• Drømmen om lillebrøster •

Så kjedelig det ikke ble som du håpet! Men husk at vannet mitt gikk, selv om det ikke var tegn på modning:Heartred håper det skjer noe snart! Hold ut:Heartred
Håper det samme skjer her! Sykt hvor optimistisk jeg har vært, for så å bare ikke se enden på dette! Det er maks to uker igjen, men det føles ut som jeg kommer til å være gravid for evig og alltid :arghh:

Så kjedelig at det ikke ble som du hadde tenkt i dag.. Godt at alt er bra såklart, men skjønner SÅ godt at du er sliten nå! Håper det starter av seg selv innen uka har gått, det hadde jo vært topp om det starta naturlig også når det først ble sånn. Ta godt vare på deg selv disse dagene hvertfall, snaaart er du i mål :Heartred:Heartred

Håper det samme skjer her! Sykt hvor optimistisk jeg har vært, for så å bare ikke se enden på dette! Det er maks to uker igjen, men det føles ut som jeg kommer til å være gravid for evig og alltid :arghh:

Huff føler såå med deg! Den følelsen du har der er så vond altså! Hadde det akkurat sånn selv og så ingen utvei. Men plutselig kan det skje og snart er du i mål:Heartred

Kjenner meg godt igjen jeg og!

Så kjedelig at det ikke ble som du hadde tenkt i dag.. Godt at alt er bra såklart, men skjønner SÅ godt at du er sliten nå! Håper det starter av seg selv innen uka har gått, det hadde jo vært topp om det starta naturlig også når det først ble sånn. Ta godt vare på deg selv disse dagene hvertfall, snaaart er du i mål :Heartred:Heartred
Ja det var en nedtur, men ante meg at det måtte bli sånn da jeg ikke har «grunn» nok til å bli satt i gang denne gangen annet enn at jeg er sliten og lei.. Det hadde vært veldig fint! Greit å slippe å være på sykehuset også under hele forløpet, og ikke minst få muligheten til å bruke badekaret. Det får man ikke når man er igangsatt :shy: Jaaa, snart så snart, det bare føles ikke sånn :arghh:❤️

Huff føler såå med deg! Den følelsen du har der er så vond altså! Hadde det akkurat sånn selv og så ingen utvei. Men plutselig kan det skje og snart er du i mål:Heartred
Ja det er skikkelig dritt, spesielt når man ikke kan gjøre noe som helst med det :arghh: Gleder meg så inderlig til det! ❤️

Vil prøve å muntre deg litt. Hadde en veldig god støttespiller i ei erfaren JM som jeg snakket med gjennom hele svangerskapet. På slutten når jeg var skikkelig lei snakket jeg også med hun, og hun var veldig tydelig på at det er best om det starter naturlig og at igangsetting er psykisk tungt. Det så jeg med egne øyne også da jeg var på barsel. Hold ut, når han er født vil du tenke at den ventetiden du har nå var piece of cake!

Vil prøve å muntre deg litt. Hadde en veldig god støttespiller i ei erfaren JM som jeg snakket med gjennom hele svangerskapet. På slutten når jeg var skikkelig lei snakket jeg også med hun, og hun var veldig tydelig på at det er best om det starter naturlig og at igangsetting er psykisk tungt. Det så jeg med egne øyne også da jeg var på barsel. Hold ut, når han er født vil du tenke at den ventetiden du har nå var piece of cake!
Jeg tror det som er mest demotiverende er at storebror ble født 2 uker før termin, og vi allerede var hjemme igjen på denne tiden med han, men da ble jeg jo også satt i gang pga svangerskapsforgiftning, så jeg har jo på en måte ikke noe sammenligningsgrunnlag :arghh:

Akkurat det samme sa fødselslegen vi snakka med i går, og han er superflink (han som var der under hele forløpet med storebror). Han mente også det er 85% sjanse for å få føde normalt denne gangen, og absolutt alt så fint ut på ultralyden, så han ville virkelig anbefale meg å vente litt for å se om det kan starte av seg selv. Skjer ikke det får vi uansett en dato for igangsetting neste torsdag, det føles bare så uendelig lenge til :arghh: I tillegg var det superkjipt at strippingen ikke var vellykket da jeg ikke er moden og hun ikke fikk tak i tappen, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.. Lettere sagt enn gjort :rolleyes:

Sender deg en klem! Skjønner godt du er lei og sliten nå. :Heartred Håper kroppen snart får gang på noe mer modning.

Sender deg en klem! Skjønner godt du er lei og sliten nå. :Heartred Håper kroppen snart får gang på noe mer modning.
Takker ❤️ Det håper virkelig jeg også! Kjent på en del mensmurringer siste tiden, så håper det betyr at det skjer noe snart!

God klem til deg! Hold ut ❤️❤️

Taakk ❤️ Har jo ikke gått over termin enda så har vel ikke lov å klage heeelt enda, men pokker heller, jeg er lei :arghh::rolleyes::hilarious:
Fullt forståelig og helt lov! ❤️

Man skulle tro et par dager/uker til i den store sammenhengen etter alle disse årene ikke hadde noe å si, men DET har de virkelig :hilarious: En dag føles som et år! :bored::arghh::angelic:
Det er helt merkelig det der. Den siste tiden av et svangerskap føles som et halvt år! :P Man er jo bare så utrolig drittlei. Så du har min dypeste medfølelse ❤️

Skjønner godt du er lei!

Selv om jeg helst ville ha januarbaby, skal jeg ikke legge skjul på at det var godt å få han ut før termin. Søvnmangel pga amming og baby som trenger kos er bare småtteri ifh til endel svangerskapsplager altså. Er mye mindre trøtt og sliten nå!

Du er uansett snart i mål, selv om det virker evig lenge til!

Spennende ☆☆☆☆

Det er helt merkelig det der. Den siste tiden av et svangerskap føles som et halvt år! :p Man er jo bare så utrolig drittlei. Så du har min dypeste medfølelse ❤️
Forstå det den som kan :hilarious: Heldigvis er han 100% garantert her om 2 (evig lange) uker :rolleyes:❤️

Back
Topp