☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Jeg kjenner jeg er desperat etter "kjerringråd" jeg kan teste ut, samtidig som jeg tenker at nå denne pp skal jeg ikke prøve ut noe som helst bortsett fra eltester[emoji85]
 
Jeg kjenner jeg er desperat etter "kjerringråd" jeg kan teste ut, samtidig som jeg tenker at nå denne pp skal jeg ikke prøve ut noe som helst bortsett fra eltester[emoji85]

Haha, sånn er jeg og.. utelukker det i det ene øyeblikket for så å Google som en gal i neste[emoji85][emoji849]men denne pp blir det fokus på å stresse ned, sove godt og noen timer akupunktur[emoji1305]og el-testene mine da [emoji28]
 
Melder meg inn her også :) Venter på dato for egguttak, men kan ikke se for meg at det blir noe senere enn i løpet av uke 35 (eventuelt mandag uke 36) og da havner IKM i løpet av uke 37! Kommer tilbake med eksakte datoer når jeg vet mer, men du kan skrive meg opp foreløpig:

VictoriaH - 3IVF - egguttak ... - IKM ... - første barnet

Og sette meg på mandagen foreløpig så endrer jeg bare når jeg vet mer ;)
 
Melder meg inn her også :) Venter på dato for egguttak, men kan ikke se for meg at det blir noe senere enn i løpet av uke 35 (eventuelt mandag uke 36) og da havner IKM i løpet av uke 37! Kommer tilbake med eksakte datoer når jeg vet mer, men du kan skrive meg opp foreløpig:

VictoriaH - 3IVF - egguttak ... - IKM ... - første barnet

Og sette meg på mandagen foreløpig så endrer jeg bare når jeg vet mer ;)
Da setter jeg det opp :) Lykke til! Denne gangen skal spiren sitte til mål ❤️
 
Denne måneden er det i teorien DEILIG å slippe temping, testing og ventingen på EL, men nå som eggutviklingen har drøyd har jeg allerede vært på 2 ultralyder siste uken og skal på en ny igjen imorgen. Forhåpentligvis har eggene begynt å vokse slik at jeg snart kan få de ut.. Ventespill dette med IVF altså! Og så kommer det forferdelige døgnet mellom egguttak og telefon om hvor mange (om det er noen) egg som er befruktet.. Så skal man vente ytterliggere 1-4 dager med å sette dette egget (eller eggene, mest sannsynlig) inn. Så 2 ukers ventetid igjen. Håpløst mye venting og mye som kan gå galt..
 
Denne måneden er det i teorien DEILIG å slippe temping, testing og ventingen på EL, men nå som eggutviklingen har drøyd har jeg allerede vært på 2 ultralyder siste uken og skal på en ny igjen imorgen. Forhåpentligvis har eggene begynt å vokse slik at jeg snart kan få de ut.. Ventespill dette med IVF altså! Og så kommer det forferdelige døgnet mellom egguttak og telefon om hvor mange (om det er noen) egg som er befruktet.. Så skal man vente ytterliggere 1-4 dager med å sette dette egget (eller eggene, mest sannsynlig) inn. Så 2 ukers ventetid igjen. Håpløst mye venting og mye som kan gå galt..

Så spennende!! Lykke til!
 
Oooo... du ligger et hestehode foran! Jeg er fortsatt stuck i tr-modus... [emoji13] tester du hver dag med monitor?
Jeg tester hver morgen. Dette er første gang med monitor. Vi får se om det funker. Gammel kropp og lavt stoffskifte [emoji23][emoji23] Neida, det må vel lykkes. Det gikk jo en gang, men jeg trodde det skulle være lett å få det til på nytt da det gikk galt.
 
Ny pp og nye muligheter :)

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen ❤️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)



Mandag 11.september

Luro - PP6 - B1 - EL 27.08 - IKM 11.09
Miniknøttet - PP7 - B1 - EL ca 27.08 - IKM ca 10-11.09
VictoriaH - B1 - 3IVF - egguttak ... - IKM ...


Tirsdag 12.september

Fra2til3 - B1 - EL 29(30).08 - IKM 12.09
Evigpessimist - PP7 - B2 - EL 28.08 - IKM 12.09



Onsdag 13.september

Silje93 - PP7 - B1 - EL 30.08 - IKM 13.08



Torsdag 14.september

Krølle... PP1(2) - B3(4) - EL ca 31.08 - IKM 14.09
hmm..håpe2018 - PP3 - B3 - EL 26.08 - IKM 14.09
Mh90 - PP9 (etter SA nr 2, totalt PP14) - B2 - EL 29.08 - IKM 14.09
..snehvit.. - PP10 (PP2 etter MA i juni) - B2 - EL ca 31.08 - IKM ca 14.09
Lmn86 - PP39 - B1 - 3 ivf forsøk - Foreløpig IKM (testdato) 14.09



Fredag 15.september

CurlyGirl - PP6 etter MA - B2 - EL 31.08 - IKM 15.09
MiniMe80 - PP20 (pp4 etter tidlig SA) - B1 - EL ca 02.09 - IKM ca 15.09-17.09



Lørdag 16.september





Søndag 17.september





Mandag 18.september
Mamma til 2 gutter - PP9(PP 6 etter SA) - B3 - EL ca 04.09 - IKM 18.09


Gravid :excited001



TR :smiley-angry016



Over IKM / Usikker :confused013



Ikke oppdatert :confused004

Tr kom tidlig denne mnd, så da blir ikm i uke 37 i stedet for 38:happy:
Somre - pp13 - B1 - el 30.08 - ikm 16.09

Tenker forresten å bruke grapefruktjuice og conceive plus denne mnd. Kanskje solvipect også, har det hvertfall i skapet etter sist mnd:)
 
Tr kom tidlig denne mnd, så da blir ikm i uke 37 i stedet for 38:happy:
Somre - pp13 - B1 - el 30.08 - ikm 16.09

Tenker forresten å bruke grapefruktjuice og conceive plus denne mnd. Kanskje solvipect også, har det hvertfall i skapet etter sist mnd:)
Lykke til og håper spiren sitter denne pp :)
 
Jeg tester hver morgen. Dette er første gang med monitor. Vi får se om det funker. Gammel kropp og lavt stoffskifte [emoji23][emoji23] Neida, det må vel lykkes. Det gikk jo en gang, men jeg trodde det skulle være lett å få det til på nytt da det gikk galt.

Da er vi to... også geriatrisk og med lavt stoffskifte. Har gått bra to ganger før da, men da var jeg ikke geriatrisk [emoji56]
 
Jeg har ingen fra før. Sånn er det når man er voksen før man treffer den rette.

Ser den. Fortalte til gyn at jeg var litt stresset med tanke på alderen, og at jeg ikke ville vente til etter tr med å bli gravid. Da lo hun bare... tipper det klaffer for oss begge nå. Mai-baby er perfekt i forhold til sommeren.
 
Åååå jeg har IKM i uke 39. Er 37 den siste uken som er opprettet? [emoji85][emoji56]
 
Back
Topp