☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

31608f58d44fa960275e961946c800a6.jpg


Ikke til å ta feil av disse hvertfall[emoji173]️ håper den digitale snart slår ut også[emoji173]️

[emoji7][emoji7][emoji7] Så herlig!!! Gratulerer så mye[emoji173]
 
Negativ på monitoren idag[emoji22][emoji22] strimmelen lik den igår, CB pluss rakk jeg ikke før jeg måtte dra på jobb! Så er nok over og ut, om det ikke skjer et mirakel de neste dagene! Angrer så sykt på at jeg begynte å teste tidlig! Aaaldri igjen!!!
 
Negativ på monitoren idag[emoji22][emoji22] strimmelen lik den igår, CB pluss rakk jeg ikke før jeg måtte dra på jobb! Så er nok over og ut, om det ikke skjer et mirakel de neste dagene! Angrer så sykt på at jeg begynte å teste tidlig! Aaaldri igjen!!!

Nei??:(
Utvannet urin kanskje?
Jeg håper for deg enda[emoji173]️
 
Nei??:(
Utvannet urin kanskje?
Jeg håper for deg enda[emoji173]️

Var på morgenurinen, så veldig rart[emoji22][emoji22] håper det endrer seg til imorra[emoji173]️ men jeg tviler sterkt!
 
Negativ på monitoren idag[emoji22][emoji22] strimmelen lik den igår, CB pluss rakk jeg ikke før jeg måtte dra på jobb! Så er nok over og ut, om det ikke skjer et mirakel de neste dagene! Angrer så sykt på at jeg begynte å teste tidlig! Aaaldri igjen!!!

Hæææ så merkelig .. mange dpo er du nå??? Syntes jo de andre så så positive ut :o?!
 
Hæææ så merkelig .. mange dpo er du nå??? Syntes jo de andre så så positive ut :o?!

12 dpo idag.. de var veldig positive igår[emoji20][emoji20] sikkert en kjemisk! Slutt på tidligtesting her hvertfall!!!
 
Negativ på monitoren idag[emoji22][emoji22] strimmelen lik den igår, CB pluss rakk jeg ikke før jeg måtte dra på jobb! Så er nok over og ut, om det ikke skjer et mirakel de neste dagene! Angrer så sykt på at jeg begynte å teste tidlig! Aaaldri igjen!!!

Neimen, HVAAaaa?? Nå ble jeg lei meg. Håper virkelig bare det var tull i dag, og at det blir fortsatt positiv test i morgen. Jeg synes det er din tur nå. Gledet meg sånn til å slå følge over i graviderekkene neste uke (for jeg bare SKAL ha pos test). Nei, stemmer for morgendagen! Stor venteklem til deg!
 
Jadda, da er jeg i gang! Leste på countdowntopregnancy at det er 14,9 % sjanse for pos test 5dpo (hvis jeg er gravid da). Jeg spiller jo Lotto, så prosentvis sjanse for gevinst er så godt som seier for meg. Fyrte av en test nå etter å ha holdt meg siden i morges (er jo lenger enn morgenurin). Den var jammen hvit som snø, hvem hadde trodd det? Jeg tror det holder på å gå til hodet på meg nå [emoji85]
 
Jadda, da er jeg i gang! Leste på countdowntopregnancy at det er 14,9 % sjanse for pos test 5dpo (hvis jeg er gravid da). Jeg spiller jo Lotto, så prosentvis sjanse for gevinst er så godt som seier for meg. Fyrte av en test nå etter å ha holdt meg siden i morges (er jo lenger enn morgenurin). Den var jammen hvit som snø, hvem hadde trodd det? Jeg tror det holder på å gå til hodet på meg nå [emoji85]

Haha, forstår deg godt.. meg har det klikka helt for- jeg er oppe i 2 tester om dagen nå[emoji849][emoji85][emoji23] Begynner snart å miste motet, allerede 9dpo.. kun blenda tester. Men vi gir ikke opp enda[emoji1316]
 
Haha, forstår deg godt.. meg har det klikka helt for- jeg er oppe i 2 tester om dagen nå[emoji849][emoji85][emoji23] Begynner snart å miste motet, allerede 9dpo.. kun blenda tester. Men vi gir ikke opp enda[emoji1316]

Godt å høre at vi er flere. 9 dpo er det 50-50 sjanse for pos test, så det er stor sjanse for at det går veien selv om testen er neg. Jeg aner jo ikke en gang om dager dpo stemmer. Har litt angst for å fange kjemisk graviditet når jeg starter testing så tidlig, men den tid den sorg [emoji13]
 
Jadda, da er jeg i gang! Leste på countdowntopregnancy at det er 14,9 % sjanse for pos test 5dpo (hvis jeg er gravid da). Jeg spiller jo Lotto, så prosentvis sjanse for gevinst er så godt som seier for meg. Fyrte av en test nå etter å ha holdt meg siden i morges (er jo lenger enn morgenurin). Den var jammen hvit som snø, hvem hadde trodd det? Jeg tror det holder på å gå til hodet på meg nå [emoji85]
Sånn som skjer.. satser på at det blir annet resultat om noen dager :)
 
Holy crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.
 
Holy crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.
Oioioi... spennende.. :) i know den følelsen når man driver å roter i søppøebøta ... men så er det verdt det :) håpe det blir sterkere strek om noen dager
..bilde ???
 
Holy crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.
Spennende[emoji122] [emoji122]
 
Jeg fikk plutselig positiv el test i dag [emoji85] hadde masse el slim (Sorry detaljer), men bestemte meg for å ta test i tilfelle. Jammen kom det en smiley! Skulle jo hatt el fredag forrige uke.

Vet ikke helt om det betyr at denne syklusen er forskjøvet eller om jeg har kort luteal fase, eller hva det heter [emoji23]
 
Har fått skikkelig ømme nippler! Syns de ser større ut! Er bare 6dpo men fått halsbrann de siste to dagene og var på lukter.. stikkinger i magen og hard i magen! Men desverre tviler jeg! Som de andre mnd på at det er noe! Mistet litt troen på dette prosjektet jeg
 
Back
Topp