk men jeg hadde kun en dag og der er borte i dag så da går jeg rundt og lurer på om jeg er over el eller om den er fortsatt på vei. Det er ikke lett:wacky:

Jeg trodde alltid at el slim = eggløsning, men etter å lest her og der så er det visst veldig individuelt...

Vi får bare legge inn videre så det klaffer:)
 
Jeg har veldig merkbart el slim så det var det jeg fikk men jeg hadde kun en dag og der er borte i dag så da går jeg rundt og lurer på om jeg er over el eller om den er fortsatt på vei. Det er ikke lett:wacky:

Jeg trodde alltid at el slim = eggløsning, men etter å lest her og der så er det visst veldig individuelt...

Vi får bare legge inn videre så det klaffer:)

Haha nei det er virkelig ikke lett :-P
Men ja, enig. Fortsett å legge inn dere, så treffer dere jo uansett :D det er jo tross alt fredagen i dag ;)
 
Det var da fælt så vanskelig alt dette med prøving skulle være da :wacky:

Ja, er visst ikke så lett[emoji85] Tok ganske lang tid før vi ble gravide første gang, men da følte jeg at jeg hadde så god tid så fulgte ikke med på EL slim, tester osv[emoji6] Er litt annerledes nå når jeg ikke vil ha aaaaltfor mange år mellom barna[emoji28] Leste forresten akkurat dette om EL slim på eggløsning.no (har ikke faktasjekka siden men): "De fleste kvinner har økt livmorhalsslim i tiden før og under eggløsningen. Dette er ikke en avgjørende faktor for om man blir gravid eller ikke, men kan gjøre en befruktning lettere. Når eggløsningslimet forsvinner, har man hatt eggløsning."
 
Temphopp i dag så er EL var i går og er 1dpo :happy:
 
3ed51d5b361838eb38c70fec34b4c96d.jpg

Fikk denne igjen i dag etter dager med svak strek? Hmmm Kanskje kroppen prøver på nytt?
 
Back
Topp