• Drømmen om lillebrøster •

Spent på hvert innlegg, du er jo absolutt dagsventende nå!

Takker :D Det håper virkelig jeg også, for nå er det på tide å komme ut! Håper virkelig på reprise av sist der alle plager forsvant så fort gutten var ute, for nå er jeg drittlei søvnløse netter pga plager og verk overalt :arghh:
Krysser fingrene :happy::happy:

Nå er du så næææære!!! Spent på timen din i morgen altså, masse masse lykke til :Heartred
Ja det er helt vilt! Termin om 5 små dager liksom :nailbiting: Det er jeg og! Livredd for å bare bli sendt hjem med beskjed om å komme tilbake på overtidskontroll :arghh:

Masse lykke til i morgen :-)

Ja det er helt vilt! Termin om 5 små dager liksom :nailbiting: Det er jeg og! Livredd for å bare bli sendt hjem med beskjed om å komme tilbake på overtidskontroll :arghh:

Skjønner det veldig godt altså, håper virkelig du møter forståelse og hvertfall ikke må gå helt til overtidskontroll! Lykke til :Heartred

Lykke til!

Takker for alle lykkeønskninger ❤️ Som forventet ble det ingen igangsetting, da alt ser irriterende fint ut.. Ny time om en evig lang uke, så det var skikkelig nedtur å dra derifra :(

Fikk tilbud om stripping da, som jeg såklart takka ja til, men hun nådde desverre ikke livmorhalsen da den lå for langt bakover. Hun kunne likevel kjenne at den var noen cm, men var myk, så veldig lite tegn til modning.. Nå er jeg bare så dritt lei og kan ikke gjøre en dritt med det :arghh:

Takker for alle lykkeønskninger ❤️ Som forventet ble det ingen igangsetting, da alt ser irriterende fint ut.. Ny time om en evig lang uke, så det var skikkelig nedtur å dra derifra :(

Fikk tilbud om stripping da, som jeg såklart takka ja til, men hun nådde desverre ikke livmorhalsen da den lå for langt bakover. Hun kunne likevel kjenne at den var noen cm, men var myk, så veldig lite tegn til modning.. Nå er jeg bare så dritt lei og kan ikke gjøre en dritt med det :arghh:

Håper det starter av seg selv lenge før den timen.

Skjønner det var kjedelig å måtte gå uten en plan så sliten og lei som du er nå.
Ikke slit deg ut på kjerringråd.
Høres ut som kroppen trenger litt mer tid til å modnes.
Pleier funke å legge planer som ikke er så enkelt etter fødsel, noe for deg selv eller sånn.. murphys lov..

Så kjedelig det ikke ble som du håpet! Men husk at vannet mitt gikk, selv om det ikke var tegn på modning:Heartred håper det skjer noe snart! Hold ut:Heartred

Skjønner det var kjedelig å måtte gå uten en plan så sliten og lei som du er nå.
Ikke slit deg ut på kjerringråd.
Høres ut som kroppen trenger litt mer tid til å modnes.
Pleier funke å legge planer som ikke er så enkelt etter fødsel, noe for deg selv eller sånn.. murphys lov..
Ja nå var jeg veldig klar for fødsel, men nå føles det ut som om det aldri kommer til å skje.. Hehe ja får legge massevis av planer fremover og håpe det skjer av seg selv (helst i går).

Back
Topp