Har du fått ditt termometer ennå? Jeg eeeer så utålmodig. Posten lar vente på seg... [emoji13]
Fikk det etter 2-3 dager så kommer nok veldig snart [emoji847]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått ditt termometer ennå? Jeg eeeer så utålmodig. Posten lar vente på seg... [emoji13]
Fikk det etter 2-3 dager så kommer nok veldig snart [emoji847]
CD 6 i dag. Tr er over og termometeret kom i posten i dag. Da starter jeg jakten på gullegget i morgen tidlig [emoji851]
Så spennende[emoji1][emoji1][emoji120]
Ja, kjekt med litt tidsfordriv i disse ventetider. Har aldri prøvd det før da, så aner ikke om jeg får det til eller om det blir en sagtannrekke uten mening.
Aldri prøvd ut temping jeg heller
Blir spennende og høre hvordan det går med deg[emoji1]
CD 6 i dag. Tr er over og termometeret kom i posten i dag. Da starter jeg jakten på gullegget i morgen tidlig [emoji851]
De strimmeltestene skal man da på sen formiddag/ettermiddag. Er de cb digital test? Jeg bruker monitor og da skal det taes om morgenen, kanskje det er det samme med digitaltest?Venter på el tester i posten! Greit å starte og teste noen dager før jeg tror el er?
Mente jeg leste her inne at man tester etter el på ettermiddagen, men står man skal gjøre det på morgenen på de jeg har bestilt. Er cb sine
Venter på el tester i posten! Greit å starte og teste noen dager før jeg tror el er?
Mente jeg leste her inne at man tester etter el på ettermiddagen, men står man skal gjøre det på morgenen på de jeg har bestilt. Er cb sine
Lykke til med tempinga
Takk
Fant termometeret i går og fikk startet på morgenen i dag. Er rart å tenke på at det ble kjøpt for over 6 år siden, da vi prøvde på første. Fikk ikke bruk for da.
Ser at man kan registrere målingene i apple sin helse app, blir spennende om den kan måle seg med Fertility Friend app'en
Åh, kan man? Det må jeg sjekke ut...
Apple fikk vist mye kritikk når de lanserte appen for at de ikke hadde inkludert kvinner. De hadde lovet å inkludere alt, men glemte mensen. Nå har de tatt med "Reproduktiv helse", noe bare en mann ville ha kalt det.
Har bare registrert en måling der, men den virker veldig forenklet. Blir nok å bruke Fertility friend i tillegg.
Måtte inn og ta en titt. Ser kanskje ut som om man må gjøre alle tolkninger selv? Da sliter jo jeg... men skal prøve den ut da, for det hadde vært gull å ha alt på samme sted. Håper liksom at jeg ikke skal trenge å registrere så veldig mange sykluser før jeg får to streker... [emoji12]
Det kan se sånt ut. For oss som nettopp er startet med temping er det kanskje ikke så ideelt.
Satser på at det bare er denne syklusen vi trenger å registrere
CD9.. begynner å kjenne (ganske kraftige faktisk) EL-smerter.. spennende!