☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Aldri prøvd ut temping jeg heller:)
Blir spennende og høre hvordan det går med deg[emoji1]

Hahaha... skaper sikkert bare flere usikkerhetsmomenter og spørsmål og tolkninger [emoji85]. Har jo blitt gravid tre ganger tidligere med taktikken "kjør på mellom avsluttet mens og neste mens", men det virker jo litt "proft" med presisjonsaksjer .
 
CD 6 i dag. Tr er over og termometeret kom i posten i dag. Da starter jeg jakten på gullegget i morgen tidlig [emoji851]

Spennende[emoji3][emoji3] krysser fingrene for gullegget denne måneden[emoji173]️
 
Venter på el tester i posten! Greit å starte og teste noen dager før jeg tror el er?

Mente jeg leste her inne at man tester etter el på ettermiddagen, men står man skal gjøre det på morgenen på de jeg har bestilt. Er cb sine
 
Venter på el tester i posten! Greit å starte og teste noen dager før jeg tror el er?

Mente jeg leste her inne at man tester etter el på ettermiddagen, men står man skal gjøre det på morgenen på de jeg har bestilt. Er cb sine
De strimmeltestene skal man da på sen formiddag/ettermiddag. Er de cb digital test? Jeg bruker monitor og da skal det taes om morgenen, kanskje det er det samme med digitaltest?
 
Venter på el tester i posten! Greit å starte og teste noen dager før jeg tror el er?

Mente jeg leste her inne at man tester etter el på ettermiddagen, men står man skal gjøre det på morgenen på de jeg har bestilt. Er cb sine

Jeg lurer også på når man skal begynne å teste etter el. Har fått fem stk gratis med g-testene jeg kjøpte. Gidder ikke handle flere, så vil forsøke å fordele de fem jeg har sånn at de sånn noenlunde fanger el. Blir litt bingo kjenner jeg...
 
Lykke til med tempinga :)

Takk :)

Fant termometeret i går og fikk startet på morgenen i dag. Er rart å tenke på at det ble kjøpt for over 6 år siden, da vi prøvde på første. Fikk ikke bruk for da.

Ser at man kan registrere målingene i apple sin helse app, blir spennende om den kan måle seg med Fertility Friend app'en
 
Takk :)

Fant termometeret i går og fikk startet på morgenen i dag. Er rart å tenke på at det ble kjøpt for over 6 år siden, da vi prøvde på første. Fikk ikke bruk for da.

Ser at man kan registrere målingene i apple sin helse app, blir spennende om den kan måle seg med Fertility Friend app'en

Åh, kan man? Det må jeg sjekke ut...
 
Åh, kan man? Det må jeg sjekke ut...

Apple fikk vist mye kritikk når de lanserte appen for at de ikke hadde inkludert kvinner. De hadde lovet å inkludere alt, men glemte mensen. Nå har de tatt med "Reproduktiv helse", noe bare en mann ville ha kalt det.

Har bare registrert en måling der, men den virker veldig forenklet. Blir nok å bruke Fertility friend i tillegg.
 
Apple fikk vist mye kritikk når de lanserte appen for at de ikke hadde inkludert kvinner. De hadde lovet å inkludere alt, men glemte mensen. Nå har de tatt med "Reproduktiv helse", noe bare en mann ville ha kalt det.

Har bare registrert en måling der, men den virker veldig forenklet. Blir nok å bruke Fertility friend i tillegg.

Måtte inn og ta en titt. Ser kanskje ut som om man må gjøre alle tolkninger selv? Da sliter jo jeg... men skal prøve den ut da, for det hadde vært gull å ha alt på samme sted. Håper liksom at jeg ikke skal trenge å registrere så veldig mange sykluser før jeg får to streker... [emoji12]
 
Måtte inn og ta en titt. Ser kanskje ut som om man må gjøre alle tolkninger selv? Da sliter jo jeg... men skal prøve den ut da, for det hadde vært gull å ha alt på samme sted. Håper liksom at jeg ikke skal trenge å registrere så veldig mange sykluser før jeg får to streker... [emoji12]

Det kan se sånt ut. For oss som nettopp er startet med temping er det kanskje ikke så ideelt.
Satser på at det bare er denne syklusen vi trenger å registrere :D
 
CD9.. begynner å kjenne (ganske kraftige faktisk) EL-smerter.. spennende!

Spennende! Jeg har bare kommet til CD7 og forventer ikke el før på CD14-15. Ennå leeeenge å vente. Men jakten har startet - for sikkerhets skyld [emoji12]. Første dag med temping i dag. Det går jo supersakte! En prikk liksom. [emoji13]
 
Back
Topp