☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Er det flere her inne som har tatt cb early? Jeg har fått skygge på den før, men da mener jeg og huske at streken ikke kom opp med en gang. Vet noen av dere om man kan få skyggestrek med en gang, eller om det er "vanlig" at den kommer etter fristen?

Jeg har fått skygge mange ganger, men da har den kommet etter en stund
 
9dpo, "stikker" på venstre side, litt "pressende følelse", ofte og akutt tissetrang [emoji85] og sovna kl 21 i går kveld... etter å ha grina til fredagsfilmen [emoji23] Ser streker men slipper ikke helt gleden løs før strekene er tydeligere :)

6cf43422b6c6ab1279108fe9ba228c56.jpg
1ec0b36b1fe8bca7e76b8ad91bb8e536.png
 
Jeg har fått skygge på den før, men da var den langt fra så tydelig altså[emoji6] Gikk ikke ann å få den med på bilde en gang! Hvor mange dpo er du?

Jeg er rundt 10 dpo tror jeg:)
Jeg har fått skygge på den før. Som var enda tydeligere en denne. Men da mener jeg at den kom etter en liten stund. Denne streken kom opp relativt fort. Meen jeg tror dette også er skygge. Så tar jeg det heller som en positiv overraskelse om streken blir sterkere dagene som kommer[emoji1][emoji120]
 
Jeg skjønner. Har dere tatt utredning privat? Hvordan gikk dere fram?
6 måneder kan føles uendelig lenge for en prøver.
Sambo har lovet meg at vi skal oppsøke en privat gyn.

Ja, utredning privat. Jeg har ikke tålmodighet til å vente. Eller tid føler jeg, da en av faktorene her er litt lav amh hos meg. Ingen krise foreløpig, men man vet jo ikke hvor fort den reduseres. I tillegg har mannen dårlige svømmere hvor det ble konkludert med "svært redusert sjanse til graviditet ved samleie". Så skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gå rundt å håpe hver mndmen er vel heldigvis sånn vi mennesker er skrudd sammen[emoji1317] dere da, prøvd lenge?
 
Hei. Skal gi deg en "vet hvordan du har det" jeg også [emoji8] Det finnes ingen "bare" 6 pp, for når man er i det føles 6 mnd uendelig lenge. Og man ser ingen ende på det. Husker at jeg fikk "du har jo så vidt begynt", "det er normalt at det tar opptil ett år" og folk sammenlignet mine følelser med sin egen lange prosess. Jeg nærmest unnskyldte meg for at "tenk hvor ille det er for de som har prøvd lengre". Men følelsene mine kunne ikke måles opp mot andres erfaringer, for jeg hadde det vondt, og ønsket var så altoppslukende. Det gikk ett år før jeg endelig fikk to streker, og i dag har jeg ei nydelig lita frøken [emoji173]️ Håper det kan gi litt trøst, litt motivasjon og et håp. Jeg håper med deg. Klem til deg.

Så gode dere er her inne asså[emoji813]️blir helt rørt jeg. Tusen takk for dette fine svaret [emoji254] det varmer veldig. Og du har helt rett- vi har alle våre egne gleder og sorger, uavhengig av andre. De er jo like reelle for oss selvom andre objektivt sett har det verre. Igjen, takk for utrolig fine ord. Det hjelp veldig og du ga meg et smil. God klem til deg[emoji8]
 
Så hærlig med steker på testene dåkkers. :) Håpe så at det blir en strek når æ skal teste på søndag.. er hos svigers nå og tok ikke med tester for å holde meg litt..er 5 dager til neste mensen sier appen.. i mårra 4 dager. I går var en test ultra hvit på ettermiddags test
.. Men kviser og «vondt» i magen har jeg, så lever i troa
 
Last edited:
Herregud, jeg har så lyst å være gravid at jeg blir nesten dårlig av å tenke på det! Jeg har derimot stor tvil på at jeg faktisk er det[emoji17] men har mye tegn! Redd kroppen min er innbilt bare! Har press /stikkinger i venstre side, vondt nederst i magen! Må akutt på do og gjøre nr2 innimelllm, småkvalm, kaffen smaker plutselig dritt, tung i hode, og sovner tidlig! Tok test i går, var seff negativ! Men er bare 8 dpo! Tror jeg! Ikke testet etter el eller noe! Også forrige graviditet så var strimmeltesten bare svakt positiv på IKM dagen! Så produserer nok HCG sent
 
Back
Topp