• Drømmen om lillebrøster •

Ja endelig skjer det :D Ingen spesiell grunn egentlig annet enn at jeg er helt kjørt og jordmor ville ikke jeg skulle gå noe særlig over termin mtp hvordan fødselen ble sist. Tusen hjertelig ❤️ Ja jeg gleder meg sånn til å endelig få møte han, bli kjent med han og ikke minst få se hvordan han ser ut ❤️
Det er jo en gyldig grunn det! Håper du har lille i armene dine snart :) Lykke til!

Håper da fødinga kommer i gang snart :D
Er ballongen ute osv.?
Jeg fødte på denne dagen for 2 år siden, så det er en bra fødedag synes jeg ;)
Ballongen ble fjerna for en times tid siden og de prøvde å ta vannet uten hell, nå venter jeg bare på at de skal ha tid til meg igjen og prøve å ta vannet i gynstol med spekulum og det hele :arghh: Et himla styr å bli satt igang denne gangen, sist gikk alt lett som en plett.. Hihi ja håper jeg får føde idag!

Ja håper jeg ikke jinxer det nå, men har hatt noen tak nå etter pillen ble satt, så håper og ber om at den gjør susen så de tar vannet i kveld!

Så bra! Krysser fingrene! Jeg trengte bare to piller nå, i forhold til to dager med piller med førstemann, så nå må det sette i gang skikkelig hos deg også! nå må du få bli ferdig synes jeg:)

Ja nåå er det jaggu påtide! Føler det drøyer og drøyer i det uendelige :arghh: Opprinnelig termin idag, så blir spennende å se om han kommer innen midnatt :rolleyes:
Ja, til tider er det ikke raskt å bli satt i gang, men når jeg fikk modningspillene så skjedde det ting ja :) Så fortsatt håp om at det skjer i løpet av natten. Men bare vær glad de ikke pakker i deg for mange, for styrtfødsel er ikke kjekt! Masse lykke til ❤️ Innen denne tiden i morgen har du han nok i armene dine. Du får tenk at han er så nært nå :D

Så bra! Krysser fingrene! Jeg trengte bare to piller nå, i forhold til to dager med piller med førstemann, så nå må det sette i gang skikkelig hos deg også! nå må du få bli ferdig synes jeg:)
Håper det ikke må så mange til her heller, men kjedelig å måtte vente helt til i morgen før neste pille :arghh:

Ja, til tider er det ikke raskt å bli satt i gang, men når jeg fikk modningspillene så skjedde det ting ja :) Så fortsatt håp om at det skjer i løpet av natten. Men bare vær glad de ikke pakker i deg for mange, for styrtfødsel er ikke kjekt! Masse lykke til ❤️ Innen denne tiden i morgen har du han nok i armene dine. Du får tenk at han er så nært nå :D
Nei jeg får ikke flere før i morgen, så det blir sikkert bare maserier gjennom natten :arghh: Som jeg håper det ❤️

Ja vi får se :arghh::arghh::arghh: Lite bemanning og flere akutte situasjoner her så jeg er sistepri :dead::dead:
Det er så kjipt det. Kjenner den mentale biten der sliter altså

Håper det ikke må så mange til her heller, men kjedelig å måtte vente helt til i morgen før neste pille :arghh:
Been there...
Håper virkelig du har energi når fødselen starter på alvor og at du slipper vente så mye lenger nå

Back
Topp