☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

16 dager med høy? Det var seriøst lenge... skal du slippe en hel eggfarm, eller har el vært for lenge siden? Hadde bedt monitoren vurdere å få seg en annen jobb... Tester du med g-tester? Kanskje du er på tjukken for lenge siden? Det kan jo klusse til eggløsningstester...
Ikke sant? Møkkakropp... El-slim for ca en uke siden. Aner ikke om jeg er gravid. Kjøpte en test på lørdag, men den var blank. Sannsynligvis er det altfor tidlig å teste med g-test.
 
Ja min syklus har også vært rar nå, så jeg har egentlig veldig liten tro på at det har klaffet nå[emoji85] Men man lever jo i håpet helt til tr kommer uansett :)
 
Ikke sant? Møkkakropp... El-slim for ca en uke siden. Aner ikke om jeg er gravid. Kjøpte en test på lørdag, men den var blank. Sannsynligvis er det altfor tidlig å teste med g-test.

Helt utrolig hvor mye tull kroppen kan finne på. Du får handle billigtester av både el og g sorten og teste en hver dag eller annenhver dag, og se hvem som blir positiv først. [emoji56][emoji13] Jeg begynner sikkert testingen neste helg, enda jeg vet at det er aaaaaltfor tidlig [emoji85] 39 stk som brenner i skuffen...
 
Hopper visst inn her jeg :) Alvea - PP 11 - B2 - EL 03.09 - IKM 17.09 :)
 
Helt utrolig hvor mye tull kroppen kan finne på. Du får handle billigtester av både el og g sorten og teste en hver dag eller annenhver dag, og se hvem som blir positiv først. [emoji56][emoji13] Jeg begynner sikkert testingen neste helg, enda jeg vet at det er aaaaaltfor tidlig [emoji85] 39 stk som brenner i skuffen...
Jeg har 4 g-tester, men tenkte å spare dem noen dager.
 
[emoji23][emoji1303] Da er det nok ikke åttlinger... prøv igjen i morgen! Jeg hadde såååå lyst til å svi av en test i dag. 1-3 dager dpo [emoji13][emoji56]. Klarte så vidt å holde meg. Dette skal bli hardt!! Har mine tvil denne runden, siden el har vært så utrooooilig treig, men det er håp så lenge tr er borte og aksjesoldatene leverer...

Jepp- håp så lenge den innpåslitne tanta holder seg laaaaangt unna.. vik fra oss! Gleder meg til du og alle andre begynner å teste også [emoji1317] og helt Ok at det ikke er åttlinger
 
Hei på dere, ser jeg kommer litt etter her men blir med herfra og håper at denne mnd gir klaff[emoji4]

Sia - PP 3 - B1 - EL ca 2/3.9 - IKM 16.9.
 
8 dpo, blenda og skikkelig stup i temp.. så selvom det fortsatt er tidlig ble spenninga litt redusert pga tempen..[emoji849] formen er enda verre enn i går. Jaja.. men, det ekke over før det er over..[emoji6][emoji1316]
 
Jeg tror kanskje jeg er gravid jeg[emoji173]️ kom en strek på strimmelen etter fristen, så prøvde monitoren som sier gravid! Tok en digital som sier ikke gravid, men CB pluss er også positiv[emoji173]️
 
Fler som har kort lutealfase? [emoji848] min el test slo ut positivt 10- 11 dager før forventet mens, har alltid 22-23 dagers syklus :o
 
Tror jeg hadde el i slutten av helgen, men kan el slimet henge litt igjen eller?
Har ganske stabil syklus så alt stemmer og har lagt inn masse aksjer, men kjenner fremdeles litt murring + synes jeg så litt slim på papiret..
flere som opplever at det henger igjen litt symptomer selv om el har vært???
 
Jeg tror kanskje jeg er gravid jeg[emoji173]️ kom en strek på strimmelen etter fristen, så prøvde monitoren som sier gravid! Tok en digital som sier ikke gravid, men CB pluss er også positiv[emoji173]️

Ååå- håper du er det[emoji7][emoji7][emoji7]virker jo veldig lovende da[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
 
Tror jeg hadde el i slutten av helgen, men kan el slimet henge litt igjen eller?
Har ganske stabil syklus så alt stemmer og har lagt inn masse aksjer, men kjenner fremdeles litt murring + synes jeg så litt slim på papiret..
flere som opplever at det henger igjen litt symptomer selv om el har vært???

Opplevde nøyaktig det samme selv for første gang denne pp faktisk, hadde håpet det var et godt tegn [emoji1317]
 
Ååå- håper du er det[emoji7][emoji7][emoji7]virker jo veldig lovende da[emoji1317][emoji1317][emoji1317]

31608f58d44fa960275e961946c800a6.jpg


Ikke til å ta feil av disse hvertfall[emoji173]️ håper den digitale snart slår ut også[emoji173]️
 
Back
Topp