Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I wish! Ligger som en hval på sofaen og bare venter i det uendelige om dagen Veldig spent på torsdagens time på sykehuset!Sjekker innom om ikke det blir fødsel snart!
Ja nå kan det skje når som helst! Håper det veldig snart setter i gangSpent på hvert innlegg, du er jo absolutt dagsventende nå!
Krysser fingreneTakker Det håper virkelig jeg også, for nå er det på tide å komme ut! Håper virkelig på reprise av sist der alle plager forsvant så fort gutten var ute, for nå er jeg drittlei søvnløse netter pga plager og verk overalt
Ja det er helt vilt! Termin om 5 små dager liksom Det er jeg og! Livredd for å bare bli sendt hjem med beskjed om å komme tilbake på overtidskontrollNå er du så næææære!!! Spent på timen din i morgen altså, masse masse lykke til
Ja det er helt vilt! Termin om 5 små dager liksom Det er jeg og! Livredd for å bare bli sendt hjem med beskjed om å komme tilbake på overtidskontroll
Takker for alle lykkeønskninger Som forventet ble det ingen igangsetting, da alt ser irriterende fint ut.. Ny time om en evig lang uke, så det var skikkelig nedtur å dra derifra
Fikk tilbud om stripping da, som jeg såklart takka ja til, men hun nådde desverre ikke livmorhalsen da den lå for langt bakover. Hun kunne likevel kjenne at den var noen cm, men var myk, så veldig lite tegn til modning.. Nå er jeg bare så dritt lei og kan ikke gjøre en dritt med det
Blæ ja! Skikkelig nedtur å dra derifra uten en plan.. Alt som heter kjerringråd skal iallefall prøves nå!Håper det starter av seg selv lenge før den timen.
Takker for alle lykkeønskninger Som forventet ble det ingen igangsetting, da alt ser irriterende fint ut.. Ny time om en evig lang uke, så det var skikkelig nedtur å dra derifra
Fikk tilbud om stripping da, som jeg såklart takka ja til, men hun nådde desverre ikke livmorhalsen da den lå for langt bakover. Hun kunne likevel kjenne at den var noen cm, men var myk, så veldig lite tegn til modning.. Nå er jeg bare så dritt lei og kan ikke gjøre en dritt med det
Ja nå var jeg veldig klar for fødsel, men nå føles det ut som om det aldri kommer til å skje.. Hehe ja får legge massevis av planer fremover og håpe det skjer av seg selv (helst i går).Skjønner det var kjedelig å måtte gå uten en plan så sliten og lei som du er nå.
Ikke slit deg ut på kjerringråd.
Høres ut som kroppen trenger litt mer tid til å modnes.
Pleier funke å legge planer som ikke er så enkelt etter fødsel, noe for deg selv eller sånn.. murphys lov..