Jeg tror det er noe på gang! Heia oss!!
Woohoo Elsker entusiasmen på forum [emoji1376]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er noe på gang! Heia oss!!
Woohoo Elsker entusiasmen på forum [emoji1376]
Veldig usikker .. kan nesten se en ekstra tynn streke attmed kontroll streken, og det skal det jo ikke være.. Ellers så var det jo mye farge rundt omkring på den...hmm...Nei.. ville nok tatt en ny..
Er det egentlig noe på denne?
Prøver meg på en ny nå, men det er nok for kjapt etter forrige do-tur. Bør nok vente til i morgen tidlig..Veldig usikker .. kan nesten se en ekstra tynn streke attmed kontroll streken, og det skal det jo ikke være.. Ellers så var det jo mye farge rundt omkring på den...hmm...Nei.. ville nok tatt en ny..
Og den var helt blankPrøver meg på en ny nå, men det er nok for kjapt etter forrige do-tur. Bør nok vente til i morgen tidlig..
Og den var helt blank
Gleder meg[emoji1][emoji173]️
Sitter på bussen og er så øm down there i magen, at hver hump bussen kjører på kjennes i magen.. noen andre som er så følsom i magen ?? Håper bare at det er fordi noe har festa seg eller holder på å feste seg..
Testet?[emoji7]
Testet akkurat nå Syntes faktisk jeg kan skimte en liten strek der altså![emoji15] Som ble synlig(skimtelig[emoji28]) med en gang. Men jeg er usikker på om den er såpass at jeg får den med på bilde. Skal prøve straks. Bare bli ferdig på do[emoji1]
Testet akkurat nå Syntes faktisk jeg kan skimte en liten strek der altså![emoji15] Som ble synlig(skimtelig[emoji28]) med en gang. Men jeg er usikker på om den er såpass at jeg får den med på bilde. Skal prøve straks. Bare bli ferdig på do[emoji1]
Gleder meg [emoji7] skal komme meg på do og teste selv nå
[emoji120] Tester igjen i morgen [emoji4]
Helt blenda....