Gul slimete utflod under/etter el?
Før/under er vanlig. Når el har vært pleier utfloden å tørke opp til et minimum noen dager, for så å øke på (hos noen) hvis du er gravid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gul slimete utflod under/etter el?
Cd18 i dag, og jeg er i atombombemodus. To dager siden pos el-test og tempen faller fortsatt. Begynner å lure på om dette blir en anovulatorisk syklus. Det hadde jo vært helt skikkelig typisk i disse prøvedager. Forsøker å holde humøret oppe, men det er vanskelig når kroppen lager kluss. Blir vel uansett test dagen før ikm, så får jeg heller innta grinemodus når testen er helt blank... [emoji53]
Keep it up[emoji173]️[emoji173]️ jeg har trua! Nå har jeg aldri tempa, så kan ikke noe særlig om det! Men om du har hatt pos el-test og har lagt inn jevnt med aksjer, så har du all grunn til å håpe at det har klaffet!! Gleder meg til å følge deg når du begynner med testing[emoji7][emoji7]
Før/under er vanlig. Når el har vært pleier utfloden å tørke opp til et minimum noen dager, for så å øke på (hos noen) hvis du er gravid.
Vis vedlegget 231645
Gårsdagens test - positiv
Vis vedlegget 231644
Dagens el test - Har den blitt negativ igjen?
Vil komme meg i dpo land jeg også!.
Vis vedlegget 231645
Gårsdagens test - positiv
Vis vedlegget 231644
Dagens el test - Har den blitt negativ igjen?
Vil komme meg i dpo land jeg også!.
6 dpo og testetrangen har meldt seg.. dette blir hardt[emoji28]
Dagens test ser definitivt negativ ut. Da er det bare å telle ned til testing, legge inn de siste aksjene og starte symptomjakten... [emoji12][emoji1303]
Den er negativ ja[emoji1] Så da er du 1 dpo i morgen[emoji1]
Åh, du er heldig! Fra i morgen tidlig bør jo være innafor? [emoji56] viktig å få med seg omslaget fra neg til pos test, og hvis det er flerlinger, har de sikkert laget nok hcg til to streker allerede... jeg gleder meg!!
Da sier vi hurra for det !
6 dpo og testetrangen har meldt seg.. dette blir hardt[emoji28]
Spennende! Når skal du begynne å teste?[emoji6]
Hadde egentlig tenkt til å vente til 10 dpo, men tror jeg ryker allerede i morgen [emoji85] hva med deg?
Samma her [emoji56] jeg har ikke testet for eggløsning heller denne mnd. Så spent på om vi har truffet. Men skal prøve å vente til mens evt uteblir med å teste.Hihi, hold oss oppdatert da[emoji1] Jeg har lovet meg selv og mannen å vente til IKM, så det blir ikke testing på meg før 15 september[emoji28][emoji85]