• Drømmen om lillebrøster •

Så bra! Godt det blir fort ferdig!:happy: Hvordan er formen i dag? :Heartred
Merkelig nok frisk som en fisk i dag, så han holder jo på å gå på veggene stakkars fordi han kjeder seg allerede, flaks det er to uker juleferie liksom :hilarious:

37 + 0
Lillebror er ikke lenger prematur om han skulle finne på å komme :) Jeg er rimelig klar for å få tilbake kroppen min nå og å få han på utsiden, vi må bare komme oss over nyttår først :rolleyes:

i dag har jeg vært hos jordmor også, siden jeg måtte utsette gårsdagens time til i dag pga storebror. Alt er fortsatt fint i magehuset, blodtrykket er normalt og han ligger med hodet ned. Det var ikke festa da, men det var det ikke med storebror heller. Heldigvis har han flytta seg litt lenger ned i bekkenet så det ikke er så stort press oppover lenger.

Fikk ny time til kontroll 30. desember, da er jeg 38+3, samme dag som storebror ble født :wideyed: Fikk også streng beskjed om å ha veldig lav terskel for å ringe føden om jeg skulle kjenne på noe i mellomtiden, for alle symptomene på svangerskapsforgiftning kom ganske brått med storebror.

Hun spurte også hva jeg tenkte om overtid, og det er jo noe jeg virkelig ikke orker tanken på en gang pga alle plager, og til min store glede sa hun at hun gjerne kan henvise meg til igangsettelse litt før termin, så jeg slipper å gå sånn her så lenge! Glede på jord altså! Det betyr at vi har lillebror her om under en mnd :wideyed:❤️

Så bra! Da trenger du ikke å være redd for overtid iallefall. :) Nærmer seg veldig nå. :Heartred

Så bra! Da trenger du ikke å være redd for overtid iallefall. :) Nærmer seg veldig nå. :Heartred
Nei heldigvis! Var ingenting i veien for at hun kunne ordne det, så bare det letter 10 kg fra skuldrene! Sykt å tenke på at han er her om en tre ukers tid da :wideyed: Når blir man klar for baby igjen liksom? :hilarious::rolleyes:

37 + 0
Lillebror er ikke lenger prematur om han skulle finne på å komme :) Jeg er rimelig klar for å få tilbake kroppen min nå og å få han på utsiden, vi må bare komme oss over nyttår først :rolleyes:

i dag har jeg vært hos jordmor også, siden jeg måtte utsette gårsdagens time til i dag pga storebror. Alt er fortsatt fint i magehuset, blodtrykket er normalt og han ligger med hodet ned. Det var ikke festa da, men det var det ikke med storebror heller. Heldigvis har han flytta seg litt lenger ned i bekkenet så det ikke er så stort press oppover lenger.

Fikk ny time til kontroll 30. desember, da er jeg 38+3, samme dag som storebror ble født :wideyed: Fikk også streng beskjed om å ha veldig lav terskel for å ringe føden om jeg skulle kjenne på noe i mellomtiden, for alle symptomene på svangerskapsforgiftning kom ganske brått med storebror.

Hun spurte også hva jeg tenkte om overtid, og det er jo noe jeg virkelig ikke orker tanken på en gang pga alle plager, og til min store glede sa hun at hun gjerne kan henvise meg til igangsettelse litt før termin, så jeg slipper å gå sånn her så lenge! Glede på jord altså! Det betyr at vi har lillebror her om under en mnd :wideyed:❤️

Åh så utrolig heldig du var da!:love7 Nå er han snart her:D

Åh så utrolig heldig du var da!:love7 Nå er han snart her:D
Ja det var virkelig en lettelse! Veldig snart! Om en tre ukers tid er han her, og det er helt merkelig å tenke på :oops::angelic:❤️

Selvom tiden har sneglet seg avgårde har disse svangerskapene våre rast forbi! Er du klar? :nailbiting::rolleyes:

Gode nyheter fra JM da!
Satser på alt går fint i jula og lillebror kommer tidlig i januar

J
Ja det var virkelig en lettelse! Veldig snart! Om en tre ukers tid er han her, og det er helt merkelig å tenke på :oops::angelic:❤️

Selvom tiden har sneglet seg avgårde har disse svangerskapene våre rast forbi! Er du klar? :nailbiting::rolleyes:
Jaa tenk det!! Det som du har ventet på såå lenge! :D
Ja sant! Tiden har stått stille i blandt, men synes ikke det er lenge siden jeg var til innsett jeg!:D jeg er så klar som jeg får blitt tror jeg! Var aldri så klar sist, som jeg husker.. Selv om jeg blir litt nervøs når jeg får småvondt og tenker "wow, skjer det Nå??" :hilarious: er du klar? :D

Gode nyheter fra JM da!
Satser på alt går fint i jula og lillebror kommer tidlig i januar
Virkelig! Det gjorde det plutselig litt enklere å leve med det siste ukene, veldig godt å vite det snart har en ende :) Lillebror er veldig velkommen så lenge det bikker januar ❤️

38 + 0
Nå begynner der for alvor å nærme seg termin! Som tiden flyr :wideyed: Det er helt absurd å tenke på at storebror var født om bare tre små dager, føler meg ikke klar for det nå :hilarious: Krysser fingrene for at han holder seg inne til over nyttår!

