☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Jeg tror kanskje jeg er gravid jeg[emoji173]️ kom en strek på strimmelen etter fristen, så prøvde monitoren som sier gravid! Tok en digital som sier ikke gravid, men CB pluss er også positiv[emoji173]️

[emoji1][emoji1] Gratulerer![emoji173]️ Du får prøve en digital igjen om noen dager[emoji1]
 
[emoji1][emoji1] Gratulerer![emoji173]️ Du får prøve en digital igjen om noen dager[emoji1]

Takk[emoji173]️ ryker nok på en imorra tenker jeg.. den må ha vært helt i grenseland!
 
Opplevde nøyaktig det samme selv for første gang denne pp faktisk, hadde håpet det var et godt tegn [emoji1317]

Håper det er et godt tegn ja!!
Blir så usikker om egget ikke har sluppet enda, men når syklusen er stabil må det vel ha gjort det??
Nå har vi hatt mye sex den siste uken så trenger egentlig en pause [emoji28]
 
Tror jeg hadde el i slutten av helgen, men kan el slimet henge litt igjen eller?
Har ganske stabil syklus så alt stemmer og har lagt inn masse aksjer, men kjenner fremdeles litt murring + synes jeg så litt slim på papiret..
flere som opplever at det henger igjen litt symptomer selv om el har vært???

Mange som har el slim isåfall etter el og ikke før eller under [emoji1][emoji1]
 
Tror jeg hadde el i slutten av helgen, men kan el slimet henge litt igjen eller?
Har ganske stabil syklus så alt stemmer og har lagt inn masse aksjer, men kjenner fremdeles litt murring + synes jeg så litt slim på papiret..
flere som opplever at det henger igjen litt symptomer selv om el har vært???
Syns æ fikk el slim her i går.. og murring og sånn.. så nesten så æ lurte på om det var el og ikke graviditet.. Litt sånn oppblåst e æ også
 
Syns æ fikk el slim her i går.. og murring og sånn.. så nesten så æ lurte på om det var el og ikke graviditet.. Litt sånn oppblåst e æ også

Er du gravid??
Tenkte kanskje det var vanlig utflod og ikke slim.. når man overanalyserer alt sånn som jeg gjør nå, så legger man jo merke til alt mulig, som sikkert er helt vanlig [emoji85]
 
Ja er det det?? Tenkte kanskje det var litt "rester".. evt til forveksling med vanlig utflod!!
Guuud, jeg blir helt koko av dette her....

Jeg har el slim i 4 dager, og el er første dagen av dem <3 og etter blir jeg ganske tørr fram til tr, haha [emoji1] rare disse kroppene ja, ikke rart man blir koko når man skal tenke over alt [emoji23][emoji85]
 
Er du gravid??
Tenkte kanskje det var vanlig utflod og ikke slim.. når man overanalyserer alt sånn som jeg gjør nå, så legger man jo merke til alt mulig, som sikkert er helt vanlig [emoji85]
Nei.. eller æ vet jo ikke om egget har rukket å feste seg.. haha.. er jo bare ca 10 dpo vist jeg (eller appen) har rett ift. Eggløsning.. Men.. testene sier no at jeg ikke er gravid.. så gudene må vite om jeg hadde eggløsning når jeg tror eller om beregningen er feil.. sist mensen var 14.august.. så enda 9 dager til jeg liksom skal ha mensen igjen.
 
Back
Topp