Verpesyk<3
Disney
Ikke til å ta feil av disse hvertfall[emoji173]️ håper den digitale snart slår ut også[emoji173]️
[emoji7][emoji7][emoji7] Så herlig!!! Gratulerer så mye[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke til å ta feil av disse hvertfall[emoji173]️ håper den digitale snart slår ut også[emoji173]️
Gratulerer[emoji7]
Negativ på monitoren idag[emoji22][emoji22] strimmelen lik den igår, CB pluss rakk jeg ikke før jeg måtte dra på jobb! Så er nok over og ut, om det ikke skjer et mirakel de neste dagene! Angrer så sykt på at jeg begynte å teste tidlig! Aaaldri igjen!!!
Nei??
Utvannet urin kanskje?
Jeg håper for deg enda[emoji173]️
Tusen takk [emoji173]️ krysser fingrene for deg også! Var du i november 17 og?
Negativ på monitoren idag[emoji22][emoji22] strimmelen lik den igår, CB pluss rakk jeg ikke før jeg måtte dra på jobb! Så er nok over og ut, om det ikke skjer et mirakel de neste dagene! Angrer så sykt på at jeg begynte å teste tidlig! Aaaldri igjen!!!
Hæææ så merkelig .. mange dpo er du nå??? Syntes jo de andre så så positive ut ?!
12 dpo idag.. de var veldig positive igår[emoji20][emoji20] sikkert en kjemisk! Slutt på tidligtesting her hvertfall!!!
Jadda, da er jeg i gang! Leste på countdowntopregnancy at det er 14,9 % sjanse for pos test 5dpo (hvis jeg er gravid da). Jeg spiller jo Lotto, så prosentvis sjanse for gevinst er så godt som seier for meg. Fyrte av en test nå etter å ha holdt meg siden i morges (er jo lenger enn morgenurin). Den var jammen hvit som snø, hvem hadde trodd det? Jeg tror det holder på å gå til hodet på meg nå [emoji85]
Haha, forstår deg godt.. meg har det klikka helt for- jeg er oppe i 2 tester om dagen nå[emoji849][emoji85][emoji23] Begynner snart å miste motet, allerede 9dpo.. kun blenda tester. Men vi gir ikke opp enda[emoji1316]
Sånn som skjer.. satser på at det blir annet resultat om noen dagerJadda, da er jeg i gang! Leste på countdowntopregnancy at det er 14,9 % sjanse for pos test 5dpo (hvis jeg er gravid da). Jeg spiller jo Lotto, så prosentvis sjanse for gevinst er så godt som seier for meg. Fyrte av en test nå etter å ha holdt meg siden i morges (er jo lenger enn morgenurin). Den var jammen hvit som snø, hvem hadde trodd det? Jeg tror det holder på å gå til hodet på meg nå [emoji85]
Oioioi... spennende.. i know den følelsen når man driver å roter i søppøebøta ... men så er det verdt det håpe det blir sterkere strek om noen dagerHoly crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.
Spennende[emoji122] [emoji122]Holy crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.