• Drømmen om lillebrøster •

Heldigvis allerede torsdag, så da blir det satt en dato for igangsetting! Håper det kan skje allerede da eller fredag :nailbiting:
Så bra! Da er det ihvertfall ikke så lenge til det.
Håper lillebror er her før helga

Åå, nå var det to uleste sider her med innlegg, så jeg var sikker på at det var noe på gang. Søren og :P Håper det er like før altså ❤️❤️

Tenk nå er han her snart!! Alle gode tanker og lykkeønskinger sendes din vei:wav

Så bra! Da er det ihvertfall ikke så lenge til det.
Håper lillebror er her før helga
Det håper virkelig jeg også! Kommer til å si jeg nekter å gå over helgen før igangsettelse iallefall, for nå er jeg helt kjørt.. :arghh:

Åå, nå var det to uleste sider her med innlegg, så jeg var sikker på at det var noe på gang. Søren og :p Håper det er like før altså ❤️❤️
Åååå som jeg skulle ønske det!! Ja nå er det veldig veldig nok :arghh:❤️

Masse lykke til! :D nå altså, nå er ventetiden snart over!! Tenk det! Og når du har han så er alt dette glemt:Heartblue

Masse lykke til! :D nå altså, nå er ventetiden snart over!! Tenk det! Og når du har han så er alt dette glemt:Heartblue
Ja takk og lov! Holder på å gå totalt på veggen nå og kommer til å få mentalt sammenbrudd om de mener jeg skal gå over helgen :arghh:

Han kommer snart. Det føles kanskje ikke sånn, men han kommer fakrisk veldig snart.

Han kommer snart. Det føles kanskje ikke sånn, men han kommer fakrisk veldig snart.
Ja nå er det bare litt over en uke til jeg MÅ settes igang, og å gå så lenge er helt fullstendig uaktuelt, så satser på de hører på meg og setter meg i gang enten idag eller i morgen! Skal bli meg en glede å få han på utsiden!

Du skal på kontroll i dag, ikke sant?

Du skal på kontroll i dag, ikke sant?
Ja om et par timer, så er spent på hva de finner ut! Fødselslegen sa iallefall at vi setter en sluttdato i dag, så jeg er rimelig spent :nailbiting: Kjipt jeg må dra alene denne gangen da, da sambo ikke hsr mulighet til å dra fra jobb (med mindre det blir fødsel såklart). Kommer til å få sammenbrudd der om de ikke setter meg i gang snarest!

Håper inderlig du får gode nyheter idag

40 + 6
Ny kontroll på sykehuset og nå har jeg virkelig fått livsgnisten tilbake! I morgen blir jeg nemlig igangsatt :D Hurra og glede på jord!

Men en ting som er litt kjipt med alle disse timene er at det nesten alltid er nye jordmødre! Det er så slitsomt å måtte forklare hele livshistorien sin gang på gang.. Heldigvis var fødselslegen som var der under fødselen til storebror og på forrige kontroll der!

Alt ser fortsatt fint ut med lillebror, og han var superaktiv under målingene :rolleyes: Jordmor prøvde på stripping også men hadde ikke sjans, så ville gyn prøve og han kom seg godt inn i livmorhalsen og fikk tøya 10 (!!) runder.. Fy så ubehagelig :rolleyes:

Åh nå er jeg bare så letta! Tenk, nå får vi møte lillebror enten i morgen eller lørdag ❤️ Lørdag er også opprinnelig termindato siden det er ivf, så disse 5 dagene jeg fikk i bonus på oul har ikke hjulpet stort o_O

40 + 6
Ny kontroll på sykehuset og nå har jeg virkelig fått livsgnisten tilbake! I morgen blir jeg nemlig igangsatt :D Hurra og glede på jord!

Men en ting som er litt kjipt med alle disse timene er at det nesten alltid er nye jordmødre! Det er så slitsomt å måtte forklare hele livshistorien sin gang på gang.. Heldigvis var fødselslegen som var der under fødselen til storebror og på forrige kontroll der!

Alt ser fortsatt fint ut med lillebror, og han var superaktiv under målingene :rolleyes: Jordmor prøvde på stripping også men hadde ikke sjans, så ville gyn prøve og han kom seg godt inn i livmorhalsen og fikk tøya 10 (!!) runder.. Fy så ubehagelig :rolleyes:

Åh nå er jeg bare så letta! Tenk, nå får vi møte lillebror enten i morgen eller lørdag ❤️ Lørdag er også opprinnelig termindato siden det er ivf, så disse 5 dagene jeg fikk i bonus på oul har ikke hjulpet stort o_O

Hurra meg rundt, nå er han snart her❤️ Masse lykke til!!!!

Men flotte nyheter at de fikk til å strippe og at du uansett blir satt igang imorgen!

masse lykke til! Kos deg ikveld

40 + 6

Yes altså!!! Endelig! Hurra x1000! Nå er han snart her! :woot: masse lykke til i morgen og med fødselen! :Heartbigred blir du satt i gang tidlig? :D

Back
Topp