Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet det er lite sannsynlig men noen som har blitt kvalme og ekstremt varme dagen etter samleie og vært gravide ?
Vis vedlegget 231566
El test tatt i kveld
Instruksjonene sier at den er negativ så lenge streken ikke er like sterk eller sterkere enn kontroll streken, så da er den vel negativ?
Eller hva skal jeg tenke om den?
Jeg har aldri brukt el test før
Er det da sånn at hvis den jeg tar i morgen er sterkere så er el rundt hjørnet og hvis den blor svakere eller borte er el over?
Stemmer at din test er negativ. Tenker det er logisk tankegang du har rundt sterkere/svakere test siden du kanskje har startet el-jakten litt seint[/QUOTE
Jeg pleier å bli varm og kvalm dagen med eller dagen etter eggløsning, kan det sammenfalle med din aksjelegging?
Er dag 12 eller 13 syklusdag sent?
Forventet el er 03 september men siden jeg fikk el slim i går tenkte jeg at jeg like gjerne kunne teste
*puster ut* Så bra! Da blir det spennende å se hvordan el testen ser ut i morgen og dagene fremoverNei, da er det helt midt i blinken!
Jeg har en veldig merkelig følelse i magen i kveld. Nederst på midten av magen[emoji28] Kjennes nesten ut som små bobler som popper inni der[emoji85] Rett over tissen liksom[emoji28] Får håpe det er gullegget som jobber på[emoji108]
Takk håper på 2 streker for hele gjengen her inne. Prøving er slitsomt i lengdenDu er heftig tålmodig! Hadde vært bra morsomt om du hadde klinket til med to streker nå da!!
Med første gikk jeg uten prevensjon i 5 mnd og spiren satt første mnd vi prøvde el tester.Krysser alt jeg har for at dere skal få bli gravide igjen denne pp<3 Tok det lang tid å bli gravid med første? Er ikke lett å gå sånn å vente:-/
Så spennendeJeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!
Æ hadde nu tenkt at den var positivblir spennende å følge med videreJeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!