☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

46978b8212a368f347574f4b8a1020a0.png


30% på komplett apotek jenter, husk å ta kosttilskudd allerede nå. Anbefaler denne:)
 
Woohoo :D Elsker entusiasmen på forum [emoji1376]

Får ikke mer tro enn det man genererer selv. Får heller ta risikoen med stor fallhøyde. Godt det snart er helg så det er goood tid til testing og analysering. Og så skal jeg kjenne veldig godt etter om det ikke dukker opp noen symptomer [emoji854][emoji94]
 
10 dpo og blank test. Er i dritdårlig humør...
 
Sitter på bussen og er så øm down there i magen, at hver hump bussen kjører på kjennes i magen.. noen andre som er så følsom i magen ?? Håper bare at det er fordi noe har festa seg eller holder på å feste seg..
 
Sitter på bussen og er så øm down there i magen, at hver hump bussen kjører på kjennes i magen.. noen andre som er så følsom i magen ?? Håper bare at det er fordi noe har festa seg eller holder på å feste seg..

Skriver under på den i dag. Bare det å sette seg ned på en stol får det til å ile oppi der. Håper det betyr godt nytt. Jeg er klar!
 
Testet?[emoji7]

Testet akkurat nå :) Syntes faktisk jeg kan skimte en liten strek der altså![emoji15] Som ble synlig(skimtelig[emoji28]) med en gang. Men jeg er usikker på om den er såpass at jeg får den med på bilde. Skal prøve straks. Bare bli ferdig på do[emoji1]
 
Testet akkurat nå :) Syntes faktisk jeg kan skimte en liten strek der altså![emoji15] Som ble synlig(skimtelig[emoji28]) med en gang. Men jeg er usikker på om den er såpass at jeg får den med på bilde. Skal prøve straks. Bare bli ferdig på do[emoji1]

Weeee, håper du starter er ras av positive tester for oss alle. En så aktiv gjeng hadde vært toppers å få med inn i termingruppe. Jeg må nok smøre meg med tålmodighet til langt uti neste uke, men tester hver dag likevel. Viktig å få med seg omslaget fra hvit til to streker, og å fange opp eventuelle trillinger og sånn
 
Testet akkurat nå :) Syntes faktisk jeg kan skimte en liten strek der altså![emoji15] Som ble synlig(skimtelig[emoji28]) med en gang. Men jeg er usikker på om den er såpass at jeg får den med på bilde. Skal prøve straks. Bare bli ferdig på do[emoji1]

Gleder meg [emoji7] skal komme meg på do og teste selv nå
 
Back
Topp