☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Weeeeee - hurra for deg!!! Så gøy... håper du setter stabdarden for oss andre som ikke har forsprang!!

Jaaa[emoji173]️[emoji173]️ helt fantastisk!! Håper dere andre følger etter[emoji173]️[emoji173]️
 
4 dpo (tror jeg) og har mensmurringer!
Vet vi traff godt denne gangen, så nå skal det søren meg gå!
Skulle vært over halvveis nå hvis jeg ikke hadde mistet sist, lengter etter ny spire å glede meg over [emoji1317]
 
Hei dere :-) har holdt meg litt unna forumet i sommer etter tredje sa i april. Var på GU og ul i forbindelse med utredning av habituell abort på mandag og da mente hun at jeg hadde så tykke slimhinner, at jeg enten kunne være gravid eller ville snart få tr. Tok en Clearblue i dag, men har ikke så mye erfaring fra disse da jeg har brukt strimmel og digital tidligere. Jeg trenger deres hjelp jenter, er denne positiv? Syns den var litt "flytende". Skal egentlig ha IKM tirsdag 12. Sept, men tror el kom litt tidligere :P
a00416ec612c3f30392496c0c6ebf82f.jpg
 
Hei dere :-) har holdt meg litt unna forumet i sommer etter tredje sa i april. Var på GU og ul i forbindelse med utredning av habituell abort på mandag og da mente hun at jeg hadde så tykke slimhinner, at jeg enten kunne være gravid eller ville snart få tr. Tok en Clearblue i dag, men har ikke så mye erfaring fra disse da jeg har brukt strimmel og digital tidligere. Jeg trenger deres hjelp jenter, er denne positiv? Syns den var litt "flytende". Skal egentlig ha IKM tirsdag 12. Sept, men tror el kom litt tidligere :P
a00416ec612c3f30392496c0c6ebf82f.jpg

Den ser positiv ut[emoji7] Hvisker gratulerer[emoji1317]
 
Kanskje dumt spørsmål, men kan jeg ta Paracet under prøvingen? Mener man skal holde seg unna ibuprofen, men hva med paracetamol? Jeg er helt desperat.. har bare blitt dårligere og dårligere det siste døgnet- er helt tett i nesen og ørene og har så hodepine [emoji40][emoji43]
 
Kanskje dumt spørsmål, men kan jeg ta Paracet under prøvingen? Mener man skal holde seg unna ibuprofen, men hva med paracetamol? Jeg er helt desperat.. har bare blitt dårligere og dårligere det siste døgnet- er helt tett i nesen og ørene og har så hodepine [emoji40][emoji43]

Jeg har tidligere fått beskjed at Paracet er Ok, Ibux bør man holde seg unna :-) god bedring!
 
Kanskje dumt spørsmål, men kan jeg ta Paracet under prøvingen? Mener man skal holde seg unna ibuprofen, men hva med paracetamol? Jeg er helt desperat.. har bare blitt dårligere og dårligere det siste døgnet- er helt tett i nesen og ørene og har så hodepine [emoji40][emoji43]

Isj, omtrent sånn har eg det også. Vondt i hovudet og litt sår hals, pluss litt tett nase og generelt slapp og frostig. Lurte på det med paracet, og fekk jo svaret her i tråden. Mulig eg skeiar ut med ein tablett eller to ila dagen :)
 
Isj, omtrent sånn har eg det også. Vondt i hovudet og litt sår hals, pluss litt tett nase og generelt slapp og frostig. Lurte på det med paracet, og fekk jo svaret her i tråden. Mulig eg skeiar ut med ein tablett eller to ila dagen :)

Ja Gud, det gjorde jeg nå, og det var helt nydelig at det slapp litt i hodet. Masse god bedring til deg[emoji8]
 
Kanskje dumt spørsmål, men kan jeg ta Paracet under prøvingen? Mener man skal holde seg unna ibuprofen, men hva med paracetamol? Jeg er helt desperat.. har bare blitt dårligere og dårligere det siste døgnet- er helt tett i nesen og ørene og har så hodepine [emoji40][emoji43]

Paracet er Ok, ikke Ibux [emoji1303]

Hadde såå mye vondt i hodet under forrige svangerskap. Begrenset meg så mye som mulig, men tok litt Paracet. Det er også innafor med nesespray. Jeg leste et sted at det ble fraråda og ville derfor ikke ta, men sov så dårlig. Fikk tilslutt et skriv fra jordmor med forskning som viste at det var helt trygt for gravide [emoji28] det var otrivin.
 
