Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lurer litt på om jeg skal prøve meg på Annanas etter eggløsning også, vi får se
Har du tatt g-test de siste dagene da?#PP9 - CD 8
Jeg er såå forvirret nå.. har hatt såå øm livmor idag, at jeg tok en EL test- og den er nesten positiv? Er det mulig på dag 8 egentlig? Har jo ikke tatt noen hormoner, ikke har vi lagt inn aksjer- og ikke har jeg rukket og tempe enda heller.
Mensen var utrolig rar denne måneden. Fikk jo svakt utslag på g-test første blødningsdag, blødde bare litt- før jeg blødde mye friskt blod uten klumper èn dag. Etter det var det bare litt friskt i truseinnlegget også har jeg spotter brunt/rosa i flere dager- noe jeg ikke pleier. Har tatt ett par graviditetstester uten noe utslag..
Men nå holder jeg meg for å ta både EL og G-test. Hadde (TMI) gult seigt slim/utflod også. det har jeg bare hatt som gravid.. men i følge Google er det tegn på at eggløsning kommer. What?
Vis vedlegget 347919
Vis vedlegget 347920
Har du tatt g-test de siste dagene da?![]()

Hvordan gikk det?Driver å holder meg for å ta en nå, noen dager siden sist. Men tvilsomt at den er positiv![]()

Hvordan gikk det?![]()
Spennende!Negativ begge testene, men urinen var ganske utvannet til tross for at jeg holdt meg i 3 timerså kroppen kan ha hatt litt «rest hormoner» fra lutinus kanskje? Skal teste videre for EL da
![]()

Heier på deg. Tenkte bare jeg kunne vise mine to gravidegrafer, så ser du at tempen kan oppføre seg ganske rart når man er gravid også. Var sikker på at det ikke skulle gå på grunn av tempen. Første ble en kjemisk, den andre ble en datter![]()
det hjalp! Håper er ikke ute før tante rød banker på døra