Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er det sant?! Gratulerer - blir nesten overtroisk nå, mtp spåkona sin spådomLong time, no see!
Brått tok vi oss en pause fra forum, hormoner, temping og testing.
Men så våknet jeg til denne idag (11 dpo- pp11)
Vis vedlegget 356074
Hurra! Håper spireliten holder til mål![]()
Nei, er det sant?! Gratulerer - blir nesten overtroisk nå, mtp spåkona sin spådom![]()
hun traff på mye, blant annet så hadde jeg eggløsning 26 april, og hun sa 26 var en spesiell dato! Hadde riktignok mens og eggløsning i april, men 7 dpo var jo i mai! Så hun kan ha rett med befruktning også. Men termin er 20.januar og ikke i februarÅh, så koselig! Gratulerer sååååå mye!Long time, no see!
Brått tok vi oss en pause fra forum, hormoner, temping og testing.
Men så våknet jeg til denne idag (11 dpo- pp11)
Vis vedlegget 356074
Hurra! Håper spireliten holder til mål![]()

Du kan jo gå over i februar faktisk, så er jo muligJahun traff på mye, blant annet så hadde jeg eggløsning 26 april, og hun sa 26 var en spesiell dato! Hadde riktignok mens og eggløsning i april, men 7 dpo var jo i mai! Så hun kan ha rett med befruktning også. Men termin er 20.januar og ikke i februar
![]()
Men såååå koselig altså! Nå ble jeg glad
merker ikke så mye til graviditeten. Er litt små uggen om morgenen, litt svake menssmerter og ømme bryster(!!). Tok en ny test idag, siden jeg ikke hadde tatt noen siden fredag, håper dette er OK stigning;
Om dette blir en gutt må jeg få nummeret til spåkona. Haha. Gratulerer så mye![]()

Ser ut som den siste testen er av en annen type? I så fall ville jeg ikke sammenlignet stigning16 dpo / 4+2
Haff, nå begynner angsten å ta meg.. synes ikke stigningen virker så god (11 dpo, 14 dpo , 16 dpo)
Vis vedlegget 356401 Vis vedlegget 356381
Synes stigningen ser fin ut jeg!16 dpo / 4+2
Haff, nå begynner angsten å ta meg.. synes ikke stigningen virker så god (11 dpo, 14 dpo , 16 dpo)
Vis vedlegget 356401 Vis vedlegget 356381
Husk at fargestoff kan varie innenfor samme type, og iaf når du bruker forskjellige testerJeg fikk 3+ da jeg var 5+2, så den er nok rett rundt hjørnet!22 dpo / 5+1
Dristet meg til å ta en til digital idag, og hadde håpet på 3+ .. nå er jeg selfølgelig livredd, dumme meg.. skulle bare ventet
Vis vedlegget 356709
Har vært på do ett par ganger i natt, så håper det har noe å si.

Jeg fikk 3+ da jeg var 5+2, så den er nok rett rundt hjørnet!![]()