Ellers er alt med det samme. Formen er laber, alt gjør vondt og jeg har null energi.. Gleder meg veldig til å få tilbake kroppen min! Det er også noe helt annet å våkne på natten for å amme, enn å våkne for å tisse, av smerter eller halsbrann..

Alt er iallefall klart nå, og det eneste som gjenstår er å ta ned senga og vugga fra loftet, men det blir ikke før julepynten skal opp igjen. Skulle det skje noe før den tid er det heller ikke krise siden det er fort gjort :) Storebror begynner også å bli utålmodig nå og spør mye etter lillebror, så heldigvis er det ikke lenge igjen nå ❤️

38+0 - når skjedde dette ??? :blackeye: måtte scrolle meg gjennom noen sider nå, og så godt at JM henviser for igangsettelse. Det blir nok bra. Når har du time ?:angelic:
Helt enig, mtp å amme enn å våkne for å tisse,halsbrann,bekken osv.. :bored:

38+0 - når skjedde dette ??? :blackeye: måtte scrolle meg gjennom noen sider nå, og så godt at JM henviser for igangsettelse. Det blir nok bra. Når har du time ?:angelic:
Helt enig, mtp å amme enn å våkne for å tisse,halsbrann,bekken osv.. :bored:
Nei du kan så si! Sykt at det har gått så fort :wideyed: Ja det blir bra! Skal til jordmor igjen på mandag, så får nok vite mer da :nailbiting: Ja det er noe helt annet! Null stress å våkne for amming!

Sykt å tenke på at jeg på denne dagen i svangerskapet med storebror ble lagt inn pga skyhøyt blodtrykk, og igangsatt i morgen! Det ser ut til at dette svangerskapet blir lenger gitt, men bare det bikker 1. januar er han hjertelig velkommen, for nå er jeg passe lei :rolleyes:❤️

Tvitvi for at du får tippe nyttår før fødswl

39 + 0
Ny time hos jordmor i dag og alt ser fortsatt fint ut. Blodtrykket er innafor, ingen protein i urinen og hevelsene er heldigvis ikke noe verre til tross for jul og mye salt mat. Har gått opp 20 kg da, det er ikke så gøy :arghh::hilarious:

Baby har det superfint, men mammaen er passe sliten nå! Hadde meg en mental breakdown i går da jeg bare fikk helt nok av en mann som var ute på alle slags ærender, jeg alene hjemme med 3åringen, skulle rydde ut julen og rydde hus helt alene.. Jeg rydda, guttungen rota, jeg klikka og var bare en helt elendig mor, helt til det sa stopp og jeg bare fikk nok av all kjefting og satt på gulvet og gråt.. Heldigvis var alt litt bedre etterpå, måtte nok bare få det ut, for fy så sliten jeg er nå!

Heldigvis har vi time på sykehuset neste torsdag, der det forhåpentligvis blir tatt en sjekk og planlagt igangsetting. Håper det kan skje allerede da, for nå er jeg veldig ferdig med dette svangerskapet kjenner jeg og vil bare få han ut og bli kjent med han ❤️

Alt er helt klappet og klart her hjemme, fødebagen er pakket og bilstolen har komt ut i bilen. Det gjenstår bare å bli mentalt klar, men det tror jeg ikke jeg blir ever :hilarious:

Gratulerer med 39 uker.
Skjønner godt det toppa seg for deg og at kroppen er ferdig nå. Godt alt står bra til sånn fra JM standpunkt. Lykke til med siste innspurt

Gratulerer med 39uker ♡♡

Forstår godt at du er sliten. Håper mannen tar mer ansvar hjemme fremover, slik at du får hvile deg litt og få spart opp krefter ♡♡

Gratulerer med 39 uker.
Skjønner godt det toppa seg for deg og at kroppen er ferdig nå. Godt alt står bra til sånn fra JM standpunkt. Lykke til med siste innspurt
Tusen takk ❤️
Ja nå er jeg helt på felgen kjenner jeg, men har fått slappa av litt nå i helgen da storebror er på overnatting hos tanta si og mannen jobber :) Takk for det! Sykt å tenke på at det virkelig er siste innspurt!

Gratulerer med 39uker ♡♡

Forstår godt at du er sliten. Håper mannen tar mer ansvar hjemme fremover, slik at du får hvile deg litt og få spart opp krefter ♡♡
Tusen takk ❤️
Ja nå er jeg ganske så ferdig kjenner jeg. Litt ekstra fordi jeg på denne tiden med storebror hadde kommet hjem fra sykehuset tror jeg :rolleyes: Ja han har ikke noe valg! Heldigvis skal storebror i bhg igjen i morgen og mannen har fri hele uka, så han får ta seg av både gutten og huset denne uka har jeg bestemt :shy:

Back
Topp