Åååå jeg har IKM i uke 39. Er 37 den siste uken som er opprettet? [emoji85][emoji56]
Tror det. Du må gjerne henge her til 39-eren dukker opp. Eller opprette den selv hvis du får til sånt [emoji51]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå jeg har IKM i uke 39. Er 37 den siste uken som er opprettet? [emoji85][emoji56]
Denne måneden er det i teorien DEILIG å slippe temping, testing og ventingen på EL, men nå som eggutviklingen har drøyd har jeg allerede vært på 2 ultralyder siste uken og skal på en ny igjen imorgen. Forhåpentligvis har eggene begynt å vokse slik at jeg snart kan få de ut.. Ventespill dette med IVF altså! Og så kommer det forferdelige døgnet mellom egguttak og telefon om hvor mange (om det er noen) egg som er befruktet.. Så skal man vente ytterliggere 1-4 dager med å sette dette egget (eller eggene, mest sannsynlig) inn. Så 2 ukers ventetid igjen. Håpløst mye venting og mye som kan gå galt..
Skal gå denne gangen VictoriaH[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jeg vil gjerne henge med dere her inne[emoji847]
Frøkenspiresnart - pp11 - b2 - el 01/09 - ikm 15/09
Jo flere jo bedre... Ser du er en tålmodig sjel. Får håpe vi klarer å heie deg videre denne runden [emoji1303] lykke til!
Kjøpte grapefruktjuice i dag.. Men synes den smakte veldig dårlig [emoji21] liker du den?Ja, drikker et glass hver dag fra ikm til EL. Gjør susen etter et par dager hos meg [emoji4][emoji106]
Kjøpte grapefruktjuice i dag.. Men synes den smakte veldig dårlig [emoji21] liker du den?
Prøv! Jeg kjøpte sånn nøyaktig termometer nå på komplettapotek.no, var 50% på det faktisk!
Sol<3 - PP2 etter exu - B2 - EL ca 31.08/01.09 - IKM 14.09
Yes! Beste dagen i hele uken. Vi kommer til å fylle en hel side i Mai-klubben med den termindatoen [emoji1303]
Har du fått ditt termometer ennå? Jeg eeeer så utålmodig. Posten lar vente på seg... [emoji13]
Ikke for sent å tempe enda Du har jo en del dager før EL er forventet. Jeg bruker Fertility Friend app'en.Er det for sent å begynne å tempe? Har et sånt liggende fra når vi prøvde på første, kanskje jeg skulle ta det frem. Hvilken app kan man registrere målingene i?
Håper du får ditt i posten snart, er så kjedelig å vente
Ikke for sent å tempe enda Du har jo en del dager før EL er forventet. Jeg bruker Fertility Friend app'en.
Lykke til med tempingaSå bra! Da skal jeg lete det frem i kveld