☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Cd18 i dag, og jeg er i atombombemodus. To dager siden pos el-test og tempen faller fortsatt. Begynner å lure på om dette blir en anovulatorisk syklus. Det hadde jo vært helt skikkelig typisk i disse prøvedager. Forsøker å holde humøret oppe, men det er vanskelig når kroppen lager kluss. Blir vel uansett test dagen før ikm, så får jeg heller innta grinemodus når testen er helt blank... [emoji53]
 
Cd18 i dag, og jeg er i atombombemodus. To dager siden pos el-test og tempen faller fortsatt. Begynner å lure på om dette blir en anovulatorisk syklus. Det hadde jo vært helt skikkelig typisk i disse prøvedager. Forsøker å holde humøret oppe, men det er vanskelig når kroppen lager kluss. Blir vel uansett test dagen før ikm, så får jeg heller innta grinemodus når testen er helt blank... [emoji53]

Keep it up[emoji173]️[emoji173]️ jeg har trua! Nå har jeg aldri tempa, så kan ikke noe særlig om det! Men om du har hatt pos el-test og har lagt inn jevnt med aksjer, så har du all grunn til å håpe at det har klaffet!! Gleder meg til å følge deg når du begynner med testing[emoji7][emoji7]
 
Keep it up[emoji173]️[emoji173]️ jeg har trua! Nå har jeg aldri tempa, så kan ikke noe særlig om det! Men om du har hatt pos el-test og har lagt inn jevnt med aksjer, så har du all grunn til å håpe at det har klaffet!! Gleder meg til å følge deg når du begynner med testing[emoji7][emoji7]

Takk for det! Er litt nytt for meg denne testingen, kjenner jeg blir litt stresset av det. Får bare starte g-testing i slutten av neste helg og håpe på det beste...
 
_20170902_103030.JPG

Gårsdagens test - positiv


_20170903_121103.JPG


Dagens el test - Har den blitt negativ igjen? :)

Vil komme meg i dpo land jeg også!.
 
6 dpo og testetrangen har meldt seg.. dette blir hardt[emoji28]

Åh, du er heldig! Fra i morgen tidlig bør jo være innafor? [emoji56] viktig å få med seg omslaget fra neg til pos test, og hvis det er flerlinger, har de sikkert laget nok hcg til to streker allerede... jeg gleder meg!!
 
Åh, du er heldig! Fra i morgen tidlig bør jo være innafor? [emoji56] viktig å få med seg omslaget fra neg til pos test, og hvis det er flerlinger, har de sikkert laget nok hcg til to streker allerede... jeg gleder meg!!

Hihi, tror jeg ryker i morgen ja[emoji85]halve moroa det. Ellers har vi fått papirer i posten til videre utredning.. så alt nå er bare bonus...merker jeg utrolig nok er litt roligere av det.
 
2 dpo i dag, og jeg har hatt MENGDER hvit kremente utflod (Sorry detaljene)[emoji85] Sist jeg hadde sånn utflod mellom EL og IKM var jeg gravid, men må ikke få altfor store forhåpninger!![emoji28] Første syklus jeg følger med på tappen, den lukker seg vel mellom EL og IKM uansett om man er gravid eller ikke såvidt jeg har skjønt?
 
Hihi, hold oss oppdatert da[emoji1] Jeg har lovet meg selv og mannen å vente til IKM, så det blir ikke testing på meg før 15 september[emoji28][emoji85]
Samma her [emoji56] jeg har ikke testet for eggløsning heller denne mnd. Så spent på om vi har truffet. Men skal prøve å vente til mens evt uteblir med å teste.
 
Back
Topp