☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Denne måneden er det i teorien DEILIG å slippe temping, testing og ventingen på EL, men nå som eggutviklingen har drøyd har jeg allerede vært på 2 ultralyder siste uken og skal på en ny igjen imorgen. Forhåpentligvis har eggene begynt å vokse slik at jeg snart kan få de ut.. Ventespill dette med IVF altså! Og så kommer det forferdelige døgnet mellom egguttak og telefon om hvor mange (om det er noen) egg som er befruktet.. Så skal man vente ytterliggere 1-4 dager med å sette dette egget (eller eggene, mest sannsynlig) inn. Så 2 ukers ventetid igjen. Håpløst mye venting og mye som kan gå galt..

Skal gå denne gangen VictoriaH[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Jo flere jo bedre... Ser du er en tålmodig sjel. Får håpe vi klarer å heie deg videre denne runden [emoji1303] lykke til!

Tusen takk[emoji847] Godt å ha en heiagjeng her inne[emoji173]️ Etter en lang og god samtale med mannen fikk han meg jaggu på bedre tanker og vi er klare for å jakte på gullegget nok en pp[emoji4] Vi har et maibarn fra før av, så det blir spennende å se om det skulle klaffe å bli det denne gangen også[emoji28] Måtte det bli maaange positive tester i uke 37, jeg heier på oss alle[emoji322][emoji1405]
 
CD5 og tr er i ferd med å pakke sammen (for lang, lang tid håper jeg). Den ene appen min mener det da kun er to dager til jeg bør starte aksjelegging i jakten på gullegget. Blir en hard uke [emoji56]. Jeg har fått 5 gratis eggløsningstester. Når er det best å svi av dem sånn ca? Herlighet, tenk at jeg skulle ende som testejunkie etter bare en mnd her inne. Dere er avhengighetsskapende!
 
Pp3 - B2 - el 1.09 - IKM 15.09

Blir første pp med eltester. Tenker å kjøpe grapefruktjuice og, synes det fungerte fint når vi prøvde på førstemann :)
 
Har du fått ditt termometer ennå? Jeg eeeer så utålmodig. Posten lar vente på seg... [emoji13]

Er det for sent å begynne å tempe? Har et sånt liggende fra når vi prøvde på første, kanskje jeg skulle ta det frem. Hvilken app kan man registrere målingene i?

Håper du får ditt i posten snart, er så kjedelig å vente
 
Er det for sent å begynne å tempe? Har et sånt liggende fra når vi prøvde på første, kanskje jeg skulle ta det frem. Hvilken app kan man registrere målingene i?

Håper du får ditt i posten snart, er så kjedelig å vente
Ikke for sent å tempe enda :) Du har jo en del dager før EL er forventet. Jeg bruker Fertility Friend app'en.
 
Back
Topp