Merkelig nok frisk som en fisk i dag, så han holder jo på å gå på veggene stakkars fordi han kjeder seg allerede, flaks det er to uker juleferie liksomSå bra! Godt det blir fort ferdig! Hvordan er formen i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig nok frisk som en fisk i dag, så han holder jo på å gå på veggene stakkars fordi han kjeder seg allerede, flaks det er to uker juleferie liksomSå bra! Godt det blir fort ferdig! Hvordan er formen i dag?
Nei heldigvis! Var ingenting i veien for at hun kunne ordne det, så bare det letter 10 kg fra skuldrene! Sykt å tenke på at han er her om en tre ukers tid da Når blir man klar for baby igjen liksom?Så bra! Da trenger du ikke å være redd for overtid iallefall. Nærmer seg veldig nå.
37 + 0
Lillebror er ikke lenger prematur om han skulle finne på å komme Jeg er rimelig klar for å få tilbake kroppen min nå og å få han på utsiden, vi må bare komme oss over nyttår først
i dag har jeg vært hos jordmor også, siden jeg måtte utsette gårsdagens time til i dag pga storebror. Alt er fortsatt fint i magehuset, blodtrykket er normalt og han ligger med hodet ned. Det var ikke festa da, men det var det ikke med storebror heller. Heldigvis har han flytta seg litt lenger ned i bekkenet så det ikke er så stort press oppover lenger.
Fikk ny time til kontroll 30. desember, da er jeg 38+3, samme dag som storebror ble født Fikk også streng beskjed om å ha veldig lav terskel for å ringe føden om jeg skulle kjenne på noe i mellomtiden, for alle symptomene på svangerskapsforgiftning kom ganske brått med storebror.
Hun spurte også hva jeg tenkte om overtid, og det er jo noe jeg virkelig ikke orker tanken på en gang pga alle plager, og til min store glede sa hun at hun gjerne kan henvise meg til igangsettelse litt før termin, så jeg slipper å gå sånn her så lenge! Glede på jord altså! Det betyr at vi har lillebror her om under en mnd
Ja det var virkelig en lettelse! Veldig snart! Om en tre ukers tid er han her, og det er helt merkelig å tenke påÅh så utrolig heldig du var da! Nå er han snart her
Jaa tenk det!! Det som du har ventet på såå lenge!Ja det var virkelig en lettelse! Veldig snart! Om en tre ukers tid er han her, og det er helt merkelig å tenke på
Selvom tiden har sneglet seg avgårde har disse svangerskapene våre rast forbi! Er du klar?
Virkelig! Det gjorde det plutselig litt enklere å leve med det siste ukene, veldig godt å vite det snart har en ende Lillebror er veldig velkommen så lenge det bikker januarGode nyheter fra JM da!
Satser på alt går fint i jula og lillebror kommer tidlig i januar
Nei du kan så si! Sykt at det har gått så fort Ja det blir bra! Skal til jordmor igjen på mandag, så får nok vite mer da Ja det er noe helt annet! Null stress å våkne for amming!38+0 - når skjedde dette ??? måtte scrolle meg gjennom noen sider nå, og så godt at JM henviser for igangsettelse. Det blir nok bra. Når har du time ?
Helt enig, mtp å amme enn å våkne for å tisse,halsbrann,bekken osv..
Det krysser jeg alt jeg eier og har forTvitvi for at du får tippe nyttår før fødswl
Tusen takkGratulerer med 39 uker.
Skjønner godt det toppa seg for deg og at kroppen er ferdig nå. Godt alt står bra til sånn fra JM standpunkt. Lykke til med siste innspurt
Tusen takkGratulerer med 39uker ♡♡
Forstår godt at du er sliten. Håper mannen tar mer ansvar hjemme fremover, slik at du får hvile deg litt og få spart opp krefter ♡♡