☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Cd21 og dag 13 med høy på monitoren. Jeg skjønner ikkeno. El-slimet er borte og...
Kan hende du ikke får max denne pp da... Jeg får ikke det hver måned, men har EL.
 
Ja, er visst ikke så lett[emoji85] Tok ganske lang tid før vi ble gravide første gang, men da følte jeg at jeg hadde så god tid så fulgte ikke med på EL slim, tester osv[emoji6] Er litt annerledes nå når jeg ikke vil ha aaaaltfor mange år mellom barna[emoji28] Leste forresten akkurat dette om EL slim på eggløsning.no (har ikke faktasjekka siden men): "De fleste kvinner har økt livmorhalsslim i tiden før og under eggløsningen. Dette er ikke en avgjørende faktor for om man blir gravid eller ikke, men kan gjøre en befruktning lettere. Når eggløsningslimet forsvinner, har man hatt eggløsning."
Høres lovende ut det du fant :) Jeg har kjøpt meg eggløsningstester i dag også, så kan jeg teste litt i tillegg. Noen tips? Hvordan tar man disse testene? :smiley-ashamed005
 
Jeg er like frustrert som deg! Har også vanligvis 28-dagers syklus. I går var jeg på cd15 og neg el-test. Gjør et siste testforsøk i ettermiddag. Etter det bare antar jeg at el må ha vært...

Jeg vurderer å kjøpe flere el tester for å se om det slår ut senere enn jeg tror. Har bare to igjen! Hadde jeg ikke testa hadde jeg trodd el var nå. Får jeg positiv el test denne pp orker jeg ikke teste etter den igjen tror jeg! Vil bare vite at jeg faktisk har eggløsning.

Men satser på at vi begge blir gravide, så slipper vi tenke mer på det [emoji4]
 
Kan hende du har kortere lf, eller en veldig kort lh topp som ikke kommer med på testene.
Jeg kan få svake tester og tenke at det er noen dager til EL før den plutselig blir mye sterkere, og så positiv.
Lykke til og håper EL er rett rundt hjørnet :)

Det er mulig! Takk for svar [emoji4] håper fremdeles på en smiley i kveld eller i morgen tidlig!
 
Noen aom har erfaringer å dele med en ny med eggløsningstester ? :)

Jeg har kjøpt mine første 5 nå denne pp. Fikk el slim i går, men jeg så ikke noe mer til det i dag så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunnw prøve.

Vi har humpet på annenhver dag siden tante rød, er på syklusdag 13 i dag:)
 
Last edited:
Noen aom har erfaringer med eggløsningstester å dele? :) Har kjøpt mine første 5 nå denne pp. Fikk el slim i går, men jeg så ikke noe mer til det i dag.

Vi har humpet på annenhver dag siden tante rød, er på syklusdag 13 i dag:)

Samme taktikk som hos oss [emoji56]. Jeg har brukt 4 av 5 eltester, men de viser ingenting. Jeg blir bare mer forvirret. Skal ikke bruke dem videre...
 
Noen aom har erfaringer med eggløsningstester å dele? :) Har kjøpt mine første 5 nå denne pp. Fikk el slim i går, men jeg så ikke noe mer til det i dag.

Vi har humpet på annenhver dag siden tante rød, er på syklusdag 13 i dag:)
Hvilke tester har du kjøpt?
 
Hahaha... CD16 i dag og jeg begynte å gi opp de el-testene. Tok siste på lager i dag, og jammen var den ikke positiv! Da må det nok bli en ekstrarunde med aksjer i kveld, selv om det egentlig er pausedag i "annenhver dag regimet" vårt... Håper tempen spretter i været også snart, så jeg kan begynne nedtellingen til to streker [emoji7]
 
Min EL test ble negativ i dag, yay! Da går jeg over i dpo land i morgen. Noe som passer utmerket da vi drar på sydentur i morgen og jeg skal være skikkelig rugemaskin under solen den kommende uka ;)

Se på det, ja! Det kommer til å bli noen lange dager frem mot testing. Kommer sikkert til å gå på en smell allerede neste helg. Enda godt jeg har 39 tester å ta av [emoji12]
 
Hahaha det er så herlig galskap på oss her inne :-P

Her kan jeg leve ut mitt sanne jeg. Graviditeten skal jo liksom være litt hemmelig de første ukene, og da kan man heller ikke dele at man er sykelig opptatt av slim, hormoner, temperaturer og tiss. [emoji85] Jadda, la oss alle slippe dette flere måneder, og heller gå i samlet flokk over i spyland...
 
Her kan jeg leve ut mitt sanne jeg. Graviditeten skal jo liksom være litt hemmelig de første ukene, og da kan man heller ikke dele at man er sykelig opptatt av slim, hormoner, temperaturer og tiss. [emoji85] Jadda, la oss alle slippe dette flere måneder, og heller gå i samlet flokk over i spyland...

Jeg håper virkelig!
Etter ett år med prøving er jeg klar for å entre "den andre siden" [emoji106]
 
_20170901_224918.JPG


El test tatt i kveld
Instruksjonene sier at den er negativ så lenge streken ikke er like sterk eller sterkere enn kontroll streken, så da er den vel negativ?
Eller hva skal jeg tenke om den?

Jeg har aldri brukt el test før :confused:

Er det da sånn at hvis den jeg tar i morgen er sterkere så er el rundt hjørnet og hvis den blor svakere eller borte er el over?
 
Last edited:
Back
Topp