Ønsket om et barn til...

Åh, testen ser jo veldig fin ut!! Gratulerer!! ❤️ Eg har også testa positivt, hurra! Fekk positiv 1-2 på digital i går 15 DPO. Har også hatt litt brunlige lutinusrestar som har gjort meg bekymra... Håpar det kun er pga Lutinusen for oss begge. Eg går også på Klexane, blodfortynnende, for første gong, så mogleg det også verkar inn. Og ja, heilt einig med deg! Desse vanskelege bekymringane tar aldri slutt i dette gamet her... :banghead: La oss gleda oss over våre positive testar og håpa at spottinga held seg laaaaaangt unna og at spirene forblir der inne og blir til terminbabyar! ❤️
Takk for gode ord! Og gratulerer til deg også! Da blir det spennende å følge med på deg:Heartred Håper veldig på terminspirer for oss begge!!

Skal du fortsette lenge på lutinus? Jeg skal egentlig ta siste i morgen, men er litt redd for å slutte også:oops:
 
Takk for gode ord! Og gratulerer til deg også! Da blir det spennende å følge med på deg:Heartred Håper veldig på terminspirer for oss begge!!

Skal du fortsette lenge på lutinus? Jeg skal egentlig ta siste i morgen, men er litt redd for å slutte også:oops:
Tusen takk! ❤️ Eg skal kutta ned på Lutinus til 2 gonger dagleg frå i dag av, men skal gå på både Lutinus og Klexane til veke 7. Og så kryssar eg alt av fingrar og tær for at me kjem oss både til veke 7 og heilt i mål begge to.
:signs003:love7
 
Tusen takk! ❤️ Eg skal kutta ned på Lutinus til 2 gonger dagleg frå i dag av, men skal gå på både Lutinus og Klexane til veke 7. Og så kryssar eg alt av fingrar og tær for at me kjem oss både til veke 7 og heilt i mål begge to.
:signs003:love7
Ok, takk for svar:) Frister litt å fortsette med lutinus her, selv om jeg har fått beskjed om å slutte i morgen. Tenker det vil være lurt å trappe ned istedet for å stoppe så brått. Har jo likevel liggende nesten 2 pakker... Men vi får se:)

Håper vi komme i mål begge! Lykke til du også:Heartred
 
Gratulerer med positiv test! ❤️
 
14 dpo

Dagens test. Den er ikke sterkere enn i går, muligens svakere også. Så det gjør meg litt stressa merker jeg.

Men tydelig positiv er den jo...
Ellers har blødningene/spottingen stoppet helt opp i går heldigvis...

 

Vedlegg

  • E3C7E65E-FDE0-41A5-859C-1F4D15CAEF43.jpeg
    E3C7E65E-FDE0-41A5-859C-1F4D15CAEF43.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 104
Veldig bra at spottingen/blødningen har stoppet opp :)ser hva du mener med testen, men det kan jo ha en naturlig forklaring slik som hvor konsentrert urinen din var og variasjon i fargestoffet i testene! Krysser alt jeg har:Heartred
 
Jeg brukte å teste mest på kvelden da mine kunne være litt forskjellig på morgenurin, i hvertfall for oss som liker å teste hver dag :)
Syntes det var lettere å se stigning da, pluss at testene ofte er sterkere på kveld enn på morgenurin faktisk..
Supert at spottingen har stoppet, krysser fingrene for at det var pga lutinus, har lest om flere som kan spotte pga de. :Heartred
En annen ting du kan gjøre om du føler for det er å dra til legen og få målt hcg i blodet med et par dagers mellomrom :)
 
Jeg brukte å teste mest på kvelden da mine kunne være litt forskjellig på morgenurin, i hvertfall for oss som liker å teste hver dag :)
Syntes det var lettere å se stigning da, pluss at testene ofte er sterkere på kveld enn på morgenurin faktisk..
Supert at spottingen har stoppet, krysser fingrene for at det var pga lutinus, har lest om flere som kan spotte pga de. :Heartred
En annen ting du kan gjøre om du føler for det er å dra til legen og få målt hcg i blodet med et par dagers mellomrom :)
Ja, jeg tar nok en ny test i kveld. Mulig jeg drar til legen til uka om testene ikke blir sterkere... Slitsomt dette:oops: Takk for gode ord:Heartred
 
