• Drømmen om lillebrøster •

Det er så kjipt det. Kjenner den mentale biten der sliter altså
Ja nå begynner det å bli langdrygd altså.. Snart vært her i et døgn, og hadde jo trodd han skulle være her i løpet av kvelden/natten i går, men den gang ei :arghh:

Been there...
Håper virkelig du har energi når fødselen starter på alvor og at du slipper vente så mye lenger nå
Ja jeg er litt spent på natten, har litt smårier nå og da, så om jeg sover meg gjennom de eller må få litt å sove på vet jeg ikke enda, redd det skal stoppe opp også :arghh:

Ånei, så kjedelig at det drøyer, men snaaart:Heartred Når jeg ble satt i gang med lillemor fikk jeg 2 eller 3 piller første dagen. Fikk beskjed om at det ikke ble gjort noe mer før dagen etterpå, men jammen meg våknes jeg i 02-tiden av at ting var i gang og like før 05.30 var hun ute;) Satser på vi våkner til hyggelig oppdatering i morgen om at han er ankommet livet på utsiden:happy:

Ånei, så kjedelig at det drøyer, men snaaart:Heartred Når jeg ble satt i gang med lillemor fikk jeg 2 eller 3 piller første dagen. Fikk beskjed om at det ikke ble gjort noe mer før dagen etterpå, men jammen meg våknes jeg i 02-tiden av at ting var i gang og like før 05.30 var hun ute;) Satser på vi våkner til hyggelig oppdatering i morgen om at han er ankommet livet på utsiden:happy:
Ja nå er det så snart som aldri før, men er så lei av å si det så skjer det ingenting :hilarious: Jeg har bare fått en, og jeg får rier ganske jevnt, men langt mellom hver og de er fortsatt ganske svake, men får virkelig håpe det plutselig skjer noe i løpet av natten :angelic:

Krysser fingrene for deg i natt!

Oioi! Har ikke fått vært her og oppdatert meg noe særlig på noen dager, men her skjer det jo saker! Kjedelig at det skal dra sånn ut i tid for deg, håper virkelig det har gitt resultater i løpet av natten og at du nå har et ferskt lite nurk i armene dine ❤️

Håper at ingen oppdatering betyr at fødsel er overstått og du er opptatt med å nyte den lille :Heartred

Last edited:
Fravær av oppdatering sater jeg på at betyr sy har viktigere ting å tenke på ja.

Sender deg en god klem! Enten gratulasjonsklem fordi han er her eller en giga-styrkeklem fordi det drar ut ❤️

Så kjekke dere er som tenker på meg :D Endelig begynte det å skje noe etter modningspillen jeg fikk i gårkveld! Våknet med rier i dagtidlig og verdens fineste lillebror kom til verden i kveld ❤️ Oppdaterer skikkelig i morgen, måtte bare gi litt livstegn fra meg :rolleyes: Alt er iallefall bra med oss alle og han er selvsagt verdens nydeligste ❤️

Så kjekke dere er som tenker på meg :D Endelig begynte det å skje noe etter modningspillen jeg fikk i gårkveld! Våknet med rier i dagtidlig og verdens fineste lillebror kom til verden i kveld ❤️ Oppdaterer skikkelig i morgen, måtte bare gi litt livstegn fra meg :rolleyes: Alt er iallefall bra med oss alle og han er selvsagt verdens nydeligste ❤️
Nå kom det faktisk en tåre , endelig er lillebror her!

Gratulerer så mye ❤️

Gratulerer! Endelig i mål. :Heartbigred

Gratulerer

Fantastisk at du er i mål.

Back
Topp