☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Har fått skikkelig ømme nippler! Syns de ser større ut! Er bare 6dpo men fått halsbrann de siste to dagene og var på lukter.. stikkinger i magen og hard i magen! Men desverre tviler jeg! Som de andre mnd på at det er noe! Mistet litt troen på dette prosjektet jeg

Når du har mistet litt håpet så håper jeg for deg jeg:D så kan du håpe litt for meg[emoji85] For jeg har mistet litt håpet for min del[emoji28] Hehe
 
Spm ifht måling av HCG... sant den starter ikke å stige før etter egget har festet seg ? Og det skjer 6-7 dager etter befruktning ? Og da stiger den med dobling annenhver dag ? Og for meg som vet at HCG var på 1 før vi starta å prøve igjen så skal jeg være ganske sikker på at en tidligtest (10mIU/ml hCG) ikke vil slå ut før den 13.09 når eggløsning mest sannsynlig var den 31.08 ? Mye spørsmål men håper noen kan hjelpe meg å tenke :) Ønsker ikke å teste for tidlig og drive å overanalysere testene til det jeg vil se [emoji85][emoji23]
 
Holy crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.

Woow!! Nesten så jeg forventer to streker fremover! Krysser alt jeg har for deg [emoji7][emoji7]
 
Måtte ta en digital, klarte ikke vente lenger [emoji85]
c099fe1feaa95450f05e362a99203672.jpg
 
Spm ifht måling av HCG... sant den starter ikke å stige før etter egget har festet seg ? Og det skjer 6-7 dager etter befruktning ? Og da stiger den med dobling annenhver dag ? Og for meg som vet at HCG var på 1 før vi starta å prøve igjen så skal jeg være ganske sikker på at en tidligtest (10mIU/ml hCG) ikke vil slå ut før den 13.09 når eggløsning mest sannsynlig var den 31.08 ? Mye spørsmål men håper noen kan hjelpe meg å tenke :) Ønsker ikke å teste for tidlig og drive å overanalysere testene til det jeg vil se [emoji85][emoji23]
Er ca i samme situasjon som deg.. driver å teller dager og ser på hva jeg har skrevet av symptomer i appen min. Har lest mye om eggfesting og dager osv.. det kunne ta fra 2-7 dager mener æ å ha lest, før egget fester seg ette befruktning, og så skal det jo feste seg og lage hcg.. og for at den skal bli hcg positiv så må den vell ha sotte der noen dager.. så dersom eggløsning var 31 vandrer egget kanskje frem til 7sept. Og så fester seg og så kanskje 3 -4 dager etter dette kanskje det kan begynne å slå ut.. så kanskje 11 sept.. ?? ( æ har akkurat tatt en test og den e helt blenda hvit.. :/ ) men det e jo super tidlig å teste.. ( men æ e ikke helt sikker på alle dagene ift. Eggløsning og festing.. Men æ tror at æ har lest noe slikt ) :)
 
Oioioi... spennende.. :) i know den følelsen når man driver å roter i søppøebøta ... men så er det verdt det :) håpe det blir sterkere strek om noen dager
..bilde ???

Prøvde å ta bilde nå da jeg kom hjem etter trening. Får den ikke med på bilde, så kan du tenke deg hvor svak den er. [emoji56]Sikkert bare en ønskestrek, men jeg skal definitivt svi av en test i morgen også, eller fredag kanskje hvis jeg skal ha sjanse til å få ekte strek innenfor fristen.[emoji51]
 
Er ca i samme situasjon som deg.. driver å teller dager og ser på hva jeg har skrevet av symptomer i appen min. Har lest mye om eggfesting og dager osv.. det kunne ta fra 2-7 dager mener æ å ha lest, før egget fester seg ette befruktning, og så skal det jo feste seg og lage hcg.. og for at den skal bli hcg positiv så må den vell ha sotte der noen dager.. så dersom eggløsning var 31 vandrer egget kanskje frem til 7sept. Og så fester seg og så kanskje 3 -4 dager etter dette kanskje det kan begynne å slå ut.. så kanskje 11 sept.. ?? ( æ har akkurat tatt en test og den e helt blenda hvit.. :/ ) men det e jo super tidlig å teste.. ( men æ e ikke helt sikker på alle dagene ift. Eggløsning og festing.. Men æ tror at æ har lest noe slikt ) :)

Spennede fremover de neste dagene ;) Jeg mener jeg kjente tegn på festing og har nå et "trykk" nederst i magen...Krysser fingrene for to streker iløpet av neste uke da :)
 
Jeg har stikkninger i lysken/nedover i låret i dag jeg. Er det ett symptom eller?[emoji85] Tørr ikke kjenne etter på kroppen lenger for jeg blir lurt hver mnd haha[emoji28]
 
Holy crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.

Såå spennende :D når det er såpass tidlig så pleier jo ofte testen bruke litt lengre tid, syntes det virkelig veldig riktig jeg, og hvisker gratulerer [emoji8][emoji8][emoji173]️
 
Holy crap!! Var innom badet igjen nå etter middag. Og, ja jeg vet det er forbudt å lese av tester etter 35 min, men det er pokker meg kommet en svak strek til. Weee, nå fikk jeg hjertebank og store forhåpninger. Tenk om det er noe der? Og så kom angsten for tvillinger. Var to jeg mistet i juli, og jeg er jo gammel. Shit, nå steg spenningsnivået litt i heimen.

Hohoi, enn om! Blir spanande dagar framover no! Reknar med vi ikkje treng be deg om å oppdatere? :D
Vurderer nesten å fyre av ein test sjølv i morgon, då er eg 6 dpo, eller 5,5, hohoho :p
 
Jeg har stikkninger i lysken/nedover i låret i dag jeg. Er det ett symptom eller?[emoji85] Tørr ikke kjenne etter på kroppen lenger for jeg blir lurt hver mnd haha[emoji28]
Det er et symptom ja :) Spennende :)
 
Hohoi, enn om! Blir spanande dagar framover no! Reknar med vi ikkje treng be deg om å oppdatere? :D
Vurderer nesten å fyre av ein test sjølv i morgon, då er eg 6 dpo, eller 5,5, hohoho :p

Da er vi helt likt i rute! Jeg håper jeg klarer å holde meg til fredag med videre testing nå. Men i helgen blir det bonanza [emoji7] Skikkelig stor fallhøyde da [emoji51]. Ble svimmel under operasjon i dag, og det blir jeg vanligvis kun når jeg er gravid og ikke klarer holde blodtrykket oppe. Derfor jeg testet egentlig. Har fått "mensmurringer" i ettermiddag også. Hahaha... hvis ikke dette blir noe, er det tidenes innbilte svangerskap .
 
Men det kan sikkert like gjerne være ett tegn på at tr nærmer seg også[emoji85] (Ja jeg er litt pingle på symptom-fronten) Jeg vil heller bli positiv overrasket[emoji23]
Det er mulig, men da jeg ble gravid så hadde jeg veldig mye stikninger i lysk og nedover låret.
 
Back
Topp