Takker Lite action foreløpig, så kjenner jeg begynner å bli litt motløsFølger med og ønsker deg lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker Lite action foreløpig, så kjenner jeg begynner å bli litt motløsFølger med og ønsker deg lykke til!
Takker Lite action foreløpig, så kjenner jeg begynner å bli litt motløs
Huff, ja legen var akkurat innom og ballongen står visst i åpningen nå, men det er godt mulig den ikke faller ut av seg selv så de gjør ingenting før i morgentidlig.. Skikkelig nedtur Her blir det å vente å se om jeg får rier av meg selv, eller bli satt på drypp, så blir spennende å seHøres ut som sånn jeg hadde det. Masse murirnger og slim i begynnelsen så ble veldig håpefull, men nei, ballongen satt i i nesten 24 t før den var på vei ut. Men gikk i fødsel etter det, trengte ikke tablettkuren.
Heia, heia
Huff, ja legen var akkurat innom og ballongen står visst i åpningen nå, men det er godt mulig den ikke faller ut av seg selv så de gjør ingenting før i morgentidlig.. Skikkelig nedtur Her blir det å vente å se om jeg får rier av meg selv, eller bli satt på drypp, så blir spennende å se
Godt å endelig få den ut da! Husker jeg måtte trykke den ut sist og da kom den som en rakett Ja det skulle jo helst vært fødsel i går liksom, så tortur når det drøyerSkikkelig spennende altså! Ja, min falt halvveis ut, synes noe var skikkelig ubehagelig og klarte absolutt ikke å tisse, det bare gikk ikke. Tilkalte til slutt jm som så at den var halvveis ramlet ut og lå rett mot blæra så da ble den tatt ut, det var etter 22 timer.
Man vil jo liksom at ting skal starte NÅ når man først settes igang da
Ja nå er det ingen vei tilbake Ja huff, det var 1027291 ganger verre nå enn sist gang! Tett før jeg tok til tårene bare der Ojojoj, håper det ikke går sååå fort, men 3-4 timer tenker jeg er innafor! Tenk om man kunne bestemme det selv Tusen takk Ja i morgen mååå vi da få lov til å møte hanÅå, så spennende at du er blitt satt i gang!! Ballong er noe drit ass. Jeg hadde også et fryktelig smertefullt innsett av den. Håper virkelig det tar seg opp snart altså! Husk at jeg gikk med null smerter og var bombesikker på at det skulle da dagesvis, men så etter ballong + 2 runder med tablett, så sa det pang og han var ute på 1 time. Så håper du får det unna effektivt og kjapt også når du først er i gang (men kanskje ikke fullt så effektivt som på 1 time da. Det er litt i heftigste laget ) Uansett! Masse masse lykke til med aller siste innspurt Snart, veeeldig snart!!
Tusen takk! Veldig spennende, så håper det går rimelig fort i dagÅåååå lykke til! Dette er spennende
Veldig, veldig snart.Tusen takk! Veldig spennende, så håper det går rimelig fort i dag
Ja jeg gleder meg så innmari til å få se hanVeldig, veldig snart.
Åhh, misunnelig. Tenk å snart ha en så bitte liten en
Ja nååå altså! Nå er han mer eller mindre garantert i dagLykke til idag! Veldig snart er lillebror her!!!
Det skjønner jeg godt.Ja jeg gleder meg så innmari til å få se han
Fortsatt helt surrealistisk at vi skal ha baby, selvom jeg er innlagt på føden og omringet av babyer, føles helt snodig å vandre her med baby fortsatt på innsidenDet skjønner jeg godt.
Ja nåå er det jaggu påtide! Føler det drøyer og drøyer i det uendelige Opprinnelig termin idag, så blir spennende å se om han kommer innen midnattSpennende! Masse lykke til Snart er du tobarnsmor
Tusen hjertelig Ja om det noen gang tar noen ende dette herMasse lykke til Tenker masse på deg nå i helgen. Snart har du han i armene dine