Ønsket om et barn til...

14dpo: Tok en clearblue med følsomhet på 25 IU/ml. Den i går var på 10 IU/ml. Var livredd for negativ etter gårsdagens svake test, men ble tydelig positiv. Ville gjerne sett den enda sterkere. Men tenker det hvertfall har økt siden i går. Håper, håper sånn dette kan gå veien❤️

Vedlegg

• IMG_2425.jpeg
    IMG_2425.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 34
Cd 15-16: (Tok test på natta)

Synes dessverre testene ble for svake… redd dette ikke er liv laga :sorry:

Vedlegg

• IMG_2427.jpeg
    IMG_2427.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 16
  • IMG_2428.jpeg
    IMG_2428.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 16
4+4/17 dpo: Tok to nye tester for et par timer siden. Det har hvertfall økt noe❤️

Vedlegg

• IMG_2434.jpeg
    IMG_2434.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 20
5+4: Våget å ta en aller siste digital test i dag❤️ Nå er jeg ferdig med å teste, og så får TUL 2.desember vise hvordan det står til❤️
Så fantastisk!!! Jeg fikk ikke 3+ før 5+4 heller (testet 5+3 og det var fremdeles 2-3). Alt så bra ut for meg på UL 7+5, håper det går bra for deg og :Heartred :Heartred

Så fantastisk!!! Jeg fikk ikke 3+ før 5+4 heller (testet 5+3 og det var fremdeles 2-3). Alt så bra ut for meg på UL 7+5, håper det går bra for deg og :Heartred :Heartred
Så godt å høre at alt var fint på ultralyd❤️ Jeg har ikke testet før i dag, da jeg har vært så redd for å få 2-3. Hadde litt lav stigning på testene i starten, så har blitt så bekymret av det. Men veldig betryggende å høre at alt har gått fint med deg❤️

Så godt å høre at alt var fint på ultralyd❤️ Jeg har ikke testet før i dag, da jeg har vært så redd for å få 2-3. Hadde litt lav stigning på testene i starten, så har blitt så bekymret av det. Men veldig betryggende å høre at alt har gått fint med deg❤️
Skjønner det godt ja :Heartred men det har økt, og det kan gå bra :love017 :Heartred

Back
Topp