• Drømmen om lillebrøster •

Huff da! Ikke rart du plagdes med svie!
Håper et går fort over! Hatt nyrebekkenbetennelse noen ganger, men aldri med nyfødt!
Huff
Det må ha vært ekkelt for dere alle!
Masse god bedring, godt ambulansen har tatt godt vare på dere!
Jeg har aldri hatt uvi heller, så jeg synes virkelig synd i alle som plages med det til vanlig! Tusen takk ❤️
 
Bare sånn for å toppe det hele viser det seg at jeg har rester i livmor også så nå blir det narkose og utskraping i morgen :arghh: Jeg blir så matt..
 
Bare sånn for å toppe det hele viser det seg at jeg har rester i livmor også så nå blir det narkose og utskraping i morgen :arghh: Jeg blir så matt..
Huff da.

Men da tenker jeg det blir lettere å være degnpr du har fått ut restene og fått orden på uvi og det rusket der. Altså, herfra går det bare oppover!
 
Huffda, det var litt mye action. God bedring, som nevnt over her, nå går det bare oppover!
 
Ånei for et styr, dette var ikke gøy å lese! Veldig godt at du får god hjelp nå til både det ene og det andre, men skulle selvfølgelig ønske du slapp midt oppi nybakt mamma-fasen.. håper du blir frisk fort som bare det og at barna holder seg friske også! Stor god klem til deg :Heartred
 
Huff da.

Men da tenker jeg det blir lettere å være degnpr du har fått ut restene og fått orden på uvi og det rusket der. Altså, herfra går det bare oppover!
Huffda, det var litt mye action. God bedring, som nevnt over her, nå går det bare oppover!
Ånei for et styr, dette var ikke gøy å lese! Veldig godt at du får god hjelp nå til både det ene og det andre, men skulle selvfølgelig ønske du slapp midt oppi nybakt mamma-fasen.. håper du blir frisk fort som bare det og at barna holder seg friske også! Stor god klem til deg :Heartred
Ja dette var ikke helt med i planene, men heldigvis får jeg bukt med det nå så får vi håpe jeg blir frisk som en fisk raskt og vi endelig kan nyte babybobla til det fulle ❤️
 
Ånei, stakkars deg! For en uflaks :( Du fikk rett og slett feberkramper? Hørtes dramatisk ut. Håper du kommer deg kjapt etter dette og kan begynne å nyte barseltiden ❤️ Masse god bedring!
 
Ånei, stakkars deg! For en uflaks :( Du fikk rett og slett feberkramper? Hørtes dramatisk ut. Håper du kommer deg kjapt etter dette og kan begynne å nyte barseltiden ❤️ Masse god bedring!
Ja eller heftige frostrier som de kalte det. Sykt å miste totalt kontroll over både kropp og pust, men det er jo ikke så rart når tempen gikk fra normal til over 41 på 15 min eller noe sånt :eek: Vi får krysse fingrene for det! Tusen takk ❤️❤️
 
Oisann! At ikke alt kan gå på skinner for en gangs skyld altså. Stakkars deg og alt du må gjennom! Håper du blir raskt bedre nå og får dra hjem å nyte babytiden ❤️❤️
 
Oisann! At ikke alt kan gå på skinner for en gangs skyld altså. Stakkars deg og alt du må gjennom! Håper du blir raskt bedre nå og får dra hjem å nyte babytiden ❤️❤️
Nei det går nok ikke an her dessverre :wacky: Nå er utskrapingen gjennomført og jeg får massevis av antibiotika, så håper det tar knekken på det så vi får kommet oss hjem og virkelig begynne det nye livet som en familie på 4 ❤️
 
Uff og uff, dette var ikke hyggelig lesing! Hverken det ene eller det andre! Godt du kom deg på sykehuset og får hjelp, slik at du snart er på bena igjen og kan nyte barsel- og permisjonstiden til det fulle❤️❤️ God bedrings-klem❤️
 
Uff og uff, dette var ikke hyggelig lesing! Hverken det ene eller det andre! Godt du kom deg på sykehuset og får hjelp, slik at du snart er på bena igjen og kan nyte barsel- og permisjonstiden til det fulle❤️❤️ God bedrings-klem❤️
Ja nå ser det heldigvis ut som om alt er under kontroll, og bare flaks de fant ut de ville sjekke etter rester, for de hadde egentlig ingen mistanker om det, og jeg har ikke hatt noen symptomer så er glad de sjekker alt når de først holder på :) Tusen hjertelig! Er veldig klar for å starte den nye hverdagen nå med formen på topp ❤️
 
Da får vi endelig reise hjem! Herrefred for en befrielse :D Det har vært noen heftige døgn med kraftig uvi, nyrebekkenbetennelse, barselfeber og betennelse og morkakerester i livmor.. Altså, er det mulig? Anbefaler virkelig ikke å gå i fra normal temp til over 41 på 15 minutter :rolleyes:

Jeg er fortsatt ikke helt 100% men jeg er sikker på jeg kommer til å føle meg MYE bedre bare av å komme meg hjem og få tatt en dusj!! Bare tanken på å dusje her gjør meg kvalm :hilarious: Men ja, halleluja og glede på jord! Nå skal resten gå på skinner for nå makter jeg ikke mer styr!
 
Kjære vene! Hva du har vært igjennom!:wideyed: Godt å høre at du har kommet deg hjem i hvert fall. Håper en god dusj og sofatid har gjort deg litt bedre, og at formen kan bli rask fort❤️
 
Så godt du har fått dra hjem! Nå må det vel bli roligere tider altså!
 
Kjære vene! Hva du har vært igjennom!:wideyed: Godt å høre at du har kommet deg hjem i hvert fall. Håper en god dusj og sofatid har gjort deg litt bedre, og at formen kan bli rask fort❤️
Ja dette var virkelig ikke etter planen, men jeg er veldig glad vi bor så nærme sykehuset og at man får så god hjelp ❤️ Det har virkelig gjort underverker! Om ikke så mye for formen, så er psyken mye bedre :rolleyes:
 
Så godt du har fått dra hjem! Nå må det vel bli roligere tider altså!
Ja nå må det vel holde! Veldig klar for å få lande nå og bare komme seg inn i nye rutiner og ikke minst få kost oss litt ❤️
 
Ja dette var virkelig ikke etter planen, men jeg er veldig glad vi bor så nærme sykehuset og at man får så god hjelp ❤️ Det har virkelig gjort underverker! Om ikke så mye for formen, så er psyken mye bedre :rolleyes:
Ja, vet du! En kan si hva en vil, men jaggu er jeg glad for at vi har det helsesystemet vi har. Selv om det noen ganger virker helt håpløst! Men godt å høre at psyken er bedre i hvert fall❤️
 
Ja, vet du! En kan si hva en vil, men jaggu er jeg glad for at vi har det helsesystemet vi har. Selv om det noen ganger virker helt håpløst! Men godt å høre at psyken er bedre i hvert fall❤️
Virkelig! Ja alt kom seg noen hakk av å få sove i sin egen seng og sitte i sin egen sofa :rolleyes:
 
Back
Topp