Æ hadde nu tenkt at den var positivblir spennende å følge med videre
Håper den fortsetter å bli sterkere[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ hadde nu tenkt at den var positivblir spennende å følge med videre
Enig..... what to do???..synes faktisk denne ventetiden mellom TR og EL er verre enn etter EL og i dpo.. det er så vakuum liksom..
Jeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!
Oi, spennnede!! Jeg ser strek[emoji7] Blir spennende å se de neste dagene
Jeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!
Dette må da være babystrek! Spennende dager fremover [emoji173]️
Hahaha... CD16 i dag og jeg begynte å gi opp de el-testene. Tok siste på lager i dag, og jammen var den ikke positiv! Da må det nok bli en ekstrarunde med aksjer i kveld, selv om det egentlig er pausedag i "annenhver dag regimet" vårt... Håper tempen spretter i været også snart, så jeg kan begynne nedtellingen til to streker [emoji7]
Oi, så bra! Håper det samme skjer her! CD 16 i dag.
Jadda CD 17 i dag og tempen "hoppet" opp til anklene... men den er nå på vei oppover (håper jeg). Satser på et solid hopp i morgen, ellers blir jeg sur... [emoji51]
Men kanskje det er nettopp nå skjer da. Når det ikke stemmer helt med timingen. Krysser fingrene for detJeg er så frustrert denne mnd. I følge forrige mnd syklus (de varierer litt) så skulle jeg hatt el på lørdag/søndag. Vi la inn aksjer torsdag, fredag, søndag (forrige uke) og tirsdag denne uken. Jeg har ikke hatt noe el symptomer. I dag kjenner jeg litt murring i magen, det gjorde jeg i går og sånn litt i hvert fall. Men ingen el slim. Mannen jobber motsatt av meg hele denne uka. Og selv med barnefri i dag og i går klarte vi ikke å legge aksjer. I går tok presset overhånd for han og i dag var han for trøtt. (Han har allerede lagt seg) så tviler på det blir noe resultat denne mnd. Beklager for rotete melding, måtte få ut litt frustrasjon
Håper med deg! fikk enda en negativ el test nå nettopp. Æsj!
2 dpo, laaaange dager[emoji28][emoji85] Utålmodig jeg? Neinei[emoji23]
2 dpo, laaaange dager[emoji28][emoji85] Utålmodig jeg? Neinei[emoji23]
Heldige du som i allefall vet at du er dpo! Jeg håper jeg også er dpo fra i dag, men ff trenger litt tid før den bestemmer seg. Neste helg begynner testebonazaen for min del [emoji85]
Hihi, føler med deg[emoji28] jeg er 1 dpo trooor jeg! Foreløpig ganske tålmodig, men vet det blir værre og værre jo nærmere IKM jeg kommer[emoji849][emoji85]