40 + 3 (!!!)
Termindatoen er herved nådd og det er helt sykt! Aldri vært gravid så lenge før, og aldri vært så lei
Det er absolutt ingen tegn til noe som helst, så jeg tror seriøst han aldri kommer.. Har vært inne på tanken om innbilt svangerskap også, for kan ikke skjønne at dette noen gang skal ta slutt
Vi skal på ny sjekk eller et eller annet på sykehuset på torsdag, og bare det føles som en halv evighet til. Jeg er iallefall helt sikker på at han ikke har kommet til da..
Storebror går også rundt å spør daglig om lillebror har komt, og gang på gang må vi skuffe han stakkars
Ikke lett å være liten og skulle forstå dette her.. Går og kiker i vugga på stua titt og ofte for å sjekke om han plutselig er der, men der er det tomt hver gang. Håper gleden blir stor når vi endelig en dag kan fortelle at nå har han kommet
Nå er jeg bare helt på randen og klør etter å få dette overstått! Venta på dette i flere år, så å måtte vente et par uker til skulle ikke vært noe problem i den store sammenhengen, men at en liten dag kan vare så lenge er helt sykt! Kom nå lillebror, vi vil ikke vente mer