☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Er altfor spennende!![emoji31][emoji31][emoji31] blir jo så himla usikker! Men var et fint ord på forrige episode av drømmen om et barn, PUPO! Pregnant until proven otherwise![emoji173]️ lever med det inntil videre!!

Er det en serie på TV? Da må jeg se den [emoji7]
 
Gurimalla det var vanskelig å ikke ta en test nå[emoji85] Men jeg klarte la være! *klapp på skulderen til meg* Men i morgen kommer jeg nok til å begynne testegalskapen[emoji28]
 
Jeg også[emoji85][emoji120] Hvordan går det med deg og dine tester?[emoji173]️

Fikk en svak strek igår, litt sterkere enn strekene mine tidligere.[emoji173]️
2b443b07d5a864678852f34d2ddbb8dc.jpg
a3febc3f234fb763b3875ffe0a0977af.png
 
Da er vi to [emoji7] din første test denne pp?

Jepp :) Har egentlig ingen store forhåpninger, men man har jo alltid ett bittelite håp om at det endelig skal ha klaffet. Så blir spennende :)
Har det ikke gått nå så blir det å kontakte legen for utredning.
 
Jepp :) Har egentlig ingen store forhåpninger, men man har jo alltid ett bittelite håp om at det endelig skal ha klaffet. Så blir spennende :)
Har det ikke gått nå så blir det å kontakte legen for utredning.

Krysser alt jeg har for at det har klaffet denne pp[emoji173]️ hvor lenge har dere prøvd?
 
Og jeg føler vi har prøvd lenge.. haha [emoji30] Da syntes jeg det skal klaffe nå for dere [emoji7] vi er i pp8

Det er skummelt hvor fort tiden går...
Håper for oss alle[emoji173]️ Håper det blir mange under Gravid på denne tråden ila neste uke[emoji1]
 
Er det en serie på TV? Da må jeg se den [emoji7]

Den går på FEM på mandagskveldene kl.20.30, reprise lørdager kl.15.10! Men er bare en episode igjen tror jeg! Handler om par som går igjennom prøverør[emoji5]
 
Den går på FEM på mandagskveldene kl.20.30, reprise lørdager kl.15.10! Men er bare en episode igjen tror jeg! Handler om par som går igjennom prøverør[emoji5]

Prøvde å søke det opp på dplay men fant ingenting:( Hørtes ut som ett fint program[emoji173]️
 
Prøvde å søke det opp på dplay men fant ingenting:( Hørtes ut som ett fint program[emoji173]️

I know, ligger ikke der[emoji53] jeg fikk ikke med meg de to første episodene!
 
Back
Topp