☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Vis vedlegget 231566

El test tatt i kveld
Instruksjonene sier at den er negativ så lenge streken ikke er like sterk eller sterkere enn kontroll streken, så da er den vel negativ?
Eller hva skal jeg tenke om den?

Jeg har aldri brukt el test før :confused:

Er det da sånn at hvis den jeg tar i morgen er sterkere så er el rundt hjørnet og hvis den blor svakere eller borte er el over?

Stemmer at din test er negativ. Tenker det er logisk tankegang du har rundt sterkere/svakere test siden du kanskje har startet el-jakten litt seint
 
4e191612fc9c29c2b2c9a68cbf7fd4f4.jpg

Fikk denne igjen nå i kveld, så tydelig at kroppen prøver igjen[emoji85] Håper egget slipper snart[emoji120]
 
Stemmer at din test er negativ. Tenker det er logisk tankegang du har rundt sterkere/svakere test siden du kanskje har startet el-jakten litt seint[/QUOTE

Er dag 12 eller 13 syklusdag sent?

Forventet el er 03 september men siden jeg fikk el slim i går tenkte jeg at jeg like gjerne kunne teste :)
 
Jeg pleier å bli varm og kvalm dagen med eller dagen etter eggløsning, kan det sammenfalle med din aksjelegging?

Japp, skal i utgangspunktet ha eggløsning i dag.. for syns det er tidlig å kjenne på ting så fort! Men vet syklusen min å er skikkelig tullete! Fikk tr 8 dager for "tidlig" forrige mnd
 
Jeg har en veldig merkelig følelse i magen i kveld. Nederst på midten av magen[emoji28] Kjennes nesten ut som små bobler som popper inni der[emoji85] Rett over tissen liksom[emoji28] Får håpe det er gullegget som jobber på[emoji108]

Samme her, +en veldig murring i venstre eggstokk[emoji848] Vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn! Trodde egentlig det murra før EL jeg?
 
Krysser alt jeg har for at dere skal få bli gravide igjen denne pp<3 Tok det lang tid å bli gravid med første? Er ikke lett å gå sånn å vente:-/
Med første gikk jeg uten prevensjon i 5 mnd og spiren satt første mnd vi prøvde el tester.
 
Jeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!

d0c17535a8df4a9b2f76c9c3b7534369.jpg
 
Jeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!

d0c17535a8df4a9b2f76c9c3b7534369.jpg
Så spennende :)
 
_20170901_224945.JPG

Gårsdagens el test



_20170902_103030.JPG

Dagens el test


Fylte på i går :love022 men holder det til el som er rett rundt hjørnet nå?
 
Kom akkurat på nå at mannen drar på jobbtur hele "testehelga"[emoji849] Også har jeg egentlig lovet oss begge å ikke begynne å teste før mens evt er uteblitt[emoji85] Har ikke testa positiv før da uansett de to andre gangene, og dagene før IKM førte til mye frustrasjon med negative tester, streker som kom etter tiden osv[emoji28] Så jeg tror vi sparer oss begge to med å vente med første test til IKM, er bare litt kjedelig hvis jeg faktisk tester positiv og må holde det for meg selv frem til søndag[emoji87]
 
Jeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!

d0c17535a8df4a9b2f76c9c3b7534369.jpg
Æ hadde nu tenkt at den var positiv:)blir spennende å følge med videre :)
 
Testa i går, var ultra hvit.. dersom eggløsning var forrige lørdag (sånn som appen sa så er jeg vell 6 dpo..) Men tror heller at jeg hadde el. På mandag /tirdag
 
Back
Topp