Jeg er ingen ekspert, men det sies at det eneste sikre tegne på el er temping, siden grunnen til at tempen stiger er fordi det er ‘posen’ egget kom fra som produserer progesteron som er det som får tempen til å stige! Så utifra grafen vil jeg tro du er 2dpo! Bruker du Fertility friend appen også? Synes den er mye bedre og oversiktlig en Premom! Prøv evt legg inn all informasjonen i den, og se hva som kommer opp? Hvis tempen er høy imorgen også, vil du få et kryss som bekrefter at El var CD18 (15.des). De el-testene kan visst svinge litt i styrke, dog synes jo den din var veldig sterk? Ikke godt å si dessverre#PP7 CD 20
Vet det er skikkelig stille fra meg her inne, men det er skikkelig tunge dager.
El kom skikkelig seint, faktisk så tror jeg det var igår- men testen har ikke vært 100%, så jeg vet ikke. Derfor er motivasjonen også veldig dårlig.
iom at eggløsning kom seint så fikk ikke mannen ta sædanalyse, så vi må vente til nyåret. Har også bare èn dose med letrozol igjen, og denne syklusen virker det som den virket dårlig. Mannen var også bortreist så fikk bare hatt sex 13 og 15 desember. El var igår, så prøver å legge inn aksjer idag også, selvom alt håp sikkert er ute.
Vis vedlegget 343846
Vis vedlegget 343847
Ønsker deg iaf lykke til, og skjønner at det kan føles motløst iblant
Ta en pause hvis du trenger det, eller prøv å distrahere degselv med litt annet noen dager, så kanskje du kommer mer ovenpå igjen? Føler med deg 
Sender deg en digital klem!