☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Såå spennende :D når det er såpass tidlig så pleier jo ofte testen bruke litt lengre tid, syntes det virkelig veldig riktig jeg, og hvisker gratulerer [emoji8][emoji8][emoji173]️

Spenningen ligger tykt i heimen nå ja. Tror mannen håper på klaff også, for han begynner å bli sliten av annenhverdag regimet på andre måneden nå [emoji56]. Tør nok ikke helt tro på det før testen er positiv etter uke 5, men det er jo en lovende start da. Kommer til å ha mareritt om tvillinger i natt [emoji854]
 
Håper stiger litt nå kjenner jeg[emoji85] Men tørr ikke heeelt å dra lenger på den tanken der [emoji4] Vi får se til helgen for da er jeg sikker på at jeg begynner testingen[emoji85]
Håper det går din vei denne gangen :) Blir spennende med testing i helga da. Her ryker første test på søndag.
 
Så spennende! Føler du noe enda da?:)
Da blir det testehelg da[emoji1] Er sikkert flere her inne som også ryker på test da?[emoji1]
Ingen følelse hvilken vei det går. Kjenner av og til stikk der nede og ømme bryst. Tempen er høy og fin men er bare 6dpo enda.
Har laget testedate tråd for de som skal teste i helga :) Håper på mange under gravid denne måneden ❤️
 
Ingen følelse hvilken vei det går. Kjenner av og til stikk der nede og ømme bryst. Tempen er høy og fin men er bare 6dpo enda.
Har laget testedate tråd for de som skal teste i helga :) Håper på mange under gravid denne måneden [emoji173]️

Da hopper jeg inn i den tråden[emoji1][emoji108]
Det håper jeg også[emoji173]️
 
Spennende å sjekke i tråden nå om noen har fått positive tester. Så er innom stadig vekk.. og med de få testene som nå er igjen i skapet på badet, så bør æ ikke teste mer på ei stund.. altså før ikm den 14... Men Herregud det e jo ei evighet til.. hmm.. vurdere å legge inn ei bestilling så æ har til neste uke.. Men har så troen på at det blir to steker neste gang æ tester.. at æ ikke orker å bestille enda.. sukk.. tenkte at æ nu skulle holde mæ til å ikke teste før søndag..
 
Da er vi helt likt i rute! Jeg håper jeg klarer å holde meg til fredag med videre testing nå. Men i helgen blir det bonanza [emoji7] Skikkelig stor fallhøyde da [emoji51]. Ble svimmel under operasjon i dag, og det blir jeg vanligvis kun når jeg er gravid og ikke klarer holde blodtrykket oppe. Derfor jeg testet egentlig. Har fått "mensmurringer" i ettermiddag også. Hahaha... hvis ikke dette blir noe, er det tidenes innbilte svangerskap .

Eg svimla også i dag, då eg reiste meg frå sofaen - og det brukar eg verkeleg aldri å gjere, sånn ordentleg iallefall... Skal halde meg til helga med testing, eg også. Er planen, iallefall...
 
Spennende å sjekke i tråden nå om noen har fått positive tester. Så er innom stadig vekk.. og med de få testene som nå er igjen i skapet på badet, så bør æ ikke teste mer på ei stund.. altså før ikm den 14... Men Herregud det e jo ei evighet til.. hmm.. vurdere å legge inn ei bestilling så æ har til neste uke.. Men har så troen på at det blir to steker neste gang æ tester.. at æ ikke orker å bestille enda.. sukk.. tenkte at æ nu skulle holde mæ til å ikke teste før søndag..

Når jeg bestiller fra tostreker.no har jeg det som regel alltid i postkassen to dager senere[emoji1305]
 
f1fd4e5bfc5787417e8d7f23c779d4da.png


Jeg er bare 5-6 DPO, men noe er jo der? Stoler ikke helt på denne, streken var da fryktelig brei ? Fler som har opplevd samme?
 
Positiv på monitoren igjen idag, krysset på CB ser litt svakere ut enn på tirsdag og nesten ikke utslag på strimmel.. jeg er så forvirra[emoji848] nå blir det ikke ny test før over helga!!!!
 
Positiv på monitoren igjen idag, krysset på CB ser litt svakere ut enn på tirsdag og nesten ikke utslag på strimmel.. jeg er så forvirra[emoji848] nå blir det ikke ny test før over helga!!!!

Jeg har trua for dere jeg altså[emoji173]️ Blir spennende å se testene til helgen[emoji1]
 
Positiv på monitoren igjen idag, krysset på CB ser litt svakere ut enn på tirsdag og nesten ikke utslag på strimmel.. jeg er så forvirra[emoji848] nå blir det ikke ny test før over helga!!!!

Krysser fingrene for at de neste testene er knallpositive[emoji7]
 
Positiv på monitoren igjen idag, krysset på CB ser litt svakere ut enn på tirsdag og nesten ikke utslag på strimmel.. jeg er så forvirra[emoji848] nå blir det ikke ny test før over helga!!!!

Hurra, jeg håper det går veien for deg!!!
 
Jeg har trua for dere jeg altså[emoji173]️ Blir spennende å se testene til helgen[emoji1]

Krysser fingrene for at de neste testene er knallpositive[emoji7]

Hurra, jeg håper det går veien for deg!!!

Er altfor spennende!![emoji31][emoji31][emoji31] blir jo så himla usikker! Men var et fint ord på forrige episode av drømmen om et barn, PUPO! Pregnant until proven otherwise![emoji173]️ lever med det inntil videre!!
 
Back
Topp