Veldig bra at spottingen/blødningen har stoppet opp :)ser hva du mener med testen, men det kan jo ha en naturlig forklaring slik som hvor konsentrert urinen din var og variasjon i fargestoffet i testene! Krysser alt jeg har:Heartred
Håper det har en naturlig forklaring som du sier:oops: Ikke så mye å gjøre annet enn å se hva som skjer de neste dagene. Takk for gode ord:Heartred
 
14 dpo

Tok enda en test nå nettopp, siden den ble svakere tidligere i dag. Men nå synes jeg den ble sterkere igjen - enig?:)
 

Vedlegg

  • 80292637-F9A9-491C-ABD5-886FA1D7E695.jpeg
    80292637-F9A9-491C-ABD5-886FA1D7E695.jpeg
    19,4 KB · Visninger: 87
Sterkere test ja!❤️ Så herlig!
 
Hvordan går det med deg i dag? :)
 
Hvordan går det med deg i dag? :)
Her går det sånn passe. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Litt svakere igjen i dag tidlig. Og nå har jeg ikke flere strimler igjen. Hadde kun en stav som jeg tok nå nettopp. Den ble litt sterkere igjen, men fortsatt svakere enn jeg hadde håpet. Men så leste jeg at strimlene har følsomhet på 10, mens stavene har følsomhet på 25. Så mulig en strimmel hadde vært sterkere. Blir ikke klok på dette jeg! Kan ikke huske jeg stresset sånn med det de andre gangene...
Har fått mannen til å kjøpe en digital - håper bare han har kjøpt riktig med ukesindikator:p
Burde vel gå til legen for å måle HCG. Men det kan jeg ikke på en stund da jeg har blitt så forskjøla... regner med de ikke vil ha med inn da?:oops:
 
Her går det sånn passe. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Litt svakere igjen i dag tidlig. Og nå har jeg ikke flere strimler igjen. Hadde kun en stav som jeg tok nå nettopp. Den ble litt sterkere igjen, men fortsatt svakere enn jeg hadde håpet. Men så leste jeg at strimlene har følsomhet på 10, mens stavene har følsomhet på 25. Så mulig en strimmel hadde vært sterkere. Blir ikke klok på dette jeg! Kan ikke huske jeg stresset sånn med det de andre gangene...
Har fått mannen til å kjøpe en digital - håper bare han har kjøpt riktig med ukesindikator:p
Burde vel gå til legen for å måle HCG. Men det kan jeg ikke på en stund da jeg har blitt så forskjøla... regner med de ikke vil ha med inn da?:oops:
Stor forskjell på 10 og 25 ja, husker selv når jeg bare hadde igjen med 25 etter å ha testet med 10 en stund, da ble de svakere..
Testene mine ble også svakere morgenen etter en kveldstest, så akkurat det er helt vanlig!
Skjønner at du blir stressa da, det ble jeg også :/ men jeg har troa!
Synd du har blitt forkjøla da, spørs om de ber deg vente da ja :(
 
Stor forskjell på 10 og 25 ja, husker selv når jeg bare hadde igjen med 25 etter å ha testet med 10 en stund, da ble de svakere..
Testene mine ble også svakere morgenen etter en kveldstest, så akkurat det er helt vanlig!
Skjønner at du blir stressa da, det ble jeg også :/ men jeg har troa!
Synd du har blitt forkjøla da, spørs om de ber deg vente da ja :(
Takk for svar!:Heartred Veldig godt å høre noen gode ord. Tror jeg prøver en digital om et par dager - så får jeg prøve å roe meg ned med at jeg uansett ikke kan gjøre noe fra eller til om jeg skulle miste:Heartred
 
Takk for svar!:Heartred Veldig godt å høre noen gode ord. Tror jeg prøver en digital om et par dager - så får jeg prøve å roe meg ned med at jeg uansett ikke kan gjøre noe fra eller til om jeg skulle miste:Heartred
Greit å vente et par dager ja, kanskje du får 2-3?:Heartred
 
Back
Topp