Ønsket om et barn til...

14dpo: Tok en clearblue med følsomhet på 25 IU/ml. Den i går var på 10 IU/ml. Var livredd for negativ etter gårsdagens svake test, men ble tydelig positiv. Ville gjerne sett den enda sterkere. Men tenker det hvertfall har økt siden i går. Håper, håper sånn dette kan gå veien❤️

Vedlegg

• IMG_2425.jpeg
    IMG_2425.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 41
Cd 15-16: (Tok test på natta)

Synes dessverre testene ble for svake… redd dette ikke er liv laga :sorry:

Vedlegg

• IMG_2427.jpeg
    IMG_2427.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 19
  • IMG_2428.jpeg
    IMG_2428.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 19
4+4/17 dpo: Tok to nye tester for et par timer siden. Det har hvertfall økt noe❤️

Vedlegg

• IMG_2434.jpeg
    IMG_2434.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 25
4+6: Tok denne testen i dag Til tross for svake tester i starten, så øker de hvertfall i styrke. Håper jeg klarer å la være å teste mer nå. Dette var hvertfall den siste jeg hadde liggende :joyful:

Vedlegg

• IMG_2443.jpeg
    IMG_2443.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 18
5+4: Våget å ta en aller siste digital test i dag❤️ Nå er jeg ferdig med å teste, og så får TUL 2.desember vise hvordan det står til❤️
Så fantastisk!!! Jeg fikk ikke 3+ før 5+4 heller (testet 5+3 og det var fremdeles 2-3). Alt så bra ut for meg på UL 7+5, håper det går bra for deg og :Heartred :Heartred

Så fantastisk!!! Jeg fikk ikke 3+ før 5+4 heller (testet 5+3 og det var fremdeles 2-3). Alt så bra ut for meg på UL 7+5, håper det går bra for deg og :Heartred :Heartred
Så godt å høre at alt var fint på ultralyd❤️ Jeg har ikke testet før i dag, da jeg har vært så redd for å få 2-3. Hadde litt lav stigning på testene i starten, så har blitt så bekymret av det. Men veldig betryggende å høre at alt har gått fint med deg❤️

Så godt å høre at alt var fint på ultralyd❤️ Jeg har ikke testet før i dag, da jeg har vært så redd for å få 2-3. Hadde litt lav stigning på testene i starten, så har blitt så bekymret av det. Men veldig betryggende å høre at alt har gått fint med deg❤️
Skjønner det godt ja :Heartred men det har økt, og det kan gå bra :love017 :Heartred

7+1: Fant hjertelyd på ultralyd i dag❤️ Ble målt en dag bak. Kjenner det stresser meg litt siden jeg har blitt målt frem de to gangene det har gått bra. Håper det ikke betyr noe❤️

7+1: Fant hjertelyd på ultralyd i dag❤️ Ble målt en dag bak. Kjenner det stresser meg litt siden jeg har blitt målt frem de to gangene det har gått bra. Håper det ikke betyr noe❤️
Fantastisk å høre at det var hjertelyd :Heartred En liten dag fra eller til betyr ingenting vil jeg tro. Fantastisk at alt ser bra ut og elsker at du har fått på julistrålene på nicket ditt. Dette skal gå bra :love017

Back
Topp