☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

..inspirert av dere bestilte jeg 20 nye tester i dette øyeblikk.. da kan jeg jo fint begynne i morgen

Juhuuu. Det er så spennende å følge med på. Litt risikabelt med tanke på kjemisk, men who cares? Man får ikke mer spenning enn man lager selv
 
Juhuuu. Det er så spennende å følge med på. Litt risikabelt med tanke på kjemisk, men who cares? Man får ikke mer spenning enn man lager selv

Ja det er den kjemiske risken... Den er så fæl. Opplevd opptil flere ganger i det siste.
Det er ikke noe morsomt. Men håper ingen av oss opplever det nå[emoji1]
 
Juhuuu. Det er så spennende å følge med på. Litt risikabelt med tanke på kjemisk, men who cares? Man får ikke mer spenning enn man lager selv

Nei, jeg mistenker at jeg hadde det forrige pp faktisk.. men har nesten blitt immun mot skuffelser nå, så jeg er villig til å ta den sjansen. Er så spennende som du sier [emoji847]
 
Fortsatt negativ el test. Tror jeg gir meg med testingen og håper at jeg bare gikk glipp av lh toppen. CD17 i dag så jeg må da ha hatt el nå? Holder meg i denne gruppa så får vi se hva som skjer...
 
Håper så inderlig at det skjer noe i magen.. og det kjennes litt sånn ut. Murring eller en slags dirring. Men skal jo ikke ha mensen før om 10 dager. Tok en test i går og selvfølgelig var den negativ. Har tenkt at æ nu skal holde mæ til fredag før æ tester igjen. Og enda så e det jo tidlig.. æ tror æ blir gal å kjenne på alt.. haha..
 
7 dpo og (selvsagt) blenda, men da er vi i det minste igang med testekjøret[emoji28]
8ce6f70d533a933f7c3ecb76cadececa.jpg
 
7 dpo og (selvsagt) blenda, men da er vi i det minste igang med testekjøret[emoji28]
8ce6f70d533a933f7c3ecb76cadececa.jpg

[emoji23][emoji1303] Da er det nok ikke åttlinger... prøv igjen i morgen! Jeg hadde såååå lyst til å svi av en test i dag. 1-3 dager dpo [emoji13][emoji56]. Klarte så vidt å holde meg. Dette skal bli hardt!! Har mine tvil denne runden, siden el har vært så utrooooilig treig, men det er håp så lenge tr er borte og aksjesoldatene leverer...
 
CD 19 i dag, og endelig gjorde tempen et solid hopp opp fra isødet til sånn akkurat over middels. Fortsatt noen desimaler å gå på for å nå solvarme for å so det sånn, men i hvertfall oppadgående tendens, så satser på at jeg er dpo nå. Magevondten er borte også. Da er det bare å veeeeente.
 
Veienmotstorkebaby - PP4 - B1 - EL og IUI 02.09

Setningen blir så lang om siste del blir tatt med (IKM), er vel nok om jeg bare blir ført under søndagen (17.09)?
 
Usj, lurer på om jeg kanskje har fått sopp[emoji849] Lukter litt surt og har masse utflod... Er det dumt å bruke canesten i tilfelle det er en liten spire der?
 
Usj, lurer på om jeg kanskje har fått sopp[emoji849] Lukter litt surt og har masse utflod... Er det dumt å bruke canesten i tilfelle det er en liten spire der?

Ikke farlig å bruke canesten nei[emoji5] men om du skal ha vaginalpillen så før den inn med finger og ikke den greia som følger med! Jeg spurte legen på St. olav om det forrige uke, for jeg mistenkte det samme når jeg hadde innsett[emoji5]
 
Usj, lurer på om jeg kanskje har fått sopp[emoji849] Lukter litt surt og har masse utflod... Er det dumt å bruke canesten i tilfelle det er en liten spire der?

Det er helt ufarlig med canesten. Du vet at sopp kan være første tegn på spire?
 
Ikke farlig å bruke canesten nei[emoji5] men om du skal ha vaginalpillen så før den inn med finger og ikke den greia som følger med! Jeg spurte legen på St. olav om det forrige uke, for jeg mistenkte det samme når jeg hadde innsett[emoji5]

Åååh, takk for svar[emoji4] Greit å vite! Testa noe mer?[emoji1]
 
Det er helt ufarlig med canesten. Du vet at sopp kan være første tegn på spire?

Så godt å høre[emoji1360] Oi, kan det? Det visste jeg ikke[emoji85] Er jo lov å håpe, men har nok en mistanke om at det bare er litt for hyppig sex[emoji23] Mannen har også fått så tror kanskje det kom før dpo[emoji87] Har det aldri da, men fikk det sist jeg var gravid når jeg tenker meg om[emoji28]
 
Cd24 og dag 16 med høy på monitoren. Nå er det tomt for tester og... hm..

16 dager med høy? Det var seriøst lenge... skal du slippe en hel eggfarm, eller har el vært for lenge siden? Hadde bedt monitoren vurdere å få seg en annen jobb... Tester du med g-tester? Kanskje du er på tjukken for lenge siden? Det kan jo klusse til eggløsningstester...
 
Blank idag å[emoji20] men er jo bare 10 dpo, så mye kan jo skje[emoji173]️

Tålmodighet!! Har ikke du egentlig fått testedag i uke 37? *streng pekefinger* hcg produseres når spiren har festet seg, så den får du ikke 5 dagers forsprang på!!
 
Er to eller tre dpo i dag. Hadde knallsterk EL-test torsdag, men den var også positiv fredag morgon. Trur egget slapp fredag kveld, hadde tydelege smerter då. Prøvar å ikkje kjenne så veldig etter, men gjer jo sjølvsagt det likevel. Heilt tida. Intenst :D
Syns eg er litt ekstra oppblåst, og har stikningar i lysken. Men det har eg jo gjerne kvar månad uansett. Men så har eg ein magefølelse, liksom... Er uansett ei veke for tidleg for testing.
 
Back
Topp