Jaja mine damer, så har jeg prøvd en tur i ambulansen også! Har jo hatt problemer med å gå på do å tisse siste dagene, men planen var å ringe legen i dag. Prøvde iherdig å få sove i natt, men med så spreng i blæra hadde jeg ikke sjans. Gikk på do igjen (for ørtende gang) men bare noen få dråper kom og jeg følte meg kald og uggen.
Hoppet opp i senga igjen og begynte å fryse som en gris! Endte med kramper og null kontroll over verken kropp eller pust, så vekket sambo og ba han hente termometeret, det viste bare 37, men jeg lå og skalv som et aspeløv å stakkars han visste ikke hva han skulle gjøre. Han ringte etterhvert legevakten som ville han skulle kjøre meg på akutten, men det var jo helt umulig både pga at jeg ikke var i stand til å stå opp, kle på meg og sette meg i en bil, og med to små hjemme.. Endte til slutt med å ringe 113 som kom å henta meg. Da hadde de verste krampene gitt seg, men jeg hadde over 41 i feber..
Rett på akutten og tatt en milliard prøver av alt mulig. Måtte skvise ut en dråpe urin for å sjekke den, og hun sykepleieren som skulle teste den sa den ga utslag nesten før hun fikk dyppa testen nedi. I tillegg har jeg fått en mild variant av nyrebekkenbetennelse.
Herrefred for et styr altså.. Lillebror måtte være med, og han har fått seg masse kos av ambulansepersonellet
Nå ligger jeg på medisin, fått antibiotika, væske og innlagt kateter. Aner ikke hvor lenge jeg må bli, men får knøda av å være her allerede. Har jo akkurat reist hjem