☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Nå i kveld er faktisk eltesten min svakere enn i dag tidlig. Hmm[emoji28] Får se i morgen tidlig hva den sier da[emoji4]
 
Nå i kveld er faktisk eltesten min svakere enn i dag tidlig. Hmm[emoji28] Får se i morgen tidlig hva den sier da[emoji4]

Du får i hvertfall forandring... mine er bare heeeeelt negative. Ser to streker, men man trenger ikke akkurat skarpsyn for å se at teststreken er svakere enn kontrollstreken. Har begynt å bli øm i magen, så tenker at noe er på gang. Håper på torsdag.
 
Du får i hvertfall forandring... mine er bare heeeeelt negative. Ser to streker, men man trenger ikke akkurat skarpsyn for å se at teststreken er svakere enn kontrollstreken. Har begynt å bli øm i magen, så tenker at noe er på gang. Håper på torsdag.

Det er så kjedelig når man føler at ting går sååå tregt. Men ømhetsfølelse i magen er ett godt tegn[emoji1] Satser på at streken blir sterkere i morgen eller torsdag[emoji106]
 
Hei dere :-) har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.

Vet ikke lenger hvilken pp vi er i. 21 kanskje.
Har prøvd i 1,5 år og er nå i kø for inseminasjon og ivf. Og skal fortsette med femar/letrozol frem til det. Har gått på femar siden desember og har da tydligvis ikke fungert.

Blir nok ikke gravid denne pp heller, men sniker meg inn litt da :-)

Glad sau, pp 21?, b2, el 28/8, ikm 12.9 :-)

Ønsker alle lykke til. :-)
 
Hei dere :-) har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.

Vet ikke lenger hvilken pp vi er i. 21 kanskje.
Har prøvd i 1,5 år og er nå i kø for inseminasjon og ivf. Og skal fortsette med femar/letrozol frem til det. Har gått på femar siden desember og har da tydligvis ikke fungert.

Blir nok ikke gravid denne pp heller, men sniker meg inn litt da :-)

Glad sau, pp 21?, b2, el 28/8, ikm 12.9 :-)

Ønsker alle lykke til. :-)

Du er heftig tålmodig! Hadde vært bra morsomt om du hadde klinket til med to streker nå da!!
 
Hei dere :) har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.

Vet ikke lenger hvilken pp vi er i. 21 kanskje.
Har prøvd i 1,5 år og er nå i kø for inseminasjon og ivf. Og skal fortsette med femar/letrozol frem til det. Har gått på femar siden desember og har da tydligvis ikke fungert.

Blir nok ikke gravid denne pp heller, men sniker meg inn litt da :)

Glad sau, pp 21?, b2, el 28/8, ikm 12.9 :)

Ønsker alle lykke til. :)
Velkommen tilbake :)
Lykke til i denne pp og håper en spire sitter snart med eller uten hjelp :)
 
Hei dere :-) har hatt meg en liten bv pause (mest fordi det klikker med innloggingen heele tiden) og det har gjort godt.

Vet ikke lenger hvilken pp vi er i. 21 kanskje.
Har prøvd i 1,5 år og er nå i kø for inseminasjon og ivf. Og skal fortsette med femar/letrozol frem til det. Har gått på femar siden desember og har da tydligvis ikke fungert.

Blir nok ikke gravid denne pp heller, men sniker meg inn litt da :-)

Glad sau, pp 21?, b2, el 28/8, ikm 12.9 :-)

Ønsker alle lykke til. :-)

Lykke til denne pp[emoji254] Håper virkelig for dere[emoji1] Blir spennende og følge med[emoji1][emoji106]
 
Innsett imorra!!!! Wæææ!! Håper egget/egga overlever opptining[emoji173]️[emoji173]️ gruer meg fælt til å få telefon om resultat på opptiningen, men imorra på denne tiden er jeg forhåpentligvis 5 DPO[emoji173]️[emoji173]️
 
Innsett imorra!!!! Wæææ!! Håper egget/egga overlever opptining[emoji173]️[emoji173]️ gruer meg fælt til å få telefon om resultat på opptiningen, men imorra på denne tiden er jeg forhåpentligvis 5 DPO[emoji173]️[emoji173]️
Å så spennende!!! :) Lykke til!!! :Heartred:Heartred
 
Innsett imorra!!!! Wæææ!! Håper egget/egga overlever opptining[emoji173]️[emoji173]️ gruer meg fælt til å få telefon om resultat på opptiningen, men imorra på denne tiden er jeg forhåpentligvis 5 DPO[emoji173]️[emoji173]️

Din juksemaker!!! [emoji13][emoji13] Neida, bare tuller... unner deg verdens beste spire i morgen. Masse lykke til! [emoji1303][emoji1303]
 
Din juksemaker!!! [emoji13][emoji13] Neida, bare tuller... unner deg verdens beste spire i morgen. Masse lykke til! [emoji1303][emoji1303]

Eneste fordelen med fryseforsøk er at man hopper litt frem i dpo-land[emoji23][emoji23] tusen takk[emoji7]
 
Hvis jeg hadde EL i dag rundt kl 14. Er det for sent om vi legger inn aksjer nå kl 23 da?
 
Jeg er på cd18, og monitoren viser høy for tiende dag på rad[emoji23][emoji85]

Jeg hadde drept monitoren! [emoji13] Er på CD13 og dør sakte mens jeg venter på pos el-test... Håper du får max eller null eller hva det er du venter på - veldig snart!!
 
Hvis jeg hadde EL i dag rundt kl 14. Er det for sent om vi legger inn aksjer nå kl 23 da?
Nei ikke for sent :) Egget lever ca 24 timer etter at det har sluppet :)
 
Back
Topp