• Drømmen om lillebrøster •

Tusen takk ❤️
Ja nå er jeg ganske så ferdig kjenner jeg. Litt ekstra fordi jeg på denne tiden med storebror hadde kommet hjem fra sykehuset tror jeg :rolleyes: Ja han har ikke noe valg! Heldigvis skal storebror i bhg igjen i morgen og mannen har fri hele uka, så han får ta seg av både gutten og huset denne uka har jeg bestemt :shy:

Flink jente ;) ❤️

Det er så rart dette her, jeg har jo hatt en lang lang liste med ting som skulle vært ordna hengende over meg i flere mnd nå, og nå er absolutt alt gjort! Det er ingen verdens ting som gjenstår, og jeg kjeder meg :hilarious:

Mannen er i garasjen og vasker vognunderstell og jeg har rydda hus igjen (selvom her ikke er noe å rydde), så her er altså strøkent nå til en hver tid og jeg vet liksom ikke hva jeg skal ta meg til! Komme da lillebror, så jeg kan ha det litt hektisk igjen :hilarious:❤️

Haha
Bare nyt å kjede deg da. Det er så kort tid du har muligheten før det er fullt kjør

håper formen er ok

Bare å komme hit litt, her er det ikke shinet. :hilarious: Var ganske greit i går formiddag, men så hadde vi middagsgjester. :laughing002 Og idag har jeg vært alene med baby og storebror. :p

Spennende om ikke din lille snart melder sin ankomst! Du blir senest satt igang på termin?

Haha
Bare nyt å kjede deg da. Det er så kort tid du har muligheten før det er fullt kjør

håper formen er ok
Haha ja det er jo helt rart, kan ikke huske å ha kjeda meg på flere år :hilarious: Prøver å nyte, men klarer ikke å få ro i sjela :hilarious: Formen er ganske grei, sover fortsatt ikke om natta og har vondt over alt, men har på en eller annen merkelig måte nesten blitt litt vandt til det.. Hendene mine har sovna bare av å skrive dette liksom :shifty:

Bare å komme hit litt, her er det ikke shinet. :hilarious: Var ganske greit i går formiddag, men så hadde vi middagsgjester. :laughing002 Og idag har jeg vært alene med baby og storebror. :p

Spennende om ikke din lille snart melder sin ankomst! Du blir senest satt igang på termin?
Haha, kommer :D Ja du skal se jeg syter og klager igjen snart over å ikke rekke over noe som helst :hilarious:

Veldig spennende! Jeg skal på sykehuset på torsdag, uten å egentlig vite helt hva jeg skal der, men jordmor har iallefall skrevet i henvisningen at jeg ikke vil gå overtid og en hel avhandling om plager og det som skjedde sist, så jeg krysser fingrene for igangsetting enten torsdag eller fredag :nailbiting:

Her ser det ikke ut! Tror all grusen vi har på bakken ute her er inne i huset :hilarious:
Godt å ha alt klart om lillebror plutselig kommer også da:D

Her ser det ikke ut! Tror all grusen vi har på bakken ute her er inne i huset :hilarious:
Godt å ha alt klart om lillebror plutselig kommer også da:D
Haha ja det blir nok andre boller her også så snart vi er hjemme igjen med lillebror :hilarious: Det er det! Må bare prøve å bruke den siste tiden nå på å slappe av, men det er enklere sagt enn gjort :rolleyes:

Haha ja det blir nok andre boller her også så snart vi er hjemme igjen med lillebror :hilarious: Det er det! Må bare prøve å bruke den siste tiden nå på å slappe av, men det er enklere sagt enn gjort :rolleyes:

Ja det er sant, jeg hadde litt for mye energi siste ukene jeg også:hilarious:

Ja det er sant, jeg hadde litt for mye energi siste ukene jeg også:hilarious:
Ja det er jo nesten slitsomt :hilarious: Har vært helt tappa nå i månedsvis, men siste ukene har jeg vært en rakett og full i energi! Til og med bekkenet spiller på lag så skjønner ingenting :hilarious:

Ja det er jo nesten slitsomt :hilarious: Har vært helt tappa nå i månedsvis, men siste ukene har jeg vært en rakett og full i energi! Til og med bekkenet spiller på lag så skjønner ingenting :hilarious:

Da er nok lillebror godt festet ned i bekkenet, det jeg fikk beskjed om hvertfall :D

Gratulerer med 39 uker tøffing xsmile5

Håper du får dato for igangsetting på torsdag. Godt å høre du har litt energi på tross av fryktelig mye unødvendige komplikasjoner da :shy:
Håper det forsvinner så snart du er ferdig med fødsel.:happy:

Det er meget mulig! Han ligger iallefall og trykker nedover hele tiden så håper han baner vei :D
Det gjør han nok:D masse lykke til på torsdag! Nå er du snart i mål! Og det er sååå innmari deilig at det kan ikke beskrives! Bare gled deg:D her er det kos, kos og bare kos hele døgnet!:Heartred

Gratulerer med 39 uker tøffing xsmile5

Håper du får dato for igangsetting på torsdag. Godt å høre du har litt energi på tross av fryktelig mye unødvendige komplikasjoner da :shy:
Håper det forsvinner så snart du er ferdig med fødsel.:happy:
Takker :D Det håper virkelig jeg også, for nå er det på tide å komme ut! Håper virkelig på reprise av sist der alle plager forsvant så fort gutten var ute, for nå er jeg drittlei søvnløse netter pga plager og verk overalt :arghh:

Det gjør han nok:D masse lykke til på torsdag! Nå er du snart i mål! Og det er sååå innmari deilig at det kan ikke beskrives! Bare gled deg:D her er det kos, kos og bare kos hele døgnet!:Heartred
Tusen takk ❤️ Ja det er så surrealistisk! Kan ikke skjønne at vi snart har baby liksom.. Gleder meg veldig ❤️❤️

Sjekker innom om ikke det blir fødsel snart!

Back
Topp