..inspirert av dere bestilte jeg 20 nye tester i dette øyeblikk.. da kan jeg jo fint begynne i morgen
Juhuuu. Det er så spennende å følge med på. Litt risikabelt med tanke på kjemisk, men who cares? Man får ikke mer spenning enn man lager selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
..inspirert av dere bestilte jeg 20 nye tester i dette øyeblikk.. da kan jeg jo fint begynne i morgen
Juhuuu. Det er så spennende å følge med på. Litt risikabelt med tanke på kjemisk, men who cares? Man får ikke mer spenning enn man lager selv
7 dpo og (selvsagt) blenda, men da er vi i det minste igang med testekjøret[emoji28]
7 dpo og (selvsagt) blenda, men da er vi i det minste igang med testekjøret[emoji28]
Usj, lurer på om jeg kanskje har fått sopp[emoji849] Lukter litt surt og har masse utflod... Er det dumt å bruke canesten i tilfelle det er en liten spire der?
Usj, lurer på om jeg kanskje har fått sopp[emoji849] Lukter litt surt og har masse utflod... Er det dumt å bruke canesten i tilfelle det er en liten spire der?
Ikke farlig å bruke canesten nei[emoji5] men om du skal ha vaginalpillen så før den inn med finger og ikke den greia som følger med! Jeg spurte legen på St. olav om det forrige uke, for jeg mistenkte det samme når jeg hadde innsett[emoji5]
Åååh, takk for svar[emoji4] Greit å vite! Testa noe mer?[emoji1]
Det er helt ufarlig med canesten. Du vet at sopp kan være første tegn på spire?
Cd24 og dag 16 med høy på monitoren. Nå er det tomt for tester og... hm..
Blank idag å[emoji20] men er jo bare 10 dpo, så mye kan jo skje[emoji173]️