☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

EN HEL UKE, til jeg skal teste, hvordan skal jeg klare det???
Klarte å vente helt til ikm forrige gang, kan ikke fatte og begripe hvordan det gikk til [emoji849]

Føler jeg har mange symptomer, men det hadde jeg forrige pp og, og da kom mensen til vanlig tid.

Flere som blir med meg helt til neste helg???? Prøve hvertfall [emoji851]
Har litt lyst å prøve å hold meg..
 
EN HEL UKE, til jeg skal teste, hvordan skal jeg klare det???
Klarte å vente helt til ikm forrige gang, kan ikke fatte og begripe hvordan det gikk til [emoji849]

Føler jeg har mange symptomer, men det hadde jeg forrige pp og, og da kom mensen til vanlig tid.

Flere som blir med meg helt til neste helg???? Prøve hvertfall [emoji851]

Jeg skal heller ikke teste før IKM (neste fredag)! Vi får holde oss sterke sammen[emoji12]
 
Kjenner egentlig jeg har gitt opp litt.. hadde mange a de samme symptomene/innbilningene forrige mnd! Og det var jo seff ingenting
 
Samme her, bare 11dpo..[emoji849] tok meg i å bli skikkelig bitter.. ikke bra. Føler aldri at det skal bli min tur til å legge ut det bildet med to streker[emoji24][emoji24][emoji24]

Vet hvordan du har det. :Heartred
Hvor lenge har dere prøvd?
 
Vet hvordan du har det. :Heartred
Hvor lenge har dere prøvd?

Du, ikke synd på meg, jeg bare sutrer.. vi har bare prøvd seriøst (med el-tester og timing og sånt) i 6 pp.. men ikke gått på prevensjon på over ett år. Er mer litt nedfor pga en del nedslående prøvesvar i det siste som indikerer at det skal noe til for at vi får det til selv. Men vi har tatt grep og henger ikke med hodet sånn sett og papirer til klinikk er sendt inn. Vi er privilegerte som har mulighet til å starte privat samtidig som vi evt kan stå i kø offentlig.. men det er frustrerende for hver pp for oss alle hvor det ikke klaffer når ønsket er så stort. Hva med dere?[emoji8] ordene "vet hvordan du har det" er virkelig undervurdert. Takk[emoji1317]
 
Du, ikke synd på meg, jeg bare sutrer.. vi har bare prøvd seriøst (med el-tester og timing og sånt) i 6 pp.. men ikke gått på prevensjon på over ett år. Er mer litt nedfor pga en del nedslående prøvesvar i det siste som indikerer at det skal noe til for at vi får det til selv. Men vi har tatt grep og henger ikke med hodet sånn sett og papirer til klinikk er sendt inn. Vi er privilegerte som har mulighet til å starte privat samtidig som vi evt kan stå i kø offentlig.. men det er frustrerende for hver pp for oss alle hvor det ikke klaffer når ønsket er så stort. Hva med dere?[emoji8] ordene "vet hvordan du har det" er virkelig undervurdert. Takk[emoji1317]

Jeg skjønner. Har dere tatt utredning privat? Hvordan gikk dere fram?
6 måneder kan føles uendelig lenge for en prøver.
Sambo har lovet meg at vi skal oppsøke en privat gyn.
 
Du, ikke synd på meg, jeg bare sutrer.. vi har bare prøvd seriøst (med el-tester og timing og sånt) i 6 pp.. men ikke gått på prevensjon på over ett år. Er mer litt nedfor pga en del nedslående prøvesvar i det siste som indikerer at det skal noe til for at vi får det til selv. Men vi har tatt grep og henger ikke med hodet sånn sett og papirer til klinikk er sendt inn. Vi er privilegerte som har mulighet til å starte privat samtidig som vi evt kan stå i kø offentlig.. men det er frustrerende for hver pp for oss alle hvor det ikke klaffer når ønsket er så stort. Hva med dere?[emoji8] ordene "vet hvordan du har det" er virkelig undervurdert. Takk[emoji1317]

Hei. Skal gi deg en "vet hvordan du har det" jeg også [emoji8] Det finnes ingen "bare" 6 pp, for når man er i det føles 6 mnd uendelig lenge. Og man ser ingen ende på det. Husker at jeg fikk "du har jo så vidt begynt", "det er normalt at det tar opptil ett år" og folk sammenlignet mine følelser med sin egen lange prosess. Jeg nærmest unnskyldte meg for at "tenk hvor ille det er for de som har prøvd lengre". Men følelsene mine kunne ikke måles opp mot andres erfaringer, for jeg hadde det vondt, og ønsket var så altoppslukende. Det gikk ett år før jeg endelig fikk to streker, og i dag har jeg ei nydelig lita frøken [emoji173]️ Håper det kan gi litt trøst, litt motivasjon og et håp. Jeg håper med deg. Klem til deg.
 
Det murrer i underlivet på en helt annerledes måte, føles "tung" i livmoren!
I tillegg er skjeden øm akkurat som ved første dag i mensen!

Optimismen er på topp og akkurat i skrivende stund tror jeg at det har klaffet [emoji7]

Jubler for optimisme! Og jeg tror med deg :D Hvor langt er du i dpoland? Jeg er 7 dpo i dag. Menssmerter og rar, prikkende følelser i brystene. Jeg deler optimismen. Wee.
 
Jubler for optimisme! Og jeg tror med deg :D Hvor langt er du i dpoland? Jeg er 7 dpo i dag. Menssmerter og rar, prikkende følelser i brystene. Jeg deler optimismen. Wee.

Jeg er også ca 7 idag (tror jeg, har ikke testet for el, men kjente det var i forrige helg)
Forrige mnd kjente jeg mye i sidene av livmoren, og det var tydeligvis bare vanlige endringer, men nå har jeg en helt annen følelse!!!
Enn så lenge lever jeg i optimismen [emoji2]
 
Er det flere her inne som har tatt cb early? Jeg har fått skygge på den før, men da mener jeg og huske at streken ikke kom opp med en gang. Vet noen av dere om man kan få skyggestrek med en gang, eller om det er "vanlig" at den kommer etter fristen?
 
Back
Topp