• Drømmen om lillebrøster •

Men flotte nyheter at de fikk til å strippe og at du uansett blir satt igang imorgen!

masse lykke til! Kos deg ikveld
Ja jeg er glad gyn prøvde etter jordmor for hun hadde tenkt å skrive at det var uforandret siden forrige uke, og stemte jo heldigvis ikke! Tusen takk! Ja kvelden skal brukes på kun avslapping :rolleyes:

Yes altså!!! Endelig! Hurra x1000! Nå er han snart her! :woot: masse lykke til i morgen og med fødselen! :Heartbigred blir du satt i gang tidlig? :D
Ja eeendelig! Tusen takk :D❤️ Skal møte kl 8, så blir tatt litt undersøkelser før det blir satt inn ballong, veldig spent på hvor lang tid det tar :nailbiting:

Ja eeendelig! Tusen takk :D❤️ Skal møte kl 8, så blir tatt litt undersøkelser før det blir satt inn ballong, veldig spent på hvor lang tid det tar :nailbiting:

Såå bra! Under ett døgn til da:D jaa, det skjønner jeg! Håper det setter i gang fort:D

Såå bra! Under ett døgn til da:D jaa, det skjønner jeg! Håper det setter i gang fort:D
Det håper jeg også! Sist hadde jeg ballongen bare i noen timer før den falt ut, så krysser fingrene for det samme denne gangen og ikke minst at det ikke ender med ks! Tenk å få føde naturlig :nailbiting::smiley-angelic001

Så spennende med igangsetting! Da skjer der endelig noe! Mener ikke å være en partypooper altså, men forbered deg mentalt på at igangsettingen kan ta laaang tid, det kan gå flere dager før du er i aktiv fødsel. Spis godt, selv om du kanskje ikke har matlyst, og hvil deg godt underveis. Får du tilbud om noe å sove på hvis ting tar litt tid, anbefaler jeg deg sterkt å takke ja. Dagen etter blir så mye lettere om du er mer uthvilt❤️ Masse masse masse lykke til, ENDELIG blir du mamma igjen! Klem

Så spennende med igangsetting! Da skjer der endelig noe! Mener ikke å være en partypooper altså, men forbered deg mentalt på at igangsettingen kan ta laaang tid, det kan gå flere dager før du er i aktiv fødsel. Spis godt, selv om du kanskje ikke har matlyst, og hvil deg godt underveis. Får du tilbud om noe å sove på hvis ting tar litt tid, anbefaler jeg deg sterkt å takke ja. Dagen etter blir så mye lettere om du er mer uthvilt❤️ Masse masse masse lykke til, ENDELIG blir du mamma igjen! Klem
Ja endelig! Jeg krysser fingrene for reprise av sist, ble satt i gang med ballong da også og den falt ut etter 3-4 timer, men alt annet har jo vært annerledes dette svangerskapet så du skal se jeg går med ballong til neste år :hilarious: Tusen hjertelig! Det er helt surrealistisk :nailbiting:❤️

Jeg skulle møte 10, og ballong satt inn 14.30 :hilarious: ctg rundt 10 før det, det var litt travelt den dagen, så hadde vel med det å gjøre.
Uansett, innen 4 dager har du han uansett her, og forhåpentligvis før :D

Spennende og bra at du blir satt igang i morgen. Lykke til ❤️

Jeg skulle møte 10, og ballong satt inn 14.30 :hilarious: ctg rundt 10 før det, det var litt travelt den dagen, så hadde vel med det å gjøre.
Uansett, innen 4 dager har du han uansett her, og forhåpentligvis før :D

Spennende og bra at du blir satt igang i morgen. Lykke til ❤️
Ja er det ikke typisk o_O Skal se der er fullt opp av fødende i morgen så jeg blir sendt hjem :arghh: Tusen takk ❤️

Ah, skjønner! Du slipper nok det nå skal du se! Krysser fingrene med deg:love7
Håper og ber til høyere makter om det! Heldigvis ser det veldig lovende ut mtp morkakas plassering og at baby faktisk er festet! Blir veldig spennende! Gruer meg til smertene da :arghh::angelic:

Lykke til! Snart er han her. :D

Håper og ber til høyere makter om det! Heldigvis ser det veldig lovende ut mtp morkakas plassering og at baby faktisk er festet! Blir veldig spennende! Gruer meg til smertene da :arghh::angelic:
Ja det går nok veldig fint denne gangen:) har du merket noe etter strippingen da? :woot:
Smertene er ikke noe å glede seg til nei:wtf: men hjelper å tenke at det faktisk går over med engang ungen er ute:D

Ja det går nok veldig fint denne gangen:) har du merket noe etter strippingen da? :woot:
Smertene er ikke noe å glede seg til nei:wtf: men hjelper å tenke at det faktisk går over med engang ungen er ute:D
Neei ikke annet enn litt murring nå og da, så veldig spent på hvor lang tid det tar med ballongen i morgen :nailbiting: Huff nei, men det er veldg verdt det etterpå ❤️

Neei ikke annet enn litt murring nå og da, så veldig spent på hvor lang tid det tar med ballongen i morgen :nailbiting: Huff nei, men det er veldg verdt det etterpå ❤️
Jaaaa:Heartbigred får håpe det modner litt da:happy: om du ikke er i fødsel før igangsettelsen i morgen! :D

Back
Topp