Miniknøttet
Gift med forumet
Cd21 og dag 13 med høy på monitoren. Jeg skjønner ikkeno. El-slimet er borte og...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende du ikke får max denne pp da... Jeg får ikke det hver måned, men har EL.Cd21 og dag 13 med høy på monitoren. Jeg skjønner ikkeno. El-slimet er borte og...
Haha nei det er virkelig ikke lett
Men ja, enig. Fortsett å legge inn dere, så treffer dere jo uansett det er jo tross alt fredagen i dag
Høres lovende ut det du fant Jeg har kjøpt meg eggløsningstester i dag også, så kan jeg teste litt i tillegg. Noen tips? Hvordan tar man disse testene?Ja, er visst ikke så lett[emoji85] Tok ganske lang tid før vi ble gravide første gang, men da følte jeg at jeg hadde så god tid så fulgte ikke med på EL slim, tester osv[emoji6] Er litt annerledes nå når jeg ikke vil ha aaaaltfor mange år mellom barna[emoji28] Leste forresten akkurat dette om EL slim på eggløsning.no (har ikke faktasjekka siden men): "De fleste kvinner har økt livmorhalsslim i tiden før og under eggløsningen. Dette er ikke en avgjørende faktor for om man blir gravid eller ikke, men kan gjøre en befruktning lettere. Når eggløsningslimet forsvinner, har man hatt eggløsning."
Jeg er like frustrert som deg! Har også vanligvis 28-dagers syklus. I går var jeg på cd15 og neg el-test. Gjør et siste testforsøk i ettermiddag. Etter det bare antar jeg at el må ha vært...
Kan hende du har kortere lf, eller en veldig kort lh topp som ikke kommer med på testene.
Jeg kan få svake tester og tenke at det er noen dager til EL før den plutselig blir mye sterkere, og så positiv.
Lykke til og håper EL er rett rundt hjørnet
Cd21 og dag 13 med høy på monitoren. Jeg skjønner ikkeno. El-slimet er borte og...
Noen aom har erfaringer med eggløsningstester å dele? Har kjøpt mine første 5 nå denne pp. Fikk el slim i går, men jeg så ikke noe mer til det i dag.
Vi har humpet på annenhver dag siden tante rød, er på syklusdag 13 i dag
Hvilke tester har du kjøpt?Noen aom har erfaringer med eggløsningstester å dele? Har kjøpt mine første 5 nå denne pp. Fikk el slim i går, men jeg så ikke noe mer til det i dag.
Vi har humpet på annenhver dag siden tante rød, er på syklusdag 13 i dag
Nyttig å viteSamme taktikk som hos oss [emoji56]. Jeg har brukt 4 av 5 eltester, men de viser ingenting. Jeg blir bare mer forvirret. Skal ikke bruke dem videre...
Har kjøpt her i Kypros men har ikke prøvd dem ennå. Vet ikke helt hvordan og når de skal brukesHvilke tester har du kjøpt?
Min EL test ble negativ i dag, yay! Da går jeg over i dpo land i morgen. Noe som passer utmerket da vi drar på sydentur i morgen og jeg skal være skikkelig rugemaskin under solen den kommende uka
Se på det, ja! Det kommer til å bli noen lange dager frem mot testing. Kommer sikkert til å gå på en smell allerede neste helg. Enda godt jeg har 39 tester å ta av [emoji12]
Hahaha det er så herlig galskap på oss her inne
Her kan jeg leve ut mitt sanne jeg. Graviditeten skal jo liksom være litt hemmelig de første ukene, og da kan man heller ikke dele at man er sykelig opptatt av slim, hormoner, temperaturer og tiss. [emoji85] Jadda, la oss alle slippe dette flere måneder, og heller gå i samlet flokk over i spyland...
Ja, det håper jeg. Da kan det hende vi har truffet med aksjer hvis det er tilfelle [emoji4]Jeg stemmer for at det har rablet for monitoren og at du har/har hatt el omtrent nå [emoji1303]