Positiv EL test og max på monitoren
Vis vedlegget 231401
Herlig!! Happy humping[emoji12][emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv EL test og max på monitoren
Vis vedlegget 231401
Nå i kveld er faktisk eltesten min svakere enn i dag tidlig. Hmm[emoji28] Får se i morgen tidlig hva den sier da[emoji4]
Du får i hvertfall forandring... mine er bare heeeeelt negative. Ser to streker, men man trenger ikke akkurat skarpsyn for å se at teststreken er svakere enn kontrollstreken. Har begynt å bli øm i magen, så tenker at noe er på gang. Håper på torsdag.
Hei dere har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.
Vet ikke lenger hvilken pp vi er i. 21 kanskje.
Har prøvd i 1,5 år og er nå i kø for inseminasjon og ivf. Og skal fortsette med femar/letrozol frem til det. Har gått på femar siden desember og har da tydligvis ikke fungert.
Blir nok ikke gravid denne pp heller, men sniker meg inn litt da
Glad sau, pp 21?, b2, el 28/8, ikm 12.9
Ønsker alle lykke til.
Velkommen tilbakeHei dere har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.
Har prøvd i 1,5 år og er nå i kø for inseminasjon og ivf. Og skal fortsette med femar/letrozol frem til det. Har gått på femar siden desember og har da tydligvis ikke fungert.
Ønsker alle lykke til.
Hei dere har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.
Ønsker alle lykke til.
Å så spennende!!! Lykke til!!!Innsett imorra!!!! Wæææ!! Håper egget/egga overlever opptining[emoji173]️[emoji173]️ gruer meg fælt til å få telefon om resultat på opptiningen, men imorra på denne tiden er jeg forhåpentligvis 5 DPO[emoji173]️[emoji173]️
Innsett imorra!!!! Wæææ!! Håper egget/egga overlever opptining[emoji173]️[emoji173]️ gruer meg fælt til å få telefon om resultat på opptiningen, men imorra på denne tiden er jeg forhåpentligvis 5 DPO[emoji173]️[emoji173]️
Nå i kveld er faktisk eltesten min svakere enn i dag tidlig. Hmm[emoji28] Får se i morgen tidlig hva den sier da[emoji4]
Din juksemaker!!! [emoji13][emoji13] Neida, bare tuller... unner deg verdens beste spire i morgen. Masse lykke til! [emoji1303][emoji1303]
Å så spennende!!! Lykke til!!!
Eneste fordelen med fryseforsøk er at man hopper litt frem i dpo-land[emoji23][emoji23] tusen takk[emoji7]
Jeg er på cd18, og monitoren viser høy for tiende dag på rad[emoji23][emoji85]
Nei ikke for sent Egget lever ca 24 timer etter at det har sluppetHvis jeg hadde EL i dag rundt kl 14. Er det for sent om vi legger inn aksjer nå kl 23 da?
Hvis jeg hadde EL i dag rundt kl 14. Er det for sent om vi legger inn aksjer nå kl 23 da?