Hei dere :-) har holdt meg litt unna forumet i sommer etter tredje sa i april. Var på GU og ul i forbindelse med utredning av habituell abort på mandag og da mente hun at jeg hadde så tykke slimhinner, at jeg enten kunne være gravid eller ville snart få tr. Tok en Clearblue i dag, men har ikke så mye erfaring fra disse da jeg har brukt strimmel og digital tidligere. Jeg trenger deres hjelp jenter, er denne positiv? Syns den var litt "flytende". Skal egentlig ha IKM tirsdag 12. Sept, men tror el kom litt tidligere [emoji14]
a00416ec612c3f30392496c0c6ebf82f.jpg
Javisst.. den er positiv.. Ser jo krysset godt.. til og med uten å zoome på bildet :)
 
Hei dere :-) har holdt meg litt unna forumet i sommer etter tredje sa i april. Var på GU og ul i forbindelse med utredning av habituell abort på mandag og da mente hun at jeg hadde så tykke slimhinner, at jeg enten kunne være gravid eller ville snart få tr. Tok en Clearblue i dag, men har ikke så mye erfaring fra disse da jeg har brukt strimmel og digital tidligere. Jeg trenger deres hjelp jenter, er denne positiv? Syns den var litt "flytende". Skal egentlig ha IKM tirsdag 12. Sept, men tror el kom litt tidligere :P
a00416ec612c3f30392496c0c6ebf82f.jpg

Jeg ville også tolket den sol positiv ja[emoji1][emoji173]️ Sier gratulerer jeg[emoji1]
 
Paracet er Ok, ikke Ibux [emoji1303]

Hadde såå mye vondt i hodet under forrige svangerskap. Begrenset meg så mye som mulig, men tok litt Paracet. Det er også innafor med nesespray. Jeg leste et sted at det ble fraråda og ville derfor ikke ta, men sov så dårlig. Fikk tilslutt et skriv fra jordmor med forskning som viste at det var helt trygt for gravide [emoji28] det var otrivin.

Så godt å høre. Jeg vet jo ikke om det har klaffet enda, men man vil jo ta alle forholdsregler i denne prosessen [emoji28] men som du sier- nesten umulig å sove når man er så tett.. så litt nesespray og Paracet iblant er da heldigvis Ok. Ikke noe bra å ikke sove og hangle heller..
 
4 dpo (tror jeg) og har mensmurringer!
Vet vi traff godt denne gangen, så nå skal det søren meg gå!
Skulle vært over halvveis nå hvis jeg ikke hadde mistet sist, lengter etter ny spire å glede meg over [emoji1317]

Kjenner følelsen[emoji174] Jeg skulle også vært godt over halvveis med en liten nå[emoji22] Håper det klaffer for oss begge denne pp[emoji1374]
 
Hei dere :-) har holdt meg litt unna forumet i sommer etter tredje sa i april. Var på GU og ul i forbindelse med utredning av habituell abort på mandag og da mente hun at jeg hadde så tykke slimhinner, at jeg enten kunne være gravid eller ville snart få tr. Tok en Clearblue i dag, men har ikke så mye erfaring fra disse da jeg har brukt strimmel og digital tidligere. Jeg trenger deres hjelp jenter, er denne positiv? Syns den var litt "flytende". Skal egentlig ha IKM tirsdag 12. Sept, men tror el kom litt tidligere :P
a00416ec612c3f30392496c0c6ebf82f.jpg

Gratulerer[emoji7]
 
Back
Topp