☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Åhh.. var akkurat på do og det var litt lyserosa blod aktig når jeg tørka mæ.. hmmm. Kan det være feste blødning.. er mellom 7dpo og 5dpo... la inn aksjer på riktig tid ,dersom jeg har regnet riktig på syklusen.. æ tror æ blir gal.. har jo svidd av noen tester i de forrige pp.. og har bare 8-9igjen..haha.. æ må spare, selv om æ vil teste.. Kanskje klare å drøye til mandags mårra.. vist det er feste blødning nå vil det kanskje være nok hcg på mandag... selv om det blir 10 dager før forventet mens 14 sept.. hva tror dere ?
 
Jeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!

d0c17535a8df4a9b2f76c9c3b7534369.jpg

Oi, spennnede!! Jeg ser strek[emoji7] Blir spennende å se de neste dagene
 
Jeg er helt håpløs!!! Røyk på en test, 3 dager etter innsett og bare 8 dpo! Gjorde godt for testetrangen da, men likevel[emoji23][emoji23][emoji23] liten strek der, men kan likegodt være en skygge! Ser ikke farge! Tatt innen fristen!

d0c17535a8df4a9b2f76c9c3b7534369.jpg

Dette må da være babystrek! Spennende dager fremover [emoji173]️
 
Fikk tak i flere el tester [emoji1373] da er det bare å fortsette testingen! Selv om el burde vært allerede ut fra min normale syklus.
 
Hahaha... CD16 i dag og jeg begynte å gi opp de el-testene. Tok siste på lager i dag, og jammen var den ikke positiv! Da må det nok bli en ekstrarunde med aksjer i kveld, selv om det egentlig er pausedag i "annenhver dag regimet" vårt... Håper tempen spretter i været også snart, så jeg kan begynne nedtellingen til to streker [emoji7]

Oi, så bra! Håper det samme skjer her! CD 16 i dag.
 
Jeg er så frustrert denne mnd. I følge forrige mnd syklus (de varierer litt) så skulle jeg hatt el på lørdag/søndag. Vi la inn aksjer torsdag, fredag, søndag (forrige uke) og tirsdag denne uken. Jeg har ikke hatt noe el symptomer. I dag kjenner jeg litt murring i magen, det gjorde jeg i går og sånn litt i hvert fall. Men ingen el slim. Mannen jobber motsatt av meg hele denne uka. Og selv med barnefri i dag og i går klarte vi ikke å legge aksjer. I går tok presset overhånd for han og i dag var han for trøtt. (Han har allerede lagt seg) så tviler på det blir noe resultat denne mnd. Beklager for rotete melding, måtte få ut litt frustrasjon
 
Jeg er så frustrert denne mnd. I følge forrige mnd syklus (de varierer litt) så skulle jeg hatt el på lørdag/søndag. Vi la inn aksjer torsdag, fredag, søndag (forrige uke) og tirsdag denne uken. Jeg har ikke hatt noe el symptomer. I dag kjenner jeg litt murring i magen, det gjorde jeg i går og sånn litt i hvert fall. Men ingen el slim. Mannen jobber motsatt av meg hele denne uka. Og selv med barnefri i dag og i går klarte vi ikke å legge aksjer. I går tok presset overhånd for han og i dag var han for trøtt. (Han har allerede lagt seg) så tviler på det blir noe resultat denne mnd. Beklager for rotete melding, måtte få ut litt frustrasjon
Men kanskje det er nettopp nå skjer da. Når det ikke stemmer helt med timingen. :) Krysser fingrene for det :)
 
Håper med deg! fikk enda en negativ el test nå nettopp. Æsj!

Nei, så kjedelig. Jeg har ikke flere tester, så må bare satse på at den som var positiv i går var starten på el. Hadde mye slim i går, og litt fortsatt i dag, pluss øm til høyre i magen, så hvis ikke det er el skjønner jegingenting. Vi aksjelegger som kaniner, og venter i spenning på at ff skal opplyse om at el har vært og tempen stige til himmels!!
 
Heldige du som i allefall vet at du er dpo! Jeg håper jeg også er dpo fra i dag, men ff trenger litt tid før den bestemmer seg. Neste helg begynner testebonazaen for min del [emoji85]

Håper du også er dpo nå[emoji322] Jeg starter også fredag neste uke, har vært flink å holdt med med testinga tidligere pp, men denne pp blir det fra 8 dpo[emoji16] vet det er tidlig altså, men håper så på å kunne overraske mannen med to streker når vi er på tur[emoji177]
 
Hihi, føler med deg[emoji28] jeg er 1 dpo trooor jeg! Foreløpig ganske tålmodig, men vet det blir værre og værre jo nærmere IKM jeg kommer[emoji849][emoji85]

Man blir litt tullete i prøvetida[emoji28] Jeg har brukt å starte testinga ca 10 dpo tidligere, men denne gangen blir det fra 8 dpo[emoji16]
 
Back
